[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Op de cover van MW2 staat ook gewoon Call of Duty toch?

2. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik wilde net zeggen:lol:

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Serieus, hoe kan je hier nou hyped door raken? Woohoo er is een cover (okee dat elite logo is wel cool, maar who cares?). En dan dat eerste artikel, heb nog nooit zoveel open deuren ingetrapt zien worden (wederom zonder bronnen).

Dus volgens hun goed ingelichte bronnen (LOL) zal de game nog groter en spectaculairder worden? No way!

Wtf, je mag in een tank en een jeep rijden? OMG HYPED! En tot ieders verbazing komen de twee hoofdrolspelers uit de vorige delen weer terug \o/

4. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ben je chagrijnig?

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Omdat ik een CoD fanboy ben. Thats why

6. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Wil beelden zien :D

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    :lol:

Verrek idd.

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    haha nee hoor. maar vond het gewoon grappig dat mensen gehyped kunnen raken op basis van zo'n slecht artikel.

9. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel heel benieuwd in welke mate die verwoestbare omgevingen worden uitgewerkt :)
    Dat lijkt me wel een hele strakke toevoeging!

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wil ik ook 8)

3e Modern Warfare deel ... Half IW is weg, Raven Software en Sledgehammer games werken mee. Van Raven Software weet ik dat die in staat zijn om juweeltjes af te leveren, Sledgehammer is nieuw en IW is vaste prik. Yep, kopen. Zowiezo :+

Nieuwe perks, killstreaks, gave singleplayer en dan GRAAG ALS het kan ... omgevingen die stuk gaan.

11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah meer van hetzelfde laat maar komen.
    Kan het meteen stof happen in me kast haha.

Wacht wel op die game van Respawn en Bf3

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Black Ops leek in't begin ook leuk, dat was een andere setting. Maar de perks waren amper orgineel te noemen. Vind dat toch erg frapant.

COD4 ... World at War, hetzelfde liedje.
    MW2 ... Black OPS, weer hetzelfde. Niet echt iets vernieuwends. Dan nog vind ik dat IW vaak met de "nieuwe" dingen aankomt.

13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    BO leek mij in het begin ook erg leuk.
    Maar echt na minder dan een maand was ik het helemaal zat idd.

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken met MW3 maar denk dat ze mij niet zover meer krijgen om die game te halen.
    Ben dr wel een beetje op uitgekeken na WaW |:-

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    WaW voelde niet lekker aan als je de games gewend ben van IW. Echt wel dat je deze gaat halen !

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Mw1 is de tofste MP die ik tot heden heb gespeeld, en BLACK de beste SP shooter campaign die ik heb gespeeld.

Maar bij MW2 von ik alles veel te druk kon me niet echt bekoren online dat spel.

veels teveel frustraties dus de tijd zal het zeggen.

16. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Qua SP vind ik MW1 (Cod4) echt er bovenuit springen !

Die sneeuwlevel _O_

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Sneeuwlevel in CoD 4 ?

18. Waterhoofd

Waterhoofd Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen werken de grote kopstukken die de vernieuwing brachten er dus niet meer.

De nieuwe call of duty word gewoon weer een update van Modern Warfare 2, de engine zal hetzelfde zijn (Q:cool:, en er zullen geen grote maps inkomen ala BC2, met volledige destructie. Het is gewoonweg onmogelijk met de Q3 engine.

En Activision gaat echt geen tijd en geld steken in het ontwikkelen van een nieuwe engine, ookal heeft Black Ops op dag 1 miljoenen verkocht. Ze zijn gewoon te gierig en als alle cod fanboys ( sowieso dom om een cod fanboy te zijn, lol ) die rommel elk jaar blijven komen is er geen reden om een nieuwe engine of dingen te ontwikkelen. Daarom komt er ook elk jaar een nieuwe uit, zonder veel nieuwe dingen.

De Ps3 versie van Black Ops is niet eens HD, laat staan 60fps. En toch is het de best verkochte Ps3 game, sad eigenlijk.

Die sneeuwlevel? :emo:

Dat sneeuwlevel is het.

Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    echt ja.

ik ben tegenwoordig gewoon weer terug op cod4. Veel minder chaotisch en meer gebaseerd op skill ipv de juiste streaks etc.

Las al ergens in een stukje over MW3 dat de gameplay nog sneller zou zijn dan MW2. weet niet of het waar is maar lijkt me geen goede zaak.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    *zucht*
    Je praat ook echt alsof je verstand hebt van de zaken. Quake 4 engine? Nee. de IW Engine. Ja. De Quake 4 is als template gebruikt. Hier zijn de nodige dingen in geimplenmenteerd en veranderd. Dit is al een tijdje zo. Het zou zo maar kunnen zijn dat de engine gewoon weer flink aangepakt is hé? De Unreal Engine 3 draait ook al enige tijd mee ... kijk wat je daar mee kan bereiken kwa grafische kracht in de loop van de jaren!

Van omgevingen die statisch zijn naar gebieden die je enigzins kan vernietigen. Ach, het kan zover gaan als je wilt. Als je de source-coding hebt van de engine kan je aanpassen zoveel je wilt. Je moet er wel de middelen voor hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina