[XOne] Mortal Kombat [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 19 apr 2011.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Aight alles facking bong bong heb hem ook voor de 360 dacht eerst wat kut maar nu is het echt ftw spel is echt het fightinggame van het jaar de controls zijn echt in het wtf maar nu is het lol i am biwinning je weet toch als ik speel dan is het modderchillrelaxed trouwens ik moet nog leren voor mijn nederlandse zinopbouw anders krijg ik een fatality van me moeder en dat is zwaar niet chill je weet toch ftw mk 9 2011 lol fuck yeah oh ja voordat ik het vergeet voeg me toe op xboxlive gamertag is tracks786ikmoetlerevoornederlands zie jullie online bitchesssssss

2. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook weer es online komen voor MK, maar heb zo weinig tijd... :mad:

3. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Kap nou eens om mensen te wijzen op hun spelfouten/zinsopbouw. Sommige zijn misschien wat lui om na te denken maar dan nog. Anderen zijn dyslectisch. Nobody's perfect.

Gamesite!

Ontopic.

Laats nog wat potjes online proberen te doen, maar met die lag schiet dat gewoon niet op. Iemand hier die zin heeft in SF? Voeg me maar toe.

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, de lag is gewoon killing. Laatst gewoon 6 potjes gedaan met iemand online. Juist door de lag won hij 5 keer. :cool:

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier nog lui die het actief spelen?

.....

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Miss is het tof om met een zootje mensen een room te maken en king of the hill te doen..

Ben alleen nu op me werk helaas..

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ja speel nog steeds, maar hoop dat ze binnenkort de lag een keer fixen!

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik heb gisteren nog even online gespeeld maar moet zeggen dat ik totaal geen last meer had van lag :eek:

Had ook weer een Flawless Victory op Ranked :cool:

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag de ochtend en middag gespeeld online.

Geen enkele keer lag gehad.

God o god wat een rage quitters op de zaterdag avond.
    hehehe

Laatst bewerkt: 15 mei 2011
  11. Sunblade NL

Sunblade NL Elite Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    een room fixen lijkt me wel lache voeg me anders ma ff toe gt: Sunblade NL
    wat zijn jullie gamertags?

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zal deze week ook weer eens beginnen met spelen.

13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    camo81

14. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb de game van het weekend ook voor het eerst even online gespeeld....

weet niet of het lag was of niet (had volledig groene balk bij het kiezen van opponent) maar de snelheid van de game is zo achterlijk traag vergeleken met offline spelen. Ik vond het haast niet te doen. vooral niet omdat ik probeer te juggelen met Ermac. (wat dus niet lukte:'-()

is dit gewoon iets waar ik aan moet wennen, of gaat het beter als je bijvoorbeeld een Nederlandse lobby zou maken? (wat ik overigens een heel tof systeem vind in deze game)

hoe dan ook, ik werd flink afgedroogd en kon niks goed getimed krijgen. Wel jammer, maar het blijft een leuke game.

15. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Je moet niet kijken naar de connectie in de lobbies want die kloppen totaal niet, zelfs mensen aan de andere kant v/d wereld hebben bij mij 4 groene bolletjes.

Ze zijn een patch aan het maken tegen de lag, daarbij is er ook nog gewoon vaak lag met mensen die praktisch om de hoek wonen, oftewel de netcode moet gefixed worden.

Waarom zitten trouwens een Mexicaan en een Amerikaan in de Amsterdam lobby en beginnen ze te schelden en te doen als ik vraag waarom ze erin zitten? :emo:

16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    De netcode is echt dramatisch, als ik online wil vechten gooi ik inmiddels SSF4 er alweer in.

17. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    WTF Kung Lao!

Ik zat te twijfelen om Johnny Cage of Reptile te mainen, maar damn! Ik wist dat ie goed was, en na wat tournament play gezien te hebben (PDP / Powerup) besloot ik hem maar is een keer te gebruiken.

Dus offline tegen een maat van me gespeeld, 1e keer 'echt' spelen met Kung Lao en damn.. 30% midscreen combo's zonder al te veel moeite? Die spin van hem is insane en opent ook bizar veel mogelijkheden. Daarbij zijn ze special allemaal goed en hun EX versies ook, de EX ground spin kan als een soort van breaker gebruikt worden of offensief en de EX hat throw is heerlijk na een spin.

Enigste wat ik lastig bij Kung Lao vind is het timen van de grab uit zijn teleport, het lijkt wel alsof ik altijd te vroeg (grijp over hem heen), te laat (geen animatie).

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Link naar de PDP tournament video(heel veel footage) LINK Part 2 en 3 is volgens mij top 16/8?

Paar goede matches:
    [yt]VLlnJ-9W_N8[/yt]
    [yt]56MYqhYUoGY[/yt]
    [yt]H3jktpPfcWw[/yt]
    [yt]kV4eA7guyoI[/yt]

Kung Lao waarschijnlijk de beste character van MK?

Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  19. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met de D-pad van de Razer Onza icm Mortal Kombat?

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Werkt niet fijn. De d-pad van de Onza zijn 4 losse kwartcirkelvormige knoppen. Beter geschikt voor shooters.

De fightpad is eem betere optie

Deel Deze Pagina