Ik heb de game even gespeeld vandaag, eigenlijk puur het parkours gecheckt ,maar het lukt me nog niet allemaal. Ik houd LB ingedrukt en dan klimt ie automatisch over dingen heen, maar een wallrun of jump lukte me dus niet. How?
Wallrun = light weight only. E: Ik moet wel zeggen dat ik één ding jammer vind. In één van de trailers zag je een light weight met 2 zwaarden/kapmessen. Ik had dat graag gewild .
Hmm, het spel is minder als je in een slecht verdeeld team zit. Ik deed net een challenge en iedereen was de klasse nodig om de objective te clearen. Tuurlijk, het kan handig zijn, maar 4 mensen is een overkill. Daarnaast leek het af en toe alsof niemand achter de objectives ging . Lijkt me gewoon awesome om met mic te spelen, zodat je alles duidelijk kan bespreken. Niemand die bijvoorbeeld denkt aan de invincibility buff als je iets moet armen oid...
Als je een werkende mic krijgt kunnen we met mic spelen xD Stukken leuker lijkt me ook Ben namelijk van plan de game nog een tijd te blijven spelen dus vaste mensen die het ook leuk vinden is mooi meegenomen.
vandaag de dlc code ontvangen van Futurezone..maar moet je die in game activeren?? of op het dashboard?? ik kan het niet vinden..
Godsamme, je zou maar een objective clearen met nog maar 5 secondes op de klok. Zulke potjes zijn echt spannend.
Ja klopt, je hebt wel redelijk vaak van die intense momenten vind ik. En vind het wel leuk dat de meeste potjes ook wel lang duren toch wel 20 minuten ofzo altijd en je hebt veel epische gevechten.
Ik hou heel erg van tactische shooters, maar k vind full price te duur, en ben bang dat niet veel mensen dit meer spelen over paar maandjes.. Hoop dat het een soort cult hit ala Counterstrike wordt..
10 miljoen stuks verkocht? Dat lijkt me sterk, lol, hebbie linkje? Denk dat ze al heel erg blij met 1 miljoen mogen zijn
Cijfers uit 2008, dus daar zullen nog wel wat CSS sales bij gekomen zijn http://www.sk-gaming.com/content/20334-Alltime_sales_figures_for_CS_16_and_more CS was verreweg de grootste en populairste PC MP shooter aan het begin van deze eeuw edit:// en dit zijn dus alleen nog maar de verkoopcijfers uit de winkels. Daar komen dus nog miljoenen Steam en bundle sales bij
Oh dacht dat je brink met 10 miljoen stuks bedoelde, dat zou vreemd geweest zijn haha, maar je hebt idd gelijk met CS!
Brink mag inderdaad blij zijn met een miljoen sales,.. al zie ik dat nog wel gebeuren omdat FPS nu eenmaal altijd wel goed verkoopt. Zelfs een matige FPS verkoopt tegenwoordig al snel een miljoen stuks