Dat vind ik toch knap, terwijl ie nog niet eens is uitgezonden. Is het niet S03E20 die je binnenhaalt? T/m 24 idd.
Hehe, heb deze serie vorige week ontdekt. Ik vind het echt geweldig! Leuk vooruitzicht met nog zoveel afleveringen te gaan (ben nu bij E7 van S1 )
Nieuwe Chuck aflevering is echt: Super leuke aflevering, natuurlijk met een mega grote cliffhanger, maar goed. Echt
Wuuut, ik zit nu de laatste aflevering te kijken en Casey heeft het over een shooting range, waar ie zelf z'n targets voor mee brengt en dan laat ie een foto van Osama Bin Laden zien. En die aflevering is uitgezonden op de dag dat ie doodgeschoten werd! Coincedence? I think not!
Kom op mongool, dat is dus echt geen spoiler he. Dat is net zoiets als "Toen ik gisteren HIMYM zat te kijken, probeerde Barney een vrouw te versieren" in een spoiler zetten.
Mongool. Maar ik ben het er wel mee eens, dit spoiled echt amper. Echt niet boeiend genoeg om helemaal in een spoiler te moeten zetten.
Het getuigt alleen niet echt van ook maar enigszins goede manieren. Neem toch niet aan dat je te boek wil staan als lomp? (tenzij je natuurlijk beschikt over bewijs dat deze jongen uit Mongolië komt)
Net S04E23 gezien, en echt een heerlijke aflevering Super spannend, en super vermakelijk, echt top. MEGA spannend einde dus kan echt niet wachten op volgende week Edit: Net de promo gekeken van Aflevering 25 op YouTube, en HOLY-SHIT. Geniale season finale wordt dit
Echt? Dat zou ZO vet zijn. Ik keek alleen net de promo van E25 enne: [spoiler1] Bij het einde van E24 valt Sarah neer bij dat Rehersal Dinner, ze is toch zeker weten dood aangezien al die andere mensen ook dood gingen? Door dat wapen bedoel ik dan. Maar bij E25 promo zie je dat Sarah neervalt in een kerk ofzo? [/spoiler1]