[XOne] Mafia II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2010.

1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Same here, ben begonnen met Joe's Adventure.

Ik erger mezelf alleen aan die timer, rot op met dat ding. Wil op mijn eigen tempo spelen en niet alles gehaast moeten doen.
    Verder valt me op dat hij 'moeilijker' is dat het origineel. Verder vermaak ik mezelf er tot op heden goed mee. :)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Timer? Neeeee....dat haat ik zo erg he.

3. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf Joe's Adventure nog niet gespeeld, heb net een paar missies gedaan van Jimmy's Vendetta. Ik hoorde dat die minder leuk was, vandaar dat ik die nu eerst doe :)
    De timer is inderdaad wel erg irritant. Heb overigens nog niet gehad, dat ik geen tijd meer overhad.. maar dat zal ongetwijfeld nog wel komen.
    Jimmy's Vendetta vind ik tot nu toe niet moeilijker dan het normale spel.

Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  4. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    no worries over de timer. Je hebt bijna bij alle missies genoeg tijd.

5. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is altijd fijn om te horen.

Trouwens even een paar kleine vraagje:
    - ik vind het raar dat de missies met een sterretje gewoon blijvenstaan, ook al heb ik ze wel voltooid. Hoe zit dit precies?
    - kun je later al de missies nog een keer spelen?
    - worden de punten voor het achievement (Haal er 1.000.000) dan opgeteld?
    - wat heb ik aan de punten die gewoon rechtsboven staan, wanneer ik geen missie speel? Die krijg je wanneer je boven de 80 rijdt of wanneer je slipt..

Zo.. wie kan me helpen:lol:

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij kan je die nog een keer spelen voor je highscore.

7. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Diablo vraagt:
    Trouwens even een paar kleine vraagje:
    - ik vind het raar dat de missies met een sterretje gewoon blijvenstaan, ook al heb ik ze wel voltooid. Hoe zit dit precies?
    Je kan zeker de missies nog een paar keer doen. Het is alleen om je gamescore te verbeteren.
    - kun je later al de missies nog een keer spelen?
    ja
    - worden de punten voor het achievement (Haal er 1.000.000) dan opgeteld?
    ja, behalve de punten die je haalt buiten de missies
    - wat heb ik aan de punten die gewoon rechtsboven staan, wanneer ik geen missie speel? Die krijg je wanneer je boven de 80 rijdt of wanneer je slipt..
    niets... volgens mij. Ze heten bonuspunten, maar lijken niet mee te tellen met de één mil achievement.

8. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, bedankt voor je antwoorden:thumbs:
    Dan vroeg ik me nog het volgende af:

- ik heb nu 50.000 dollar gespaard met het verkopen van auto's aan Derek. Heb ik dit geld later ook nog? Of is het, net zoals in Mafia II, niet mogelijk om echt te free roamen? Moet je dus per se een missie selecteren of kan ik met de wapens, auto's en het geld dat ik nu heb, dan verder?
    - voor een achievement moet je 1000 miles gereden hebben. In het spel staat alles in km? Moet je dit nog omrekenen of wordt daar niet op gelet? Trouwens een ongelofelijk irritant achievement. In Mafia II zelf heb ik 700 km gereden. Deze storyline is én langer én je had al die wanted posters.. 8)

Laatst bewerkt: 13 mei 2011
  9. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Diablo vroeg af:

- ik heb nu 50.000 dollar gespaard met het verkopen van auto's aan Derek. Heb ik dit geld later ook nog? Of is het, net zoals in Mafia II, niet mogelijk om echt te free roamen? Moet je dus per se een missie selecteren of kan ik met de wapens, auto's en het geld dat ik nu heb, dan verder?
    Waarom spaar je geld bij Jimmy? Nergens voor nodig, geef het uit zou ik zeggen. Ik heb namelijk niets verkocht aan Derek en ik al het geld uitgeven wat ik bij de missies heb verdient aan wapens, ammo en fast wheels.

- voor een achievement moet je 1000 miles gereden hebben. In het spel staat alles in km? Moet je dit nog omrekenen of wordt daar niet op gelet? Trouwens een ongelofelijk irritant achievement. In Mafia II zelf heb ik 700 km gereden. Deze storyline is én langer én je had al die wanted posters..
    Welke versie heb je? Bij mij staat alles in miles...
    Ik heb alle missies gedaan en hier en daar flink omgereden en ik kwam rond 300-400 miles. Je moet dus flink rijden voor deze achievement. Ik zou zeggen rij een paar rondjes over de snelwegen (ongeveer 50 miles) en vergeet niet te saven. Ik moet deze achievement nog hebben, maar ik ben nu lekker bezig de missies van Joe.

10. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon wat auto's verkocht, zodat ik genoeg geld heb voor wapens, kleren en om mijn auto te chunen. Ik vroeg me af of er een free roam mogelijkheid is nadat ik het spel heb uitgespeeld.

Geen idee welke versie ik heb eigenlijk. Gewoon besteld via bol.com

Laatst bewerkt: 13 mei 2011
  11. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Free roam is mogelijk. Sterker nog, het kan zijn dat je de miljoen score niet hebt gehaald. Dan kan je aan het einde van het spel je punten opkrikken door verschillende missies overnieuw te spelen.

12. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de missie 'I got the stones' opnieuw gedaan. Hier heb ik 75230 punten mee verdiend. Mijn 'missions score' stond op 290058. De nieuwe 'mission score' zou dan toch 365288 moeten zijn? Hij staat namelijk nog steeds op 290058 :confused:

13. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen als je een betere score neerzet komen de punten die je meer hebt gehaald bij je total score

Stel:
    eerst 100.000 punten en je doet een missie opnieuw waarbij je eerst 5.000 punten haalde en nu 6.00 dan heb je 101.000 punten :)

14. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, dan duurt het dus nog veel langer om het milionaire achievement te halen. Hoe heb jij dat eigenlijk gedaan of heb je hem nog niet? Ik heb gelezen dat mensen het heel makkelijk haalde met het kapotmaken van die ene bar. Ze liepen dan de straat in en maakte nog wat auto's kapot. Alleen kreeg ik hier echt niet zoveel punten voor.

15. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Jimmy's Vendetta niet en ben ook niet van plan 'm te halen.. Hij klonk niet heel erg aantrekkelijk.. :mad:

16. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Als je over de 60% complete zit, dan komen de grote massale schietlevels waar je veel punten mee kunt halen. Het is geen eenvoudige achievement, maar als je het op hard speelt moet het geen probleem zijn.

17. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het heus een leuke dlc. Hij is niet beter dan de gewone verhaallijn, naar zeker leuk voor erbij. Nu is hij voor de helft van de prijs. Heb ze daarom allebei gekocht xD

18. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik zit alsnog te overwegen m te kopen

19. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    De aanbieding loopt volgens mij nog tot morgen...

20. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het :)

Deel Deze Pagina