[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    maarum, er waren toch verschillende redenen waarom iemand zoveel kogels kon hebben?

- heavy character
    - health buff
    - flakjack(of zoiets)
    - en als er dan een medic health grenades blijft gooien...

ben al blij zijn dat er geen snipers en springende shitgunners rondlopen...

2. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snipers ben ik al genoeg tegenekomen op de map Resort.. 1 shot 1 kill..=(

Van lag heb momenteel geen last ( gisteren wel ), en ik heb echt geen 2 mags nodig om iemand neer te knallen..

Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  3. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Ikheb nog geeneen 1 shot 1 kill gezien. Het kan wel, maja ik speel als medium en vaak als medic en heb de battle hardened ability dus dan overkomt dat je niet.

Gisteren had ik ook last van lagg maar vandaag ook nog niet nee, en als je 2 mags nodig hebt dan schiet je gwn schreef... Of het laggt te erg, maar ik heb mensen wel met 1 magazijn dood behalve als ik echt scheef schiet. Vind het echt top spel

4. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het meeste als engineer, ik heb daar ook alle abilities voor.. Nu ga ik mij concentreren op Operative.. ljkt me ook leuk.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat zitten mensen (op youtube comments,en vooral amerikanen) toch te zeuren over de look van de characters. Ze noemen ze oerlelijk en vinden het nergens op slaan, begrijpen ze gewoon niet dat dit een bepaalde style is? Dat de makers gewoon voor een komische style wilden gaan? zucht....

Ik vind het juist erg cool, hele toffe design en grappig ook gewoon.

6. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    dat van die looks was toch al eeuwen bekend.. dat is juist de sfeer van brink...

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Check deze video vanaf 1:27 maar eens...die vent is echt clueless ofzo...tjonge jongeeee.

[yt]NarTKAuzPTc[/yt]

En in de comments zie je het ook terug.

Who designed the graphical engine and looked at the faces and thought they looked fine? Every character looks like a fucking horse

hilarische mensen.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Net het spel aangezet en de customization is wel heerlijk, vind ik. Even verder spelen :eek:.

E: Dr0kz, waarom verkoop je het spel, als ik vragen mag? Wat vond je er niet leuk/goed aan?
    E2: God, wat een rot spel in me eentje. Echter, me mic doet het niet, dus online heeft niet zo een zin, volgens mij?

9. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Overal zie ik echt super veel negatieve reacties, volgens mij ben ik echt een van de enige die het echt een leuk spel vind. Zoveel gezeurd over de AI, graphics en lagg... De AI vind ik totaal gene probleem speel de campaign alsnog met veel plezier verder vind ik de graphics prima, die texture popins zie je alleen als je stil gaat zitten. Maar als het goed is doe je dat toch nooit dus dat is ook geen probleem voor mij, verder vind ik de style echt geweldig. De lagg online is wel vervelend maar probeer het gwn 2-3x en je zit wel in een lobby zonder lagg en dan blijf je daar gwn in. Ik vind eht dus gwn een prima spel, ook de gameplay is super en de wapens voelen goed aan.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die met een micless persoon wilt spelen :'-(?

11. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed hoor. Welk lvl ben je? Ik ben nu net rank 3 dus lvl 10.
    Voeg mijn gametag maar toe: DeadlyEnding
    Co-op campaign, challenges of online?

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben level 3 of 4 nu. Ik ben bezig met challenges om shit te unlocken :eek:.

13. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Dan doen we wel challenges want daarvan heb ik ook nog niet zoveel gedaan.
    Ik heb parkour this ofzo rank 1 en 2 gedaan en van dat tower defence gedoe rank 1.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen we die objective challenges eerst doen?

E: Als mensen willen joinen, voeg één van ons toe oid.

15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik heb het spel ook binnen..tis wel anders dan andere shooters..maar wel leuk. en ik wil zekers wel een keer online spelen. dus voeg mij maar toe.:D
    ben alleen nog niet zo ver..lol

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het met de parkours trouwens? In de reviews lees ik dat het tof bedacht is maar uiteindelijk je op te weinig plekken het kunt gebruiken. Vinden jullie dit ook zo of is er opzich genoeg?

En er is maar één echte gamemode eigenlijk, hoe lang gaat dit leuk blijven?

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Najah, ik vind het opzicht wel goed. Als Light kan je wel op meer plekken komen dan medium en heavy. Het is echter geen volledige vrijheid zoals Mirror's Edge, om het zo te zeggen.

Of één mode lang leuk blijft, hangt van de persoon zelf af. Ik heb BC2's Rush erg lang gespeeld, en dat is ook maar 'Destroy/defend the objective' de hele tijd.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is ook absoluut zo. En het is ook echt geen game die je non stop gaat spelen zoals een RPG ofzo. Gewoon net als Gears, Bad Company, etc..een game die je zo nu en dan doet met vrienden en dan lekker knallen. Enige verschil met die shooters is dan dat het meestal team dm is en in Brink is het een soort campaign.

Ik denk dat ik de game nu bij futurezone ga bestellen, als ik het nu zou bestellen, dan versturen zij het morgenmiddag op en dan zou ik het vrijdag in huis moeten hebben toch?

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als het op voorraad is, zou je het vrijdag moeten krijgen, mits je het voor morgen 13:30 besteld. Ik moet zeggen, Light weight is awesome _O_! Ik ren als een ninja door het level.

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Light weight ga je ook heen snel dood toch? :+.. ik heb nu medium, al aantal challenges gedaan dus al wel vette guns enzo :cool:.. vette game.

Alleen jammer dat er online vaak wel bots worden toegevoegd, laatste potje was bijna de helft van beide teams bots

Deel Deze Pagina