L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Lekker makkelijk om anderen dom te noemen. Als ik wil kan ik LA Noire vergelijken met mezelf aftrekken. Dat jij nou denkt dat je dingen alleen kan vergelijken op basis van een spelgenre vind ik maar een bekrompen visie.

    En wat zit je nou met verwachtingswaarde? Als je een game koopt en hij is goed, dan is ie goed. Gamers kunnen heel makkelijk overschakelen tussen genres, ik kan 's middags shooters spelen en 's avonds een racegame. Als iemand LA Noire speelt en hij verwacht dat hij Mafia 2 gaat spelen, valt het misschien eerst ff tegen, maar dat is echt geen reden om te stoppen hoor. Als die game echt tof is zet je je daar overheen en ga je de game vanzelf wel waarderen. Als jij denkt dat bij een verkeerde verwachting de reviews tegenvallen kan Rockstar beter kutfilmpjes laten zien en zo een lage verwachting creëeren, dan kan de game alleen maar meevallen...
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Waterhoofd

    Waterhoofd Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon om tussen de missies door wat anders te doen ;)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er wel tof uit eigenlijk. Typische side missies met redelijke diepte. :)
     
  6. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar het is natuurlijk onzin om de legale gebruikers hier voor op te laten draaien.
    Ik vind het echt belachelijk dat bijna alle spellen tegenwoordig een online code nodig hebben.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jammer dat alleen het vechten er slecht uitziet, same story in Red Dead Redemption.
     
  9. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    allemaal comercieel =(
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Ik niet, de goeden lijden onder de kwade, we hebben het er zelf naar gemaakt. Dat is altijd en overal zo, waarom denk je dat je een bekeuring krijgt als je effetjes 10 km/h te hard gaat? Omdat er mensen zijn die áltijd 10 km/h te hard zouden rijden als er geen regel voor was.

    Ook een beetje commercieel ja, maar geef ze eens ongelijk. Als er een mogelijkheid is om meer geld te verdienen en je kan er mee weg komen, why not?
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik vind dit nog wel meevallen, je kan het ook vanuit hun oogpunt bekijken. erger vind ik content uit game halen en als dlc aanbieden of dat je extra experience kan kopen online :-/

    maar wat is de hoofdreden hiervoor? de 2e hands verkoop tegengaan of de illegale downloads?
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Wat dacht je van allebei ;)
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dus dan is het begrijpelijk toch? en bij LA Noire geeft het toegang tot wat? I dont get it, kan je daar je stats uploaden?
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  14. Seh

    Seh Guest

    Dit dus.

    En het zal waarschijnlijk wat extra gratis content bevatten als in DLC waar je voor moet betalen als je geen code hebt, zo werkt dat ook bij Mass Effect 2. Denk dat er hier zo'n zelfde soort iets aan zit te komen. :thumbs: Niets mis mee imo.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Het is begrijpelijk vanuit het oogpunt van de uitgever ja, voor de gamers betekent het dat je de game nieuw moet kopen wil je maximaal genieten van alle opties.
     
  16. Waterhoofd

    Waterhoofd Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je je userbase ermee naait? De betalende klant?

    Mensen die grote bedrijven lopen te verdedigen terwijl het hun alleen maar om geld gaat zal ik nooit snappen. Je moet opkomen voor jezelf als betalende klant. Daarom zeg ik dat je dit soort praktijken niet moet steunen, kies met je portomonnee snap je. Als niemand de games met verschillende pre-order dlc of online passes zou kopen zouden ze ermee stoppen.

    Ik vind het hatelijk dat ik bij een andere winkel gewoon een heel andere case kan spelen als ergens anders. Op die manier heb je nooit een volledig spel.

    Je moet je betalende klanten niet straffen omdat mongolen een game gaan downloaden. Alsof jullie het niet irritant vind dat wanneer je een dvd koopt je talloze voorfilmpjes en JE MOET NIET DOWNLOADEN schermen door moet kijken voordat je een film aan kan zetten terwijl degene die een dvd download gewoon de film gelijk aan kan zetten? Dat is precies hetzelfde, je betalende klant lastig vallen met het gedrag van downloaders.

    Gebruikte game markt is niks mis mee, raad eens, als niemand zijn games kon verkopen zouden er veel minder games worden gekocht. De Xbazaar hier op XBL is hier al een voorbeeld van. Als ik mijn games niet kon verkopen als ik er klaar mee was, zou ik veel minder nieuwe games van dat geld kopen.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er echt zin in ,nu komt hij toch wel erg dichtbij.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    niet helemaal waar, jouw titel gaat misschien langs 3 mensen.. dus dat is gewoon 1 game. geef je deels gelijk. maar je moet het echt van hun kant zien. uitgevers als rockstar die 100miljoen in een game stoppen om een pracht van een GTA IV te brengen, moet je het ook in hun perspectief bekijken. dat geld moet toch ergens vandaan komen.

    wat betreft verschillende pre-order bonussen geef ik je wel groot gelijk. ik wil ook alle 7 MK classic costumes verdorie, die van LA Noire komen nog als DLC uit. die van MK niet
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  19. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er nog niet perfect uit. Maar het ziet er tot nu toe wel beter uit als RDR en GTA IV.

    En ik had even een vraag over die 40 criminele zaken als je free-roamed. Is dit 40 verschillende die je de heletijd mee maakt, of zijn het er gewoon 40 en daarna houdt het op?
     
  20. Waterhoofd

    Waterhoofd Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vechten ziet er vrij basic uit hoor, ik heb gister even de eerste 15 minuten van het spel mogen bekijken en het vechten zelf is echt vrij basic. Met Y doe je een grapple move, met X dodge je klappen. Gewoon een beetje het GTAIV vechtsysteem.

    Maar de game zelf ziet er echt geweldig uit, echt zo'n heerlijke oldschool adventure _O_.

    http://www.youtube.com/watch?v=sBshPT32U6s&feature=player_embedded

    Hier de eerste 15 minuten, geen story spoilers eigenlijk. Het is wat beginnend detective werk waar je een plek moet onderzoeken.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina