[XOne] Shift 2: Unleashed

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 1 dec 2010.

1. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat veranderen jullie aan de setup waardoor de auto beter te besturen is?:)
    Steering sensitivity etc?

2. rocoma

rocoma slow and ugly

Leuk Bevonden:
    0
    yup

3. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik bedoel dus: wat verander je er precies aan?

4. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0

Heb deze driftvideo gemaakt nadat jullie me geholpen hadden met tips om mijn driften teverbeteren en daarvoor wil ik jullie bedankrn dus bijdeze tnxxxxxxx
    Budje

Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Je moet even alleen 4_zxh_q3Pw4& tussen de tags plaatsen, dan werkt hij! ;)

6. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    tnxxxx

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Een filmpje van de DLC gemaakt door mijzelf

8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Review op de mainpage.

9. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er zin om te helpen (en zichzelf) met de achievement 5 wins in a row online ?

Online public is vol met mensen die gewoon recht op in je rijden en haalt erg de fun uit het online racen (zoals met de meeste online racing games)

Als je zin hebt, add me

10. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    op insdegamer.nl gelezen over aankomende DLC:
    wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen...

11. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    zou geloof ik dragrace dlc zijn met autos en 4 banen

12. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    ja, i know. en dat snap ik ook wel. maar een circuit gebaseerd op een netwerk van wat mensen? iedereen tekent een paar lijnen op een vel papier en klaar is je circuit?
    hoewel het dragracen best interessant klinkt, denk ik dat ik niet tien euro ga uitgeven aan deze DLC

13. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Wel leuke DLC trouwens hoor!

Wat minder is dat EA al mijn tijden heeft gewist, heb nu wel weer wat terug maar denk dat ik 40 tijden kwijt ben incl. een regional best!

Maar die heb ik op een paar honderste alweer gezet!
    Blijft wel KUDT!!!!

14. generationq87

generationq87 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Niemand het met mij eens dat die wagens gewoon voor geen meter rijden? Een lamborghini bv heeft echt wel een goede wegligging hoor, maar in dit spel drift je alle bochten door met 250 km/u. Gelijk maar weer verkocht!
    Vergeleken met Forza 3, daar rijden de auto' s precies zoals het moet....dan is het wel een heel groot verschil als je dezelfde auto pakt in shift2!

15. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    lullig genoeg moet je vaak eerst goede banden eronder doen voordat je fatsoenlijke wegligging hebt, maar aangezien je hem al verkocht hebt heb je niet zoveel meer aan die opmerking.....

16. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0

ik hou nu nog meer van die game al die oudjes om mee teraggen yehaaaaaa

17. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nu zit ik het topic een beetje door te nemen zo, toch wel leuk dat je in het bovenste filmpje zo hard kan gaan met die oude bakken, dat dan wel de nodige hilariteit opleverd. Naast Forza 4 die beslist veel tijd zal gaan opslokken, zoek ik wel een leuke racegame daarnaast die toch dezelfde soort features heeft maar iets luchtiger zoals bestickering en goed racegevoel, maar de paintjob en liverie vond ik in de eerste Shift een grote fail, de garage was een disaster en de stickers moest je handmatig zelf gaan editen aan iedere kant. Hoe is dat in dit deel uitgewerkt?

Tja dan heb je wel nog arcade racers zoals Blur, Hot pursuit, en dan NFS The run die er nu aankomt maar waar ik wel nog over twijfel. Blur en Hot pursuit vind ik dan totaal niet boeiend en zijn ze me te arcade, en zoek ik een alternatief op de PGR serie, een leuk racespel voor erbij waar je niet al teveel omkijken naar hebt.

18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Bij elke auto in Shift hoor je dat jankgeluid van de versnellingbak, totaal onrealistisch als het een stockcar is.

19. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De game toch maar gehaald, en ik moet zeggen dat ik er eigenlijk juist erg van geniet, het echte racegevoel die ik had met games zoals PGR zit hier wel weer in, al was ik daar al tevreden over bij de eerste Shift. Tja het geluid, eerlijk gezegd stoor ik me daar niet zo aan, in TDU Unlimeted vond ik het motorgeluid nog altijd het meest irritant. Wat ik wel een minpunt vind is dat er weer zo'n typische NFS vibe inzit zoals met die filmpjes met die coureur, dat had dan niet gehoeven, geef mij maar de Britse stijl van de eerste Shift!:p

Deel Deze Pagina