[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kun je die Hammerburst het beste gebruiken? Moet je tappen als een gek of gewoon ingedrukt houden? Ik kan er echt niks mee worden, ik richt op hun hoofd , ik richt op hun buik, maar ze gaan echt bij lange na niet zo snel down als met een retro lancer of lancer.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    tappen als een gek! en dan gewoon richten, niet die ironsights ofzo

3. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er gewoon een tijdje mee spelen. Als je een beetje een trigger finger ontwikkelt, zul je merken dat niet alleen de Retro, maar de Hammerburst overpowered is :+.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks, ik zal eraan denken. Ik vond de first person view wel vet,maar het werkt niet echt vind ik.

Ja de Retro is absoluut overpowered, en de sawed off eigenlijk ook. Eigenlijk zouden de sawed off en Retro misschien gewoon veld wapens moeten zijn, en niet default.

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat ben ik nog niet tegengekomen. Wel dat er 2 spelers op een heel andere laag liepen op de map Trenches. In plaats van gewoon over de grond heen te lopen liepen zij hoog in de lucht ergens.

Het probleem met de sawed off vind ik, als de drager van dat wapen een beetje goed is is hij meteen supersterk. Het vereist niet veel skill om het te gebruiken, maar ik snap de toevoeging wel, mensen die echt niet goed zijn in Gears maken zo ook nog een kans. Dat vind ik goed, maar er zijn ook mensen die een sawed-off gebruiken terwijl ze best wel goed zijn in Gears en dan ook nog campen (vooral op Trenches) en dan wordt het al heel snel erg vervelend.

6. xForty

xForty Guest

Sawed-off moet gewoon en power weapon worden (ala Digger launcher) en de Retro lancer moet gewoon generffed worden.
    Ik gebruik zelf gewoon de lancer :p

7. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    elk wapen heeft een + en -
    + -
    Retro: Sterke bullets, Hevige recoil
    Lancer: long/mid range, niet zo sterk at short range
    HammBurst: Beter als lancer bij long/mid, alleen bursts
    enz enz

8. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening over de Sawed-off is dat ie inderdaad heel makkelijk is in het gebruik, maar als je echt goed bent met een Gnasher, zul je merken dat de Sawed-off best wel een overbodig wapen is. Heel veel mensen killen je met een Sawed-off door te campen om een hoekje of je te besluipen, maar met een Gnasher kun je ook om een hoekje campen en je kunt ook mensen besluipen... En als je met een Sawed-off 1v1 tegen een Gnasher bent, en de Gnasher gebruiker is slim, dan zal een Gnasher gebruiker 80% van de tijd winnen. De key is om geduld te hebben tegen zo'n Sawed-off noobje, en niet hem gaan rushen. Probeer ze zo min mogelijk te approachen, maar als je echt moet, moet je rustig blijven en afstand houden en hard-aimen.

Maarja, ik heb ook het gevoel dat de Gnasher een beetje genegeerd wordt door de nieuwere spelers, omdat de Sawed-off zo makkelijk in gebruik is. Ze willen die overstap niet maken omdat ze met de Sawed-off ook effectief kunnen zijn.

Ik heb meer een probleem met de Retro lancer, eigenlijk. Misschien komt dat door mijn mindset, dat Close Range = Shotguns en Mid/Long Range = Rifles, en naar mijn mening moet een Shotgun het nooit afleggen tegen een Rifle, behalve als de Shotgun al zijn schoten mist ofzo. Nu is het dus het geval dat een Retro lancer een voordeel heeft in een 1v1 situatie. Maarja, ook de Retro Lancer heeft het nadeel dat ie op mid/long range niks kan beginnen tegen een Lancer/Hammerburst...

Al met al is de game redelijk goed gebalanceerd, maar dit heeft wel als gevolg dat de game niet meer gedomineerd wordt door de Gnasher, en dat vind ik persoonlijk een groot nadeel omdat het wapen gewoon meer skill vereist om te gebruiken dan de andere start-wapens. Denk maar eens aan 1v1 situaties waarin beide personen een Gnasher hebben. Degene die meer skill heeft zal dan over het algemeen winnen. Bij een 1v1 situatie met een Sawed-off is het gewoon wachten wie als eerste approacht, en die zal dan worden gekillt. Bij een Retro is het gewoon sprayen en hopen dat je kogels raken...

Maar goed, het blijft een vette game om te spelen, en als er een soort MLG playlist komt waar er alleen Lancers en Gnashers gebruikt mogen worden, ben ik al heel tevreden. Volgens mij waren er op de Epic Forums al veel mensen die hier een topic over hadden aangemaakt, dus er is zeker wel vraag naar :).

Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    retro is bs dat blindfire nauwkeuriger is dan hard aimen.. makes no sense.
    dbs heb ik echt geen last meer van, als ik in een potje 15deaths heb ofzo (koth) ben ik hooguit 3x door een dbs gekilled, vind ik wel meevallen.

voor codes:
    http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=792853&page=22

10. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook weinig last meer van de dbs, hij is krachtig maar goed weerstand tegen te bieden.

echter hoop k dat er ook n playlist komt zonder shotguns, ben de gnasher gasten wel n beetje moe met hun blindfire en rondgespring rond de tegenstander. ziet ook nog eens super belachelijk uit, echter is n retro of scorcher execution bij zo iemand wel erg zoet achteraf...

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    dat is gears? anders moet je maar uncharted 2 mp proberen..

ander punt, de scorcher... die is ZO zwak in vergelijking met Gears 2.. dat ding moet echt gebuffed worden

12. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Die Scorcher vind ik juist supersterk.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ding heeft nauwelijks meer stopping power en je kan zo makkelijk nog ontsnappen eruit. een retro of hammerburst wint nog van dat ding. dat hoort nie imo.
    check de scorcher in gears 2.. dat was pas een powerhouse

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hij kan wel nice zijn, alleen is z'n range gewoon erg vervelend. Komt iemand met een shotgun loopt dichtbij en schiet je dood. Van een afstand pakt lancer etc je.

(heeft iemand toevallig nog een code? ik heb niks van MS gekregen)

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, weet nog dat ik op iemand afrende met een DBS en dat hij even op mij schoot met de sorcher en dat ik meteen dood was.

16. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Kan iemand via PM mij een code geven? Had een vriend zo'n friend code belooft. Heb alleen niks.

Bvd

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Blegh, net de Gold Retro Lancer uitgespeeld, maar god wat ergerde ik me aan m'n teamgenoten. Speelde voor het eerst zonder vrienden, dus met een random team. 42 down, 30 kills. Echt heel de tijd voor m'n neus weggekaapt... Solo spelen doe ik dus ook nooit meer

18. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag eens met de Lancer gespeeld nadat ik gehoord had van de kleine buff. Ik moet zeggen dat de Lancer nu ineens veel fijner speelt. Kan zijn dat dit een placebo effect is, maar ik weet zeker dat ik nu echt sneller mensen down ermee dan eerst. 't Is ook een handiger wapen om mee te spotten, dus ik denk dat ik de Lancer nu exclusief ga gebruiken als starting wapen :). Er wordt sowieso veel te weinig gespot...

19. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Grappig, de sawed off is dus voor nieuwe noobs, en de andere shotgun is voor de gevorderde noob.

20. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je opmerking niet echt?

Deel Deze Pagina