ben eigenlijk zelf nog opzoek naar andere costumes.. subzero wil ik echt zo graag (of jade, ermac of mileena). hoop dat ze alsnog gewoon als dlc uitgebracht worden want dit is bs
Nog een (wellicht stomme) vraag: Als ik met een character de ladder uitspeel, unlock in een costume. Althans, dat heb ik gelezen. In de Krypt kun je schijnbaar ook costumes unlocken. Is dat dan niet dubbelop? Ik had trouwens gelezen dat mensen geschrokken waren in de Krypt... Dus ik ga nietsvermoedend wat dingen unlocken, maar WHAT THE EFF! Dat is dus niet grappig.
Als je zin hebt om een keer online te spelen moet je me ma toevoegen mijn Xbox live gt is Sunblade NL. Ik heb wel al een aantal keren online gespeeld ma vind het toch soms wel een beetje laggy en ook met ranked match duurt het lang iemand te vinden. hebben jullie daar ook last van? Verder heb ik de singleplayer uitgespeeld en heb de krypt ook helemaal 100% heb nog een handig lijstje als je eerst alle costumes en fatalitys wilt unlocken : Krypt Lijstje
Ladder. En dan alles winnen met een flawless victory en een babality (die geven volgens mij de meeste koins).
yup gewoon ladder op beginner met 3 rounds voor elke round dat je een flawless hebt krijg je 1000 en voor de babality 500. Gewoon projectiles spammen met bv stryker of sheeva.
heb eergister dit spel gekocht en gister eigenlijk voor gaan zitten heb hem voor de xbox 360 was in het begin beetje wennen maar ben nu aan de besturing gewend geraakt gister ook de story mode uitgespeeld vond het een goed verhaal spel ziet er mooi uit