[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan snel dood gaan, ja. Echter, als je een goede team hebt, kunnen ze je buffen als een gek en met de medic invincibilty buff kan je snel een bom armen bijvoorbeeld. Daarnaast is het fantastisch hoe groot je bewegingsvrijheid is. Vooral met Light weight merk je hoe gelimiteerd CoD is qua beweging.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Brink updates for 360, PSN and Steam detailed

Splash Damage has posted a Brink update over on the firm’s official site, which details some of the in-game issues which the firm is aware of or have already addressed with an update.

According to the post, written by co-founder Paul Wedgewood, on the Xbox 360 end, a game update went live at launch which addressed “several of the issues raised in some of the early US reviews of the game,” and it also included some “major improvements,” such as significantly reduced texture loading times which were fixed via hard-drive caching.

“It also improves client prediction when playing online – in other words, you’ll experience much less ‘rubber banding’ in multiplayer,” said Wedgewood. “We’ve also fixed several issues that could lead to the game freezing, and resolved an issue where Brink would insist on playing all of the training videos rather than just the introductory one.

“We’ve also been getting new reports of lag when playing online, especially in matches with lots of human players. We’re all huge multiplayer fans here at the office and we know how important a lag-free online experience is. We’re urgently investigating this issue and seeing what we can do to improve things in that area. Stay tuned.”

To apply the update if you haven’t already, just restart the game while your 360 is connected to the internet.

An update to the PS3 version was also released on Monday, which incorporated the same fixes for the Xbox 360 version. In addition, host migration has also seen “several improvements,” as well, and an issue where the Ability Wheel sometimes displayed the wrong class abilities was also taken car of.

This update also fixes several potential freezes now only plays the introductory tutorial video at the initial prompt, rather than all of them like with the Xbox 360 fix..

“Even though PSN is currently offline, you’ll still be able to get this update if your console is connected to the internet,” said Wedgewood. “Once PSN is back online, we’ll closely monitor player feedback for this platform.”

On the PC side, a game update is on its way to Steam which will be bringing two immediate improvements.

“It greatly enhances the crash reports we’re getting through Steam, with more detailed information coming our way from now on,” he said. “While this doesn’t sound very exciting for you as a player, it’s really useful for the Brink team as it’ll allow us to track down the underlying issues much more quickly and work on fixes for them – particularly stability issues relating to compatibility.

“This update also fixes an issue where closing the game before getting to the character selection screen can corrupt your character data and make it unusable. Until the game update comes out, we strongly recommend not shutting Brink down during start-up to avoid this issue altogether.”

In other PC news, the brink team is working with Bethesda to “solve any hardware compatibility issues that people have been reporting,” especially with AMD card owners. Wedgewood suggests you first of all make sure you have the most current driver update, which should “solve a fair few of the visual and performance issues out there.”

The same goes for those running an Nvidia card.

“The next game update for the PC version is already in the works, and includes a fix for the FOV issue some of you have been reporting on the forums, among several other things,” added Wedgewood. “We’ll have more information to share on that soon.”

More details regarding the Brink statistics VIP code included with copies of the game will be announced soon, and when the statistic site launches here, players will be able to register a profile and use the VIP code to link your Gamertag, PSN ID, and Steam ID.

Brink was released yesterday in the US and is out Friday in the UK.

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik speel als heavy, en dan kan je redelijk wat incasseren.
    misschien wel leuk om hier neer te zetten wat jullie spelen, welke body type en class en zo.
    hier speel ik nu mee.

Naam: Heuft
    Kant: Resistance
    Body type: Heavy
    Class: Soldier

en liever wat bots, dan een half uur wachten ofzo. maar dat zal ook wel meer worden na vrijdag denk!!

Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  4. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Naam: DeadlyEnding
    Kant: Resistance
    Body type: Meestal medium
    Class: Medic/Engineer wat het meest nodig is
    Lvl: 16 (rank 4 dus)

Ik ben trouwens wel blij dat je wel je lvl up point kun sparen. Veel zeiden dat dat niet kon maar dat kan dus wel dus je kan bijvoorbeeld alle rank 5 skills hebben als je dat wilt.

5. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naam: Ghostleader1NL
    Kant: Maakt mij niet uit, defense is makkelijker
    Body type: medium
    Class: Engineer
    Lvl: 19 (rank 4 dus, bijna 5:9)

Je kunt ook je abilities weer verkopen kost je 1 level..:D

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De game was 'half af' toen het gereleased werd, maar ik ben IIG blij dat Splash Damage nu zijn best doet de game af te maken. Het maakt me niet uit om wat patches te downloaden, als daardoor de ervaring beter wordt. Al met al goed nieuws.

Wie heeft er zin in wat Brink vandaag?

7. Saffie84

Saffie84 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naam: Saffi3
    Kant: Maakt niet zoveel uit
    Body type: Medium
    Class: Soldier en ben mijn engineer aan het levellen
    level: 9 (rank 2)

Voeg me maar toe.
    Paar x online wat lag gehad, dat is wat minder maar de potjes die lagloos verliepen waren super ondanks dat niemand wat zei tegen elkaar.

8. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naam: Un4 NL
    Kant: Beide
    Class: Engineer
    level: ? (iig rank 2)
    Wapen: Shotgun! \o/

Echt een verademing, een game die zich richt op de objectives in plaats van kills. Speelde gisteren een paar potjes met vreemden maar je hebt veel meer het gevoel dat je als team aan het werk bent dan bij een CoD of Homefront. Snap dan ook die negativiteit rond deze game niet echt.
    Anyway, add me maar als je een keer als team wilt gaan spelen!

9. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Naam: HamlapNL
    Kant: Beide
    Class: Medic/Assault
    Level: Rank 2 geloof ik, level weet ik niet uit mijn hoofd

Jullie mogen mij ook toevoegen! Wil dit wel eens spelen met mensen om samen te werken

10. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het niveau begint beduidend beter te worden online.. Alle objectives worden net binnen de tijd of net niet gehaald.. Eergisteren rende je zo door de map heen.. Mooi man dit.

11. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem denk ik ook maar halen, het klinkt allemaal zo vet :)

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje matige reviews krijgt deze zeg.

Had dr wel iets meer van verwacht eigenlijk,.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Inmiddels de game ingeruild. Totaal niet mijn ding. De pluspunten die ik kon vinden waren de graphics en vooral het vele customizen wat er mogelijk is. Voor de rest een game die veels te sterk op MP gericht is. Gelukkig nu wel een tegoedbon van 60 euro voor een andere game straks.

14. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me wel op dat medics eigenlijk altijd bovenaan staan kwa punten.
    Ben benieuwd of er straks niet teveel medics komen als dat zo is moeten ze misschien iets minder exp geven voor healen/reviven maja dat heeft oko nadelen dat ze dan iets minder team gericht gaan spelen misschien..

15. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    We spelen al 2 dagen met een zelfde oldskool groepje de Campain coop.. Ieder doet zijn ding, ik ben zelf altijd engineer, die ook veel punten pakt.. maar de medic pakt er inderdaad ook veel.. De operative word pas interessant op een hogere rank..

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja, wat een verassing ofnie?

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Same shit met BC2. Niet zo erg IMO. Met andere classes kan je ook voldoende punten halen. Boeit mij niet zo zeer wie het meest aantal punten haalt.

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik deed gisteren ook mee met die old kool groep. We moesten de VIP neerhalen en verdedigen. Als soldier deelde ik constant ammo uit. Had hierdoor 9500 Xp aan het eind van de ronde, dus niet alleen medics krijgt veel xp. Engineer kan met turret en power boost veel xp halen. Als operative hack ik dan weer dode vijanden. Hierdoor verschijnen alle vijanden op de map. Dit levert ook goed xp op en kost je niet je supply meter dacht ik.

19. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk de andere verzamelen ook veel exp als je het goed speelt maar tot nu toe zie ik constant medics aan top. Online heb ik nog geeneen potje gespeeld waar geen medic bovenaan stond dus dat viel me nogal op. Heb er verder ook geen erg in.

Had net ff een raar potje, denk hackers ofzo want werd echt 3x dood geschoten terwijl er echt helemaal niemand stond. En werd ook door een teammate gerived paar keer gwn een revive ding door de muur heen o.o

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Lag misschien?

Deel Deze Pagina