[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Bullocks!
    Battlefield en Cod zijn altijd verschillend genoeg dat het nooit echt een strijd is geweest.
    Wil je grote maps, rustiger aan maar meer tactisch kom je uit bij Battlefield.
    Wil je fast-paced arcade shooter waarbij snelheid alles is dan kom je bij cod.
    Nog nooit mee gemaakt dat dit echt een strijd is geweest, je hoort op het begin dat wel maar na korte tijd blijft iedereen bij hun standaard game, de een kiest gewoon voor cod en de ander voor BF.

Daarnaast die screenshot van Battlefield is een High render uncompressed terwijl die van cod al gecompressed zijn.
    Het verschil kun je al duidelijk zien in de graphics.
    van de af gelopen cod delen en battlefield delen zie ik graphics waar ik u tegen zeg op het internet, speel ik daadwerkelijk het spel valt het echt wel mee.

2. Waterhoofd

Waterhoofd Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is daadwerkelijk een strijd in de games industry, of jij het nou zo meemaakt of niet. Er gaan daadwerkelijk miljoenen om in marketing om die top spot van Cod weg te halen.

Lol waar heb je het in hemelsnaam over. Wat bedoel je hier uberhaupt mee? :confused:

Jezus je mag tegenwoordig nergens meer negatief zijn over een game of je bent een fanboy van een andere fucking game, doe alsjeblieft niet zo kinderachtig mag. De screenshots die je nu ziet zijn bij Activision zelf gelekt, dit is waarschijnlijk hoe ver ze een aantal maanden geleden waren ja, maar het is toch gewoon niews? Dat het er crap uitziet is duidelijk, of het nou pre-alpha screenshots zijn of wat dan ook, ik beoordeel op wat er te zien is. Ik doe niet alsof dit het eindproduct is? En ja die BF3 shot is pre-alpha ja.
    De reden dat ik de 2 vergelijk is omdat dit DE 2 military shooters van dit jaar worden en dan zal gewoon een stevige competitie zijn tussen de 2e in zowel sales, reviews en impact op de industrie.

Waarom zou je uberhaupt ergens een fanboy van zijn, alsof die bedrijven het iets boeit welk spel of console je beter vind, het gaat hun toch alleen om de cash. En mensen van fanboy beschuldigen is nog kinderachtiger.

Laatst bewerkt: 14 mei 2011
  3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Battles rage across New York Harbor in the official Modern Warfare 3 America Teaser Trailer.

[gt]713896[/gt]

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Am3rica. new york. zie al heel veel moois voor me :eek:

ben benieuwd of ze een keer met een SP komen waar je meer dan een middag mee bezig bent :+

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Is dit echt MW3? Vrijwel geen verschil...fucking lelijk zelfs.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waarsachijnlijk. Maar niemand weet hoe oud deze screens zijn, dus ik zou pas beginnen met klagen totdat er wat officiële zijn vrijgegeven.
    Al verwacht ik niet dat het veel mooier zal worden. Maar who cares, als het nog maar de snelle gameplay heeft.

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kom op Infinity Ward, blaas Nederland ook eens op :thumbs:

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    New York?? Gasten...not again.

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

De geruchtenmachine over het nieuwe deel in de Call of Duty-serie draaien weer op volle toeren. Gisteren wisten we jullie al te melden dat Call of Duty: Modern Warfare 3 op 8 november uit zou komen. Vandaag staat er echter op de site van respwned dat game niet op 8, maar op 1 november uit komt. Dit zouden zij hebben vernomen dankzij een zeer betrouwbare, Nederlandse bron. Het plaatje hieronder zou van de ''betrouwbare bron'' komen.

Ook zouden er twee Special Editions van de game uitkomen naast de normale versie: een Hardened en een Prestige Edition. Zoals jullie gewend zijn zal er bij de Prestige Edition een vet speeltje zitten. Activision heeft nog niet op de geruchten gereageerd, maar de kans is groot dat hij in de eerste week van november komt, omdat Call of Duty-games altijd in begin november uitkomen. We houden jullie op de hoogte!

Welke NL-winkel is dit ? :+

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien is dat gewoon de lever datum voor de winkels. ;)
    Maar wat maakt een week nou uit. ;)

12. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Geen grote fan van Modern Warfare serie. De multiplayer boeit me niet omdat het te makkelijk is. Singleplayer is vaak wel vet alleen te kort dat ik er niet de volle mep voor wil betalen. Maar we zullen de komende weken/maanden zien hoe deze game wordt :) .

13. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn verjaardag is op 6 november, als die voor de 6de uitkomt vraag ik hem voor mijn verjaardag, als die op 8 november uitkomt kan dat niet :mad:

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Warom niet? Dan wacht je toch 2 dagen? Zie het probleem niet.

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een bullshit trailers. beetje groene waas van de stad laten zien met een lijntje erdoorheen en dan MW3 met een russische stem erbij. /Yawn, kom eens met wat nieuws ofzo, heb al genoeg russen afgeschoten en die invasie heeft homefront al gedaan.. Ben eigenlijk een beetje klaar met die call of duty games, na MW2 al.

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat noem je teasers :+.

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij teast ie iig niet :+ Ik word er alleen maar moedeloos van.

18. Waterhoofd

Waterhoofd Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha jeeeezus..

Franc3
    G3rmany
    Am3rica
    3ngland

Fuuuuuuuuck we zitten toch niet meer in de jaren 90 man met fucking 1337speak ofzo ><. Wat een marketing, holy shit.

IW :"Ja we zullen in deze game toch echt terug naar rusland moeten, daar gaat het tenminste om in onze game"
    Activision :"Fuck die shit, Franc3, 3ngland, g3rmany, am3rica dat is wat we moeten doen, dan kunnen we deze vette 3 = E marketing gebruiken! "

Trouwens, voor de mensen die denken dat IW het leuk vind om dit te maken ofzo, ze hebben juist zwaar lopen protesteren dat ze geen MW3 wilde maken maar een andere titel, maargoed Activision was het daar uiteraard niet mee eens! Vandaar dat alle grote belangrijke lui em naar Respawn zijn gepeerd :p.

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en toch gaan we die game kopen. Dus je kan inmiddels stoppen met je klaagzang _0/.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    We begrijpen het nu wel Waterhoofd. Jezus.
    Jou post bevatten constant hetzelfde. MW3 koop ik toch wel. Prima dat je je mening uit maar na 10x weet ik die nu wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina