Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Kan je 2 vs 2 nu ook zonder lag spelen? Gisteren heb ik nog even 1 vs 1 gespeeld ( hoewel dat niets voor mij is, door mijn lage handelingssnelheid ;) ) en er was totaal geen lag.

2. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga ik eens doen! bedankt voor de tip !

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ik heb met PES2011 alleen bf maar 1vs1 gespeeld dus vandaar wil il vanavond wel eens testen. Liefhebbers?

4. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wil wel ja zeggen, maar zul je zien dat m'n schoonmoeder over de vloer komt, de keuken afbrand of de dijken doorbreken...snapje !

maar goed, ben wel van plan om altijd ff online te gaan, maar kan het niet zeker zeggen dus

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Konami has confirmed that the formal announcement of Pro Evolution Soccer 2012 is only just “a few days” away.

PES11 was al een hele goede stap na al die kut delen, hopelijk werkt Konami hard aan 2012.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ik zat van de week al te zoeken naar wat info over PES2012.. Hopelijk gaan ze op dezelfde voet verder, dan heb ik er alle vertrouwen in!

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat ze - zoals vaker bij de eerste bekendmaking van de nieuwe serie - een kreet geven, dus een sleutel-woord dat moet aangeven in welke richting ze dit jaar met het spel willen gaan.
    Misschien één screenshot erbij... dat soort kleinigheidjes.

Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Of een foto van de boxart. Met Messi gok ik :lol:

9. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens wat comments op wenb komt er morgen (is vandaag al) wat nieuws.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Het wordt dus ook weer tijd om JonMurphy @ Twitter in de gaten te houden:

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb die Jon al denk wel 20 tweets gestuurd. En geloof me, allemaal gewone nette vragen. Maar ik krijg nooit antwoord.

Een beetje jammer, je kan beter zeggen dat wat ik graag ingame zie, nog niet komt, dan gewoon iemand negeren.

Maar goed, we weten nu onderhand wel hoe die gast te werk gaat.

Ik ben wel heel erg benieuwd naar een gameplayvideootje, maar ja, dat is ook een open deur, dat is iedere pesfan natuurlijk. ;-)

Nouja, we wachten nog ff af.

EDIT

Volgens wenb is er morgen 100% zeker wat te zien.

Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  12. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren vrij, dus lekker online pes'en dacht ik
    instelling op 'alleen nederlandse gamers'

..had ik dat maar niet gedaan, de t#ring, gewoon alle partijen verloren!
    ik doe echt iets verkeerds

Ik ren nog teveel, dat merk ik wel, maar zonder dat rennen wordt ik ingehaald en m'n bal afgepakt denk ik dan, dus ik ren zo vaak als het kan.
    Misschien minder rennen, maar gewoon snel afspelen ? ..phoe..dat moet ik wel gaan leren dan.

soms kom ik een tegenstander tegen, die amper rent en mij alle hoeken van het veld laat zien.
    respect, maar ik snap niet hoe die dat doet

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Veel passen en RT gebruiken.

14. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, meer passen...dan moet je wel snel weten naar wie enzo...phoe

Merk wel dat die 1-2 tjes killing zijn, daar doe je niet veel tegen..zeker niet, omdat het selecteren van je spelers vaak verkeerd/traag verloopt.

maar die RT ?
    de rechter trigger dus...mmm, daar zijn mijn "Sprint" knop..vond ik fijner.
    Ik moet dus even kijken wat RT origineel is.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    RT is 1 van de key knoppen in PES vind ik. Als je hem indrukt na een pass gaat degene die de pass geeft weer diep (voor een 1-2 dus). Erg dodelijk en zoals je zelf al aangaf, lastig te verdedigen :p. Zo komt er echt veeeeel meer beweging in je team en gaat het passen ook makkelijker.

16. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een 1-2 kan ik goed, al zeg ik het zelf. Ik zal eens opletten of ik die RT ook al gebruik, zoniet, dan kan het dus nog beter.

Ook irritant waar je weinig tegen doet, is dat ze soms direct bij het fluitsignaal...even wachten... beetje teruglopen met de bal...om vervolgens over het midden naar de spits te schieten. DAT HAAT IK

maar goed.

Gisteren een paar keer op xbox community online gezeten, maar ik was steeds de enige online als ik naar de ledenlijst keek! dat leeft ook niet echt dus daar

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Nee het zou wel toevallig zijn als er toevallig precies iemand in de community zit als jij komt.. Het is meer bedoelt om af te spreken denk ik, al weten weinig dat je ook vanuit de Xboxworld community gelijk naar matches kunt zoeken.

Naam: Xboxworld
    Pass: xbw

Misschien als we het hier zetten dat het wat drukker wordt, maar niet veel spelen meer PES. Ik speel vooral offline Master League at the moment.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    1-2tje is toch met LB? Zo doe ik hem altijd(en ik spam 'm best wel).

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ja dan moet je hem van te voren indrukken (voor het passen). Met RT kun je nog na het passen indrukken en een 1-2 doen, persoonlijk vind ik dat wat prettiger omdat die knop toch boven sprinten en ik m'n linker wijsvinger vrij weinig gebruik.

20. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0

vroeger veeel meer mensen aan de pes inderdaad.
    Zelfs als je kijkt naar de Nederlandse server om een room in te gaan, zit niemand op die server !

Heb even gekeken naar master league. Na wat invulwerk, kon ik direct aan de slag.
    Ik verloor wedstrijd 1, dus ik ga even overnieuw beginnen en mijn zaakjes beter regelen. Meestal wil ik meteen gamen, en niet al die toestanden eromheen (financieen, scouts etc.) ...maar misschien toch maar eens doen, wordt het dan echt leuker

Je hebt in ieder geval geen last van lag, dus dat kan ik niet de schuld geven als ik verlies :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina