Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Kan je niet t volume apart regelen tussen game en chat dan?
    Als dat niet kan heb je er sowieso niets aan

Edit, ff gekeken en dat kan dus.
    Alles goed aangesloten?

Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  2. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja alles is goed aangesloten... ik heb eerst de X1 van Turtle beach gehad en die was hetzelfde aangesloten.

de winkel kan me niet echt verder helpen... dmv google heb ik wel e.e.a. gevonden. Dit probleem kan veroorzaakt worden door met name de xbox controller die standaard geleverd wordt(werd) bij de Exbox elite ... en laat ik nou net de elite xbox hebben... vanavond maar eens testen met andere controller... maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me dat niet voor kan stellen....

even een aanvulling op mijn eerste post: ondanks dat mijn vrienden mij haast niet verstaan versta ik hun wel heel goed.... dus het si alleen dat ze mij slecht kiunnen verstaan...

Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  3. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probleem opgelost... headset was kaopt (Tritton AX120)... helaas hadden ze geen vervangende headset dus ben ik maar gegaan voor de AX180.... en die werkt perfect!

4. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    toch goed nieuws! Duurder?

5. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja 15 euro duurder maar dat wil niet zeggen dat deze beter is.

de kabel tussen de headset en controller is van veel minder kwaliteit dan bij de AX120. resultaat is dat als je beweegt je een rot gekraak hoort.

de AX120 kun je loskoppelen en em daardoor gebruiken voor je MP3, iPhone/iPod.

verder is de AX180 geschikt voor zowel XBOX, PC als PS3 en de AX120 alleen voor PC en Xbox360

maar al met al ben ik zeer tevreden over deze headset. en voor 75 euro geen miskoop.

6. Antylopix

Antylopix w00t

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een nieuwe monitor gekocht en mijn Xbox 360s er aan gehangen via een hdmi kabel. In de monitor zitten echter geen boxen en ik zat er nu aan te denken om een headset te kopen.

Ik zat zelf te denken aan de Turtle Beach dx11 maar zie ook dat de x41 het erg goed doet, wat raden jullie aan?

En mijn eigenlijke vraag:p Kan ik dat wel gebruiken op mijn xbox die ik via een hdmi kabel aan mijn monitor heb hangen? Moet er niks met kabeltjes naar de monitor?

Bij voorbaat dank.

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Als je een xbox slim hebt, dan zit daar een optische output op, waar je een surround headset op kan aansluiten.
    Met een stereo headset moet je werken met n audio dongle of moet je n oude AV kabel aanpassej.
    Zie uitleg in de startpost op het gamen in surroundtopic

8. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
  9. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ligt er aan hoor, ik vind meerdere speakers wel fijn en IMO geeft het net meer dieptegevoel als stereo met surround drivers.
    Heb deze nu toch al behoorlijk lang en heb hem vergeleken met de Astro maar vind dit toch net iets fijner.

11. Anand

Anand Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al ervaring met de nieuwste turtle beach?
    de px5

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de Logitech wireless Headset F540 besteld , en krijg hem morgen binnen , ben best benieuwd , het is een stereo headset maar dat vind ik prima genoeg want ik gebruikte dat 5.1 toch nooit.

Wat ik een groot voordeel vind is dat je 3 Ingangen hebt , dus voor de PS3 , X360 en de PC tegelijk ! en op het apparaat of op de draadloze headset kan je switchen van Source !

Ik heb al de Logitech G35 gehad dus ben er wel een beetje bekend mee.
    Lijkt me echt lekker om een draadloze headset te hebben voor al mn apparaten !

13. chris louw

chris louw Member

Leuk Bevonden:
    0
    Extra Minpunt X41

Belangrijk om te weten voor mensen die overwegen om een headset te kopen....
    Als je een turtlebeach gaat kopen en er gaat een keer iets kapot. Dan heb je gelijk een probleem. Customer support is echt waardeloos van turtlebeach en losse items kun je alleen maar via ebay kopen.

Waarom ik dit meld is omdat ik ook een turtlebeach x41 heb. En daar de chat kabel ergens een breuk heeft. Waardoor ik dus niet meer terug kan praten in chat. Ik ken nog een paar mensen die dit probleem hebben.

Ik ben er uiteindelijk achter gekomen dat het de kabel was. Door een nieuwe x41 te kopen en daarvan het kabeltje te proberen bij mijn oude kapotte x41. En toen deed deze het dus weer.

Ik had meerdere malen gebeld naar turtlebeach in amerika...maar je word constant doorgestuurd naar de online database voor de meest gestelde vragen. (echt irritant)

Dit wilde ik even delen met jullie *)

14. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn Tritton axpro, ik heb sinds een korte tijd last van ruis, althans mensen klagen in chatlobby's over ruis dat uit mijn headset zou moeten komen( zelf hoor ik deze ruis dus niet), deze ruis is er ook als ik mijn mic uitzet, dus het ligt in de kabels denk ik, want wanneer ik de kabel van controller naar tritton bedieningspaneel eruithaal (mini(2,5mm) jack naar 3,5mmjack) heb ik geen last meer van de ruis maar dan kan ik dus ook niet meer mijn mic gebruiken.. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

15. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mijn sharkoons verkopen nu wil ik Astro's halen A40, maar hebben die net zoveel kables als Sharkoons, volgens mij niet toch want die 2 stopcontacten heb je dan niet toch of heb ik het verkeerd?

16. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    De Astro sluit je aan met een USB op je xbox, en vandaar gaan 2 kabels naar jou toe.. De headset en de kabel voor de mic..

17. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Dus astro's hebben zoiezo minder kabels, wordt namelijk beetje para van al die kabels die alleen worden gebruikt voor me sharkoon en draadloos is geen optie want ivm lans etc

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet denken dat Astro A40 zoveel beter geluid heeft hoor.ik vind het product veel te veel overrated eerlijk gezegd.Oke het geluid is netjes , maar Bassweegave is 0,0

19. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik ook daarom ben ik overgestapt op de BeyerDynamic MMX 300 :D:D

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Haha , ja ik heb zelf een Beyer gehad , geen headset , maar puur koptelefoon en ook geen goedkope , en daar kwam toch echt wel het beste geluid uit wat ik ooit heb gehoord in een koptelefoon, heel neutraal en echt met een goeie bassweegave.

Ik heb nu zelf de Logitech F540 en ben er zeer tevreden mee, oke niet dat sublieme geluid zoals die beyer maar goed genoeg !

Deel Deze Pagina