Mis je de lore erg? Ik hoorde dat het wow is maar dan zonder het verhaal erachter. En als je hem op een ipod/iphone speelt, is het scherm niet te klein dan?
Nee, niet echt. Ik las in wow ook nooit echt waar de quests over gingen, dus was daar ook niet bepaald het verhaal aan het volgen. En ik speel het op de iPad, dus ik weet niet hoe het speelt op een iPhone of een iPod touch.
Paar leuke apps vandaag gratis: MapCard, Vignettr en Super 8! En voor alle Instagram gebruikers: check Statigram!
Idd zoals Melbuuln zegt AppEvent en dan heb je ook nog FAAD! Zelf kijk ik eigenlijk alleen maar, zoals Antraxxx al zegt, op iPhoneclub! Als er belangrijke apps gratis zijn, wordt het daar altijd gemeld!
is er ook een app voor de iphone die met 1 druk op de knop alle applicaties uitzet die op de achtergrond lopen?
Mwah zover ik weet niet, je kunt ze wel zelf afsluiten door 2x op de Home-button te drukken (dan krijg je dat multitask balkje), even op de app drukken (zoals je ook zou doen als je een app zou verwijderen) en dan kun je ze gewoon verwijderen. (dat wist je denk ik al of niet ) Maar misschien is zoiets wel mogelijk via JB, I don't know.
dat wist ik inderdaad al maar ben nogal lui en kon zo'n dergelijke app niet vinden wie weet komt die nog! Toch thanks voor de reply m8
Ik heb: WeatherPro Weather+ Weather HD Pocket Weather Living Earth HD Vind WeatherPro het fijnst! En vraag me niet wat ik met zoveel weer apps moet, geen idee !
En dan heb ik ook nog Buienradar.nl, Thermometer, de standaard Weer app en Star Walk en SkySafari Lite ! Wil denk ik gewoon graag weten of ik wel of niet op de fiets kan !
Bij sommige app reviews zie je dat mensen ipv hun voornaam en achternaam staan vermeld met hun 'gametag'. Hoe kan ik dit aanpassen?
Ik heb op advies van iemand Superbrothers: Swords & Sorcery EP gekocht en wat een toffe innovatieve game/ervaring is dat, zeg! [yt]Xk2fjtryfYc[/yt]