L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF maakt het uit of mensen de vergelijking maken of niet. De game speelt in een open wereld en daarom wordt de vergelijking al gauw gemaakt. BOEIEN
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Duidelijk toch @ hierboven? :cool:
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    jawel boeit wel, is fucking dom als mensen een verwachting creeeren van een game gebasseerd op crap. mafia 2 met gta vergelijken was ook al dom en heleboel recensies maakten deze vergelijking en kraakten mafia 2 hierom af. dus het heeft wel degelijk invloed als je appels met peren vergelijkt
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  4. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    :F:
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Die is goed in zeuren, maar wij zijn ook heel goed met interpunctie!
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    sukkels... niks tegen mn argument in te brengen he
    je kan wel zeggen boeie, maar bij mafia 2 heeft die vergelijking in recensies die game niks goeds gedaan..
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.853
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Mooi toch? Dan wordt zo'n game sneller afgeprijsd. Je kunt nu al Mafia 2 plus alle DLC bestellen voor minder dan 20 euro.

    Mag van mij ook met LA Noire gebeuren. Ze zijn toch weer aan het kutten met exclusieve content en DLC aan het overwegen, dus wellicht dat ik dan liever een half jaartje wacht en dan die game koop voor een fractie van de prijs.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    whaha zo kan je het ook bekijken
     
  9. Waterhoofd

    Waterhoofd Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen denken dat dit een freeroam actiegame is van Rockstar kunnen niet lezen. Of ze zijn dom, daar zijn er ook genoeg van.

    LA.Noire is gewoon een erg lineaire game met een klein aantal side missies, wat je meer kunt vergelijken met de side missies uit RDR waar je een passant helpt.

    Dit is waar, maar dit is een game die door Rockstar word uitgebracht dus ik verwacht hoge scores alom ( of de game het nou verdient of niet , remember GTAIV, een 10 van IGN :lol: ). Maar reviewers die Mafia II met GTA hebben vergeleken zijn slechte reviewers, dat lijkt me duidelijk.

    En dat mensen dom zijn en niet kunnen lezen waar deze game echt over gaat, een soort van point & click adventure in een nieuw jasje ( want dat is het ) is hun eigen schuld. Wat boeit mij het wat hun denken?

    Ik koop hem trouwens ook zeker niet op release day, want ik wil die bullshit praktijken met verschillende cases voor de release te verspreiden onder verschillende retailers dus eigenlijk heb je nooit het volledige spel in handen. Koop hem daarom gewoon lekker 2e hands voor een zacht prijsje, je moet bedrijven die de consument naaien niet steunen imo.

    Mafia 2 verdiende trouwens de fail, door content uit het spel te knippen en die later als DLC willen verkopen. Hele chapters eruit geknipt, zelfs het einde.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er komt een online pass he, dus als je m 2ehands koopt heb je geen complete game.
     
  11. Waterhoofd

    Waterhoofd Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgezien van het feit dat er op sommige sites een gerucht gaat dat er idd een online pas komt, heeft R* hier nog niks over gezegd en is er ook nog niks over bekend.

    Sowieso, het is onmogelijk om SP content uit te sluiten door middel van een online pass. Wat dacht je van die miljoenen mensen die geen internet hebben? Ps3 gebruikers die niet op PSN kunnen?

    Het enige wat ik kan bedenken is dat het een soort Mass Effect 2 pass is,waarbij je dus later na de release een aantal DLC zaken gratis kan downloaden.

    Als het wel zo is dat als je niet online gaat je SP content zult missen, ga ik deze game gewoon helemaal niet kopen en kan ik niet snappen dat andere gamers dit soort praktijken willenswetend ondersteunen. De consument word steeds meer genaaid door de grote bedrijven, mensen die dit accepteren en over zich heen laten lopen zullen over 5 jaar zien dat je een game niet eens meer uit kan spelen zonder DLC erbij te kopen of een online pass/whatever.

    Begrijp me niet verkeerd, ik wacht echt al jaren op een goede detective game zoals dit. Maar ik kan gewoonweg dit soort praktijken om de consument te naaien niet ondersteunen, en ik hoop dat vele gamers dit ook niet zullen doen. Jammergenoeg is het een game die erop lijkt als een free roam game, die word uitgegeven door Rockstar. Deze game gaat hoe dan ook erg sterk verkopen.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.853
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik denk dat de meeste mensen dit toch voornamelijk als SP game zien....
     
  13. Waterhoofd

    Waterhoofd Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook geen MP, dus het feit dat er misschien idd een online pass bij zit is zorgelijk. SP content locken als je een game 2e hands koopt is meer dan belachelijk.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.853
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Dat bedoelde ik dus ;)

    En als ze content gaan locken of expres eruit gelaten hebben om er via 'DLC' nog extra aan te verdienen, dan ben ik heel geduldig en kan ik heel lang wachten tot ze wel een fatsoenlijke release uitgeven.
     
  15. Waterhoofd

    Waterhoofd Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens, en gelukkig is dit eigenlijk al het geval ( met alle verschillende pre-order dlc bij verschillende winkels ), en daarom wacht ik ook in dit geval tot ik hem 2e hands of uit de budgetbak op kan pikken.

    En begrijp me niet verkeerd, voordat dit alles bekend was keek ik naar deze game toch het meeste uit.
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar 2ehands moet je dus die online pass kopen. :9
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Het voorkomt misschien ook wel wat downloads.;)
     
  18. Waterhoofd

    Waterhoofd Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja helemaal niet, want waarom heb je een fucking online pass nodig bij een SINGLE PLAYER spel?

    Zoals ik zei, als ze dmv een online pass content gaan locken komt het spel er gewoon helemaal niet in. Dit soort onzin moet je niet ondersteunen als gamer. Ze verlagen de waarde van je aankoop DIRECT nadat je hem hebt gekocht!

    Als dit soort bullshit er allemaal niet bijzat kocht ik hem 20 mei.

    Onwaarschijnlijk. Op de Ps3 is het niet illegaal te spelen omdat 3.60 niet te kraken is, en op de 360 zullen niet veel mensen 3 discs en 25GB gaan downloaden denk ik. Het aantal downloads wat je hiermee stopt is niet te vergelijken in hoeverre je de consument naait. Een betalende consument heeft er waarschijnlijk meer last van, dan iemand die het gaat downloaden. Net zoals bij DRM op pc games. Vaak zitten PC users met vervelende DRM gevolgen dat je bijvoorbeeld altijd verbonden moet zijn met internet, of dat je constant de disc in je pc moet hebben om een game te spelen ( assassins Creed 2 moest je altijd verbonden zijn met internet anders sloot je game af >< ). Piraten kunnen dit gewoon omzeilen en spelen dus eigenlijk een betere versie.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  19. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    enige waarom LA noire niet zo open world is als GTA IV is toch alleen maar omdat je geen mensen op straat zomaar kunt neerschieten? en waar maken jullie je druk om met die DLC? er is verder nog niks bekend over, misschien is het wel gewoon die DLC van ps3 ofzo die je bij pre - order krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  20. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    /facepalm

    mensen, doe eerst even checken wat voor een online pass het zou zijn ^^

    de online pass zou ervoor moeten zorgen dat je contact kan maken met Rockstar Social Network
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina