The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik stoorde me nooit aan de laadtijden in Oblivion. Ze waren misschien hooguit twee seconden sneller als je 'm op je HDD had geïnstalleerd, dus ik neem aan dat ze niet langer zullen duren in Skyrim.

    Of juist wel. :+
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat info van Duitse PC Magazine. Zal binnenkort wel scans van komen, 10 pagina's! :cool:

    • Will be able to Buy houses
    • The map in the inventory will be slighty similar like Google Maps and will be in 3D
    • You cannot make notes on the map
    • There will also be some friendly dragons you can speak with
    • Traders will be depending on what has been harvested, so if there is a cornfield in the city which gets destroyed by a fire, the traders in the city will run out of corn or you have to pay horrible prices
    • The wind is going to have influences on the water so there might be some ?crimps? (dunno if its the right word) on the water due to the wind and there will also be dynamic waves depending on the wind
    • Lockpicking is a minigame again
    • There will be 8-9 settlements besides the 5 major citys
    • There will be kids in the land of skyrim
    • They are planning to connect Skyrim with social networks like facebook
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan ben ik heel benieuwd of je die kinderen iets kunt aandoen ook. Je kon in Oblivion iedere NPC pijnigen, maar ik kan me niet voorstellen dat je de kinderen kunt mollen. Ze zullen het wellicht net zoals Fallout doen. (nee ik ben geen sick puppy verder, gewoon puur benieuwd hoe dit in zijn werking zal gaan) :D
     
  4. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    En ook hierbij hoop ik dat dit niet te veel voorkomt, want het kan nogal irritant zijn als je net iets nodig hebt dat het er niet is.
    Ik ben ook erg benieuwd hoe die map er uit gaat zien, het lijkt erg goed te worden als ik dit zo lees.
     
  5. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je zou maar een quest hebben bij zo'n "dude". Moet je hem daarna weer gaan zoeken.. :F:
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Kids, damn ik hoopte echt dat al dat gedoe me in Skyrim zou bespaard blijven.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gedoe? Je vind ze irritant of is er een andere reden? :)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zoals in welke Fallout? In de oude Fallout's was er geen leeftijdsdiscriminatie.

    Als je daar voldoende kinderen iets aandeed zag je op een gegeven moment wanted posters met 'beware of the child eater' er op overal verschijnen :+
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Shiiiiiiiit...serieus?

    Nee ik doelde echt op Fallout 3 en New Vegas (niet zeker of NV kids heeft,nog niet ver in)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kleine kinder Orc's neersteken met mijn zwaard. :cool:
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik heb gewoon geen zin in dat gedoe en ik vind zulke soap-shit altijd misplaatst in een game als Skyrim...
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik vind het de game wereld juist een stuk levendiger en geloofwaardiger maken. Ik bedoel al die volwassen NPC's lopen vrolijk rond en je wil mij vertellen dat er nergens een kleine dreumes rondloopt? Het maakt de boel een stuk echter vind ik, voor zover een fantasy RPG kan echt kan zijn dan :)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Yup, je moest er alleen volgens mij wel een patch overheen gooien om de 'unrated' versie te krijgen
     
  14. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook realistischer als er kinderen lopen. Het maakt mij niet uit of je ze wel of niet kan killen. Ik ben toch altijd een good guy. :cool:
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ah ok ik bedoel vooral dat het niet m'n eigen kids zijn zoals in Fable etc.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben altijd de semi-badguy. Ik probeer stoer te doen maar vind het altijd zielig om onschuldige NPC's te vermoorden. 8) :emo:
     
  17. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan ook een semi-badguy omdat ik elk levend dier in Red Dead Redemption of Oblivion dood? Ook al ben ik een ontzettende dierenliefhebber...? :p
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556



    Hahahaha, ik ben ook een extreem grote dierenvriend toch maak ik de kippen in Gears 3 beta soms af ;)

    iiiiiit's only a game :thumbs:
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Voor resources of uit genot?
     
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha meer omdat ik het stiekem leuk vind om te jagen in Red Dead Redemption. Of als ik wat geld nodig heb, maar ik heb gisteren voor $7000 aan dierenspul verkocht. :thumbs:

    En het is inderdaad maar een game!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina