De PS3 moet natuurlijk wel weten waar de nieuwe PSN Servers staan Natuurlijk moet de PS3 ook weten welke beveiligingen er voortaan gebruikt moeten worden.
Ik die de update morgen wel ff als het minder druk is. Je moet je PSN wachtwoord aanpassen na de Patch ...
In NL zou het moeten werken en hier in BE werkt het zeker, ik zie nu naar het scherm dat zegt dat ik mijn wachtwoord moet veranderen.
Nieuwe paswoord aangevraagd via de App PlayStation want deze is nu ook online. Nieuwe paswoord aangemaakt en kon nu weer online via de App.
Welke mail? EDIT: Ooooh jah, die mail. Die je moet krijgen na het veranderen van je paswoord en waarin je zogezegd stappen moet volgen. Nou nee, heb ik nog niet gekregen .
ik ben net ingelogd. Er wordt gewoon een nieuw password gevraagd bij het inloggen en er is niets via mijn mail gegaan
De App voor de iPhone. De PS3 is nog steeds bezig met aanmelden ! Joepie , ik ben online met de PS3 !!!!!!
Hier lukt het dus voor geen meter. Inloggen op die App voor de iPhone lukt niet. Krijg ook steeds server fout. Fantastisch Sony!