The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Herkenbaar en gewoon waar. Ik speel RPG's meestal naar mijn eigen karakter, niet 1 bepaalde kant op. Wat dus meestal uitkomt op de held met afentoe wat dingen die niet echt netjes zijn.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    In RDR is het nogal wat anders he, het is niet alsof je werkelijk een keuze hebt en je wordt aangemoedigt om te gaan jagen. Het is niet echt een morele keuze zoals in een Mass Effect of iets dergelijks.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    True, had het ook meer over games als Mass Effect inderdaad.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    • One of the archery perks you can select is "zoom".
    • The "slow motion"-shout momentarily turns the gameworld black and white, with dust particles flying everywhere.
    • With Morrowind, Bethesda wanted the player to feel like "a stranger in a strange land". With Skyrim, they wanted the world to feel more familiar, but with an unique, clearly defined culture.
    • Detect Life and Fury-spells are in.
    • (Frost) Atronarchs are in.
    • You can, apparently, "cut lamps from the ceiling to spread fire". Though I'm taking this with a grain of salt.
    • Remember the cobwebs in the Spider Lair mentioned earlier? You have to cut a way through them.
    • There are dungeons set inside glaciers.
     
  5. xForty

    xForty Guest

    Het enige spel waar ik onschuldige dieren doden niet doe is Fallout:NV omdat die pups en calfs zo schattig zijn.
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nooooooooooooooooo, iemand heeft proxys ontdekt :'-( :mad:
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Die dood ik altijd meteen als ik ze zie. Loot en een lekker stukje vlees. :9
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Wachten is op de volledige scans.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vette scans. Dat huisje op laatste shot is echt nice, bos is ook prachtig. Ik zie me nu al door die landschappen heenlopen en de natuur bewonderen, als je nu Oblivion zou bekijken, wauw wat een verschil zie je dan, heerlijk.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oblivion scans zagen er ook fantastisch uit. Je hebt wel een enorm verschil is stijl, Skyrim ziet er wat rauwer uit in plaats van dat sprookjesachtige. Een enorme verbetering vind ik. Hopelijk haalt Skyrim het niveau van Morrowind.
     
  11. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... Ik weet nou niet of ik het leuker ga vinden dat het sprookjeachtige uit Oblivion er niet meer is. 8)

    Nou ja, buiten dat is Skyrim gewoon een topper natuurlijk!
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat sprookjes achtige in bijvoorbeeld in een Fable game kan ik zeker waarderen. Het probleem is bij Oblivion dat ik steeds de vergelijking maak met Morrowind. Iets klopt gewoon niet helemaal in Oblivion, maar het lastig om te zeggen wat het precies is. In Morrowind was ik een vrije avonturier en wou ik de wereld ontdekken. In Oblivion kwam ik niet verder dan een guildslaaf.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Had Todd Howard niet gezegd dat het qua omgevingen juist meer op Morrowind ging lijken weer? Tot nu toe vind ik dat niet het geval, geen ramp verder.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hij had beloofd dat er meer cultuur en variatie zou terug komen. Fallout 3 vond ik ook zo tof om rond te dwalen terwijl ik het in New Vegas eigenlijk geen kut aan vind en doe ik klusjes voor de NCR. Zo vreemd allemaal. 8)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Nee juist niet. Morrowind had een hoger fantasy level, Skyrim zal nog een stukkie 'realistischer' zijn qua omgevingen dan Oblivion.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Waak er wel voor dat dit nog Morrowind, noch Oblivion zal zijn. Het is Skyrim en Bethesda heeft al bevestigd dat ze als zodanig een echt nieuwe RPG wilde ontwikkelen. Het staat een aantal pagina's terug geloof ik wel in een quote. ;)
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  18. Waterhoofd

    Waterhoofd Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ook jammer dat er weer geen open steden in zitten, maar ik kan toch echt niet wachten om gewoon weer 100 uur in deze game te steken.

    Dit zal waarschijnlijk wel mijn GOTY worden :D. Of hij moet tegenvallen, maar dat verwacht ik niet. Al zijn Bethesda games wel vaak buggy bij de release :emo:.
     
  19. DuwV iMaNiiaC

    DuwV iMaNiiaC AFCA

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaten er niet juist wel open steden in die elk moment aangevallen kon worden zodat je de ene dag het stadje bezocht en het de volgende dag bijvoorbeeld in vuur en vlam stond?
     
  20. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Acrobatics op 100 en gewoon over de muur springe JONGUH
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina