Toch maar op de xbox ook gehaald. Als mensen mij willen toevoegen voor online graag ! zeker tof om met NL's te spelen. Jullie allemaal toevoegen ben ik echt te lang bezig
Me Brink (pc) is verzonden. Had 2 items besteld met free verzending bij Amazon, Blu-ray was op voorraad, nu paar dagen wachten. Brink is gewoon apart verstuurt. Hopelijk maandag binnen.
vanmiddag binnen gehad van dynabyte(alleen waren ze mijn DLC vergeten) ff solo gespeeld, en vanavond écht online gespeeld.. tenminste samen met een paar vrienden die challenge's zitten spelen en wat campaign missies.. heftig hoor... die ai is echt taai, en je moet goed afspreken wie wat doet, of iig in de gaten houden waar iedereen zit.. Voor XP boosting is medic de keuze....
heeft niemand meer last van LAG? ik kom (kwam) gewoon niet vooruit... opnieuw zoeken hielp ook niets....
Gisteravond een klein beetje lag, maar in het algemeen draait het goed.. op wat framedrops na.. In ieder geval veel beter dan Homefront..
Dacht van wel. En anders heb ik het verkeerd gelezen. Dacht dat ik gelezen had dat tot nu toe alleen de VS-servers online waren. Maareh, correct me if i'm wrong
er zit niets anders op he.. Misschien maar een nieuw poppetje aanmaken en die maar op rank 5 zetten.. Anders is het zo saai als je niks meer kunt verdienen..
Waarom is het dan saai? Met Counter strike, Call of duty 1 en 2, Unreal Tournament en nog veel meer spellen heb ik me heel lang vermaakt zonder unlocks. Je kunt oo altijd respeccen om andere skills uit te proberen.
Vanmiddag gehaald. Online is echt leuk en totaal niet te vergelijken met bots. Wel GRUWELIJK last van lag..... Hoop dat dat beter wordt. Voeg me maar toe, lijkt me leuk om met een vast cluppie te spelen. GT = Willand
ja soms is de lag enorm, gister moest ik een potje afbreken (was gelukkig het begin) omdat ik echt niets kon doen..daarna was het weer ok. misschien wat mensen voor chanlenge lvl 2 ?? en dan eventueel 3??
Als je challenges co-op doet krijgt je de unlocks niet alleen exp. Je moet de challenges solo doen voor de wapens en attachments.