Ik vind het allemaal niet zo erg. Beter dat ze het gewoon heel veilig maken en het duurt wat langer, dan dat PSN zo weer online is en het is alsnog niet zo veilig. En daarnaast krijgen we een maand playstation plus en een gratis game dus ik klaag niet
Aan de andere kant is het heel begrijpelijk dat het wat langer duurt. Het mag nu gewoon niet nog een keer fout gaan. Ze zijn nu waarschijnlijk alles eindeloos aan het testen. Als ze het te snel weer online zetten en het gaat gelijk weer fout is de schade pas echt groot. En niet alleen voor Sony, maar misschien wel voor alle bedrijven die aan betalingen over internet doen.
ik vind het eerlijk gezegd wel redelijk matig dat het zo lang duurt. Ik heb er niet echt last van, maar bedrijven als Amazon, Ebay etc hebben ook te maken gehad met aanvallen en die doen er ook niet zo lang over. Ik vind het wel een teken aan de wand dat het bij Sony wel zo lang duurt. Verder is de informatie die ze naar buiten brengen echt veel te beperkt. edit: http://kotaku.com/5801496/game-developers-apparently-checking-out-psn-right-now
Viel me op dat mijn ps3 net wel update van bad company ging downloaden. Psn inloggen zat er nog niet in.
Klopt helemaal, ik heb namelijk ook wat patches binnengehaald een paar weken hiervoor wanneer PSN down was.
De update vanmorgen al om 8:30 uur gedownload. Nu kan het niet lang meer duren. Wanneer je online gaat krijg je als eerste een scherm met de mededeling dat je het paswoord moet veranderen !