FIFA 11 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Serieus? Jammer man, je was wel altijd een goede tegenstander. Vind het zelf altijd wel leuk om tegen zulke teams te spelen, en zelf ook zo'n goed mogelijk team te maken zonder er geld in te pompen.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb ook wel een aardig team nu. 5 euro er aan besteed :D.

Maar vind het ook wel erg vervelend soms. Vooral die teams uit engeland zijn kut. Allemaal van die snelle pleuris ventjes. Alles lange bal spelen en hopen dat er verdedigend iets mis gaat of dat er niet goed gereageerd. Heel irritant!

3. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Jaa idd van die Kerels die de hele tijd steekpassjes door de lucht geven, om gek van te worden. Ze doen het net zo lang tot dat een van je CB's een vage beweging maken of verkeerd instappen en dan staan ze 1 op 1 voor je Keeper, of soms gaan ze gewoon ergens achterin een hele harde steekpass door de lucht geven en dan komen ze er altijd door heen met die AgbonlaPaceWhore, ik word soms gek van die kerel, ik kan blijkbaar niet goed met hem omgaan en schiet zowat alles naast met hem (74 shooting). Maar als andere hem hebben knallen ze elke bal er genadeloos in..

Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  4. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb voor die spelers die jij hebt echt het geld niet voor:)
    Tenzij mijn torres en co verkocht worden raak ik mss weer aan de 100k

5. holland

holland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    team

voor de zoveelste keer verander ik van team :p

heb ongeveer 720k ter besteding voor een team

graag wat suggesties, moet wel een bpl team zijn

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Houd je van aanvallend spel, of counteren? Dan kunnen we beter helpen ;).

Aanvallend ga je rond de 4-2-2-2, 4-4-2, 4-3-3, 4-1-2-1-2 formaties toe.
    Counteren ga je rond de 5-3-2 formaties toe ;).

7. holland

holland Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga altijd vol op de aanval krijg ook best veel tegen doelpunten maar scoor er gemiddeld 3 of meer dus speel graag aanvallend

8. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Voorbeeld van goede 4-2-2-2. Allemaal IF's natuurlijk, als het kan :+.

-------------------Rooney--------------Drogba---------------------
    ----------Gerrard--------------------------------Lampard----------
    -------------------Carrick---------------Essien----------------------
    ----Evra----------------Vidic----------Terry-----------Richards---
    ---------------------------------Cech---------------------------------

Je hebt natuurlijk nog veel meer goede spelers, maar als je van overpowerede spelers houdt dan is dit wel iets. Én de chemistry is ook goed :+.

Nog paar andere spelers:

Je hebt als keepers nog: Reina, Van der Sar en Green.
    Je hebt als verdedigers nog: Kolo Touré, Ferdinand, Ashley Cole, etc.
    Je hebt als middenvelders nog: IF Nasri, IF Fabregas, etc.
    Je hebt als aanvallers nog: IF Hernandez, IF Suárez, Torres, Van Persie, IF Jones, etc.

10. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en je hebt pippo inzaghi (IF>(A)). maar ik zou dan eerder een 4-2-3-1 spelen met die spelers

11. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes hoor met Pippo_O_.Met topspitsen is dat geen kunst,ik had ooit met IF v Persie(gekocht door foutje voor 48K \o/ ) 112 goals in 70 wedstrijden.
    Nu heb ik in Serie A team op CAM Totti staan en 1 van mn spitsen is Adriano,gister avond 6 wedstrijdjes gespeeld en 11 x gescoord met Adriano,waarvan 6 kopballen,heading is 84 maar lijkt wel hoger.Ook een ouderwetse pegel uit een onmogelijke hoek in de bovenhoek(weer vergeten op te slaan):confused:

12. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tnx, hij is alg ook maar 75 maarja dan lijkt het week alsof ik een fail team heb wat ik natuurlijk niet heb\o/:):). Ik moet nog ff een goede middenvelder erbij hebben en misschien ook nog een fijne RF iemand een suggestie?_0/_0/

13. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand volgende spelers kopen?:

Torres
    IF kelly
    Terry

ze zijn alle 3 in 5-2-1-2 opstelling

14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Seedorf IF speelt ech super heb je onder de 20 K stats zijn goed, 87 Shooting,88 passing en 88 dribbel.En je hebt chemistry met gatusso en Pato. RF is Krasic echt heerlijk,kost ook weinig

Laatst bewerkt: 13 mei 2011
  15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Gisteren op me andere account nieuw teampje gemaakt. (liga bvva REAL is leuk maar niet altijd)

Voor 22K kreeg ik dit:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#b8JEzufcbaQCi

Wat speelt honda echt te lekker. Ga echt voor de IF. Die Kerzhakov ook. Wat een gigantisch goed schot (harde streep) heeft hij. Heb alleen nog niet veel kansen met hem gekregen maar als hij kan strepen is hij ook relaxt. De backs zijn enigzins prima (ben Roberto Carlos aan het kopen) maar verdedigend staan ze in ieder geval goed hun mannetje.

De CB's zijn echt beesten! heerlijk om met zulke spelers te spelen zeg.

Maar vooral Honda! die wil ik wel IF. Heeft echt een heerlijke dribbel (snel wendbaar) kan goed vrije trappen nemen en wat een linker zeg. Drie maal in de zestien in de korte hoek strak en eenmaal van ver met een curve bal (geen rb) erin. Heerlijk. Hou hem wel lekker op cm want hij komt iets kracht te kort voor cf en hij kan ook nog eens verdedigen en uit de tweede linie is hij geweldig! echt heerlijke speler!

Welke Russische IFs zijn er nog meer? weet die keeper en Doumbia en Danny. Maar voor de rest?

16. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Sinds deze week Voronin,onder de 4 K heb je die en is beresterk op CF lijkt mij.

17. Hellow!

Hellow! FUTCODBFBC2 =D

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de volgende spelers halen, waar een x achter staat heb ik al:
    (4-3-1-2)
    IF Saha x
    Torres of Odemwingie IF
    Lampard x
    Fabrégas
    Vd Vaart 85 x
    Sneijder
    clichy x
    vidic
    ????????? ADVIES?
    sagna x
    Check x

18. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor je advies: Terry, Toure

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Niet Terry, is te sloom naast Vidic. Ik zou voor Terry gaan ipv Vidic en dan Ivanovic (If of niet)

Of anders voor Vidic en Ferdinand

Toure is ook een held maar dan heb je chem probleem.

Danny: Heb ik al. Koste met 1800. En speelt wel lekker. Lekker sterk, goed schot en prima pass. Geen sneijder maar ach sneijder is niet sterk!

20. Hellow!

Hellow! FUTCODBFBC2 =D

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik ga dan denk ik voor Ferdinand aangezien Terry bij mij altijd de nodige fouten heeft gemaakt. _0/ IF Saha vond ik net niet geweldig spelen, heb hem en met de spelers die ik al had in mijn mexicaanse teampje gezet.. hij scoorde niet en vond hem niet echt lekker spelen. In de 118e minuut stond ik 2-1 achter en dacht ik laat ik hem is LS zetten ipv RS. En daar is die dan toch in de 119e minuut!!! SAHAAA!!! _O_

edit:
    omg ben geleaved in de 2e ronde van het toernooi, ik speel 4-3-1-2 met een mexicaans team met de nodige toevoegingen die ik al had... hij speelt 5-2-2-1 ultra verdedigend en countert me er 3x uit... op het eind legt die af. ><

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina