Hierbij voor de liefhebber. Y2MKG-C93Y6-RJH79-7V99Y-33G2Z V634J-WCF9D-HWTVV-PKWC2-26JTZ Op = Op mvg, Danny
gewoon extra codes die je aan je vriendjuhs kan geven zodat zij laatste weekje ook mee kunnen spelen. dit ws omdat er minder mensen spelen dan voorheen 2e code van Laconiek heb ik aan mn broertje geven. kan die ook met me meespelen aangezien ik alleen Timbo nog zie spelen van hier. Thnx for that
Hoe kom je hier eigenlijk aan? De 'Never fight alone'-promotie heeft mij vooralsnog geen code opgeleverd en bovendien kun je buiten de US maar 1 code krijgen per account.
van Joe Graf's twitter.. (EPIC Dev..) goddamn, tussen al dat geklaag hebben ze ontdekt dat mn Hammie een beest was? Naja.. nu nog steeds alleen niet op het hoofd
Hammerburst is echt te goed. Ik misbruik m'n hammerburst echt zwaar . Ben ik trouwens de enige die vandaag echt een gruwelijk lagfestijn heeft meegemaakt? Ik werd steeds tegen Amerikanen gematched, om de een of andere reden... Hoe zit dat eigenlijk met die dedicated servers? Zijn die uberhaupt wel online geweest tijdens de beta?
de servers zijn tijdelijk down las ik net toevallig. en ja ze zijn online geweest, je merkte wel wanneer. "sinking" weapons en ammo was een bug op dedi servers en dat heb ik vaak genoeg gezien ook
Wtf nu al 2x gekilled door iemand die alleen maar rushed met z'n sawed off en in die rush jou dood schiet ( al geef je 'm een headshot tijdens zn rush)..
pak je toch een lancer of a retro als ze je komen chargen. counter die dbs met stopping power als hij je van voren rusht..
Heeft iemand nog een Never Fight alone beta code? Ik zou er eigenlijk een moeten krijgen, maar ik heb niks ontvangen terwijl ik een vriend beloofd had hem de code te geven. PM me de code maar. Alvast heel erg bedankt.