Mensen denken dat dit een freeroam actiegame is van Rockstar kunnen niet lezen. Of ze zijn dom, daar zijn er ook genoeg van.
LA.Noire is gewoon een erg lineaire game met een klein aantal side missies, wat je meer kunt vergelijken met de side missies uit RDR waar je een passant helpt.
Dit is waar, maar dit is een game die door Rockstar word uitgebracht dus ik verwacht hoge scores alom ( of de game het nou verdient of niet , remember GTAIV, een 10 van IGN ). Maar reviewers die Mafia II met GTA hebben vergeleken zijn slechte reviewers, dat lijkt me duidelijk.
En dat mensen dom zijn en niet kunnen lezen waar deze game echt over gaat, een soort van point & click adventure in een nieuw jasje ( want dat is het ) is hun eigen schuld. Wat boeit mij het wat hun denken?
Ik koop hem trouwens ook zeker niet op release day, want ik wil die bullshit praktijken met verschillende cases voor de release te verspreiden onder verschillende retailers dus eigenlijk heb je nooit het volledige spel in handen. Koop hem daarom gewoon lekker 2e hands voor een zacht prijsje, je moet bedrijven die de consument naaien niet steunen imo.
Mafia 2 verdiende trouwens de fail, door content uit het spel te knippen en die later als DLC willen verkopen. Hele chapters eruit geknipt, zelfs het einde.
Laatst bewerkt: 12 mei 2011