Omdat je je userbase ermee naait? De betalende klant?
Mensen die grote bedrijven lopen te verdedigen terwijl het hun alleen maar om geld gaat zal ik nooit snappen. Je moet opkomen voor jezelf als betalende klant. Daarom zeg ik dat je dit soort praktijken niet moet steunen, kies met je portomonnee snap je. Als niemand de games met verschillende pre-order dlc of online passes zou kopen zouden ze ermee stoppen.
Ik vind het hatelijk dat ik bij een andere winkel gewoon een heel andere case kan spelen als ergens anders. Op die manier heb je nooit een volledig spel.
Je moet je betalende klanten niet straffen omdat mongolen een game gaan downloaden. Alsof jullie het niet irritant vind dat wanneer je een dvd koopt je talloze voorfilmpjes en JE MOET NIET DOWNLOADEN schermen door moet kijken voordat je een film aan kan zetten terwijl degene die een dvd download gewoon de film gelijk aan kan zetten? Dat is precies hetzelfde, je betalende klant lastig vallen met het gedrag van downloaders.
Gebruikte game markt is niks mis mee, raad eens, als niemand zijn games kon verkopen zouden er veel minder games worden gekocht. De Xbazaar hier op XBL is hier al een voorbeeld van. Als ik mijn games niet kon verkopen als ik er klaar mee was, zou ik veel minder nieuwe games van dat geld kopen.
Laatst bewerkt: 12 mei 2011