Ik speel niet vaak online. Ken mensen die hebben 1300+ potjes online gespeeld, is echt veel. Ik zit zelf pas op de 150 geloof ik, als't niet minder is Mensen die super-spelers in hun elftal hebben staan gaan meestal vol op de aanval. Zodra dat gebeurd sla ik met een mooie counter gewoon terug. Dan is het al gebeurd. Ik hoef niet meer aan te vallen, hun wel Als hun aanvallen ontstaan er gaten en kan ik vaak al combinerend of met de counter hun gehele linie's kapot trekken. Speel al jarenlang FIFA. Je begint bepaalde patronen dan vanzelf te zien. Wat voor speler is hij? Dat kan ik meestal vanaf de aftrap al zien. Als hij vaak achterin rondtikt is het meestal een counter-speler ... speelt hij gelijk naar voren ( bal terug, dan hoge baal naar voren ) dan is't een viezerik die op de aanval speelt. Is het iemand die vanaf de aftrap achterin combineerd en al tikkend z'n weg probeerd te vinden naar mijn goal weet ik dat ik moet uitkijken.
Oh, Danny, hou ook even je MORALE en FITNESS in de gaten. Morale onder de 80 gaat je al flink tegenwerken.
Laatst bewerkt: 10 mei 2011