Ja daar heb je idd wel gelijk in, maar laten we eerlijk wezen, BC2 ziet er al stukken beter uit dan MW2 of Blops.
En voor die gast hierboven waar ik op reageerde waarom het onzin is, is omdat Activision zelf de ongekende hoge verkoopcijfers echt niet had verwacht. En de reden dat ze het uit lopen melken, geen nieuwe engine zullen ontwikkelen is juist vanwege die verkoopcijfers. Black Ops heeft het meest verkocht van alle CoD games, en die heeft juist een sub hd Ps3 versie bijvoorbeeld. Het punt is dat de mensen die CoD games kopen de graphics prima vinden.
Activision gaat hierom echt geen geld en tijd steken in een nieuwe engine, omdat ze denk ik gewoon niet goed de capaciteit zullen hebben om een engine te ontwikkelen die de Call of Duty feel kan behouden. De game draait niet voor niets al jaren op een Q3 engine. Hevig gemodificeerd dat wel, maar het blijft Q3 onder de motorkap. Als je een nieuwe engine wilt ontwikkelen zul je die dus zowel 60fps moeten maken, en het moet betere graphics dan deze engine kunnen vertonen. Maar omdat het zo ongelofelijk moeilijk zal zijn om zowel dat te doen als de Call of Duty feel behouden, zullen ze gewoon de Q3 engine blijven gebruiken totdat de verkoopcijfers stagneren.
Lijkt me een vrij duidelijk zaak als je kijkt naar hoe Activision andere sequels heeft behandelt.
Uhh dude BF3 is ook gewoon een Xbox 360/Ps3 game hoor. Die screenshot zal toch vrij dichtbij het eindproduct komen hoe het eruit zal zien op jouw tv. In ruil daarvoor geen 60fps. DICE heeft een engine ontwikkeld die gewoon tot veel zieke dingen in staat is, en zal er waarschijnlijk beter uitzien op je 360 dan Crysis 2.
BC2 vergelijking pc/360 :
http://www.youtube.com/watch?v=3WSHpAYzxYU
Dus ik twijfel niet dat BF3 er gewoon ook zo uit gaat zien. En voordat mensen gaan zeuren waarom heb je het over BF3 in het MW3 topic,
omdat dit de twee grootmachten zijn die deze herfst tegen elkaar gaan strijden!Klik om te vergroten...