[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb het toch liever in een PM. Ik ben bang dat ze weg zijn als hij vanavond thuiskomt.

2. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    En epic bewijst nu toch dat gears een drama blijft op P2P servers zeg.. Damn wat is die lag erg zeg.
    Ik hoop dat als de retail uit is dat ze de servers bijna full time online kunnen hebben want ik heb echt geen zin om deze game P2P te spelen.

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Die lag merk ik ook al de afgelopen paar dagen. Ik heb nergens een melding voorbij zien komen dat ze het op P2P servers deden... ze doen het toch gewoon op dedicated servers?

4. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Op de twitter van Rod Fergusson staat het volgende:

www.twitter.com/gearsviking

Helaas zijn dedicated servers voorlopig nog offline.

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Gisteren veel matches gespeeld. Ben van 5 Gold Retro Lancer kills naar 100+ GRL kills gegaan :D

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt dus nu ook over muurtjes heenjumpen en iemand een knal/schop uitdelen? Dat is me vandaag een paar keer opgevallen, zal ik ook maar eens gaan proberen. Verder blijf ik die sawed off echt KUT vinden...zo vaak gebeurd het nog dat ze me ermee mollen, hij lijkt echt te overpowered gewoon.

En ligt het aan mij of gebruikt niemand de Hammerburst? Kan er zelf ook nog niks mee worden eigenlijk. Ik moet echt meer online games gaan spelen want ik ga alleen maar dood...en soms wat kills. Gisteren met zowel Crysis 2 als Gears 3 beta werd ik keihard geowned, speel die online games gewoon te weinig.

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Dat over muurtjes heen springen is vanaf het begin al als iemand 'last stand' er achter ligt stamp je hem ook meteen dood.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja die "mantle-kick" is handig.. ik probeer altijd te wallbouncen als iemand erachter zit, zodat die persoon erover springt met het idee mij te kicken maar ik ben dan al "weggebounced".

hammerburst is de shiiit. de hammerburst is zo sterk als jij hem maakt, kan je snel triggeren heb je in 1 sec iemand down, tenminste weet niet van nu want hij is generft :mad:

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie nu pas me friend code, maar veel plezier ermee:

6T6RK-6TJ47-T47WG-QJ3DF-YCVPZ

Post graag wanneer je het heb geclaimed.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    waar heb je hem vandaan?

11. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Hammerburst is de shit! gebruik ik standaard maar aangezien ik redelijk een rusher ben switch ik toch weer snel naar de gnasher, dat ding is beest!

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hammerburst is toch ook dat first person wapen in de beta? Ik zal het vanavond nog eens uitproberen, wat bedoel je precies met triggeren?

Moet je nog verder een knop indrukken als je over muurtjes heen hopt of gewoon met (A)?

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het gewoon in me mailbox van mijn Beta-DL account.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb het aan een maatje gegeven en hij werkte. Super man.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Awesome brah. Veel plezier ^^.

16. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Account op het officiële epic forum is dat?

17. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Vind het een beetje sneu dat in de 4e week nu weer die Flaming Hammerburst wordt weggegeven in plaats van de Flaming Gnasher die ze anders zouden doen. De Flaming Hammerburst kon je alleen in de early-acces tijd krijgen, nu heeft iedereen hem.

Zouden de Bulletstorm Epic Edition kopers zich niet keihard genaaid voelen?
    Eerst werd er geroepen dat die EE kopers gegarandeerd in de Beta zatten en veel eerder acces hadden. Dit bleek maar een week te zijn.
    Toen werden honderden VIP-codes weggegeven (waarvan ik er één heb weten te bemachtigen), zodat ik zelfs gratis nog eerder dan Bulletstorm Epic Edition spelers kon spelen. En er werd gezegd dat alleen mensen met de EE de Flaming Hammerburst krijgen. Nou, mooi niet dus. :p

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee is een typo.. tis een flaming gnasher kijk maar

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Wel gay dat de servers er zo vaak uitliggen. Nu is de connectie soms nog slechter dan bij GoW2, wat al een complete ramp was...

20. xForty

xForty Guest

Woot Golden Retro Lancer/Cole Train in Retail unlocked.

Ik vind de challenges vooral leuk om te halen, heb al de Active Reload Master Challenge.
    Kwam ook een glitch tegen dat iemand er als locust uitzag maar toch bij de COG in het team zat en dus veel makkelijke kills kreeg.

Deel Deze Pagina