[spoiler1]Tuurlijk is ze niet dood. Dat kan gewoon echt niet voor de serie. Dan is de serie gegarandeerd afgelopen en dat willen de makers echt niet. [/spoiler1]
Ah ok. Maar ik bedoel: [spoiler1] E24 valt ze neer bij dat etentje voor hun huis, en in de promo van E25 valt ze neer in een kerk? [/spoiler1]
[SPOILER1]Volgens mij ben jij in de war met de episodes. Je bedoelt E23 en E24 denk ik . Maar zoals ik het opvat. De stukje in die kerk zo zou het moeten zijn maar doordat ze bij de rehearsel dinner is neergegaan/ geschoten ligt ze nu in het ziekenhuis (volgend shot) Snap je?[/SPOILER1] Spoiler is reactie op Nerrion btw.
Same here. Kan me eerlijk gezegd ook weinig meer boeien op de een of andere manier. Heb ze allemaal op me HD staan maar lukt me niet om te kijken
Wooow, net begonnen met kijken maar dit is echt een geweldige serie. Sarah is super hot, en Chuck is baas. Ik ga weer verder kijken nu SE1EP4
Net de film Good Luck Chuck gekeken op RTL 5 met Jessica Alba, ik dacht dat dit draadje daardoor gekicked was maar nee
Probeer niet té verslaafd te worden! Ik keek bijvoorbeeld 2 weken lang gemiddeld 4 uur per dag Chuck. Anyway, je hebt nu wel het geluk dat je de hele serie in 1 keer kan kijken en niet op het laatst de hele tijd 1 of 2 weken op een aflevering hoeft te wachten. Maar achteraf wordt het wel zwaar afkicken.
Hahah, ik moet mezelf echt tegen houden. Ik vind het echt een bazen serie. Kijkt zo relax weg. Plus Sarah
Haha, had ik ook. Waneer je 12 afleveringen op 1 dag hebt gekeken weet je dat er iets mis is Op het einde wordt 't wel zwaar ja, 1/2 wachten op een aflevering
Ook maar eens verder mee gegaan, wel vermakelijk. Ben nu bij E6S01 dacht ik. Yvonne Strahovski , en die ogen van Ellie Bartowski .
Net laatste aflevering van Seizoen 4 gekeken, duurde 42 minuten. Er is natuurlijk niks anders te zeggen dan: . Het einde ook, ik weet nu al dat S5 ontzettend episch gaat worden. Dusky, kijk 'm ook even! Kunnen we erover praten Edit: Dus nog maar 12 afleveringen Chuck en dan is het voor altijd voorbij.
Fuuuu, de season finale was [yt]CPmhWCnffC4[/yt] !!! Season 5 wordt zó epic. Het einde van E24 was echt epic.