Dus hoe meer games er van iets zijn hoe beter het volgens jou is? Halo heeft een groot universum maar 't blijft Halo. Jean Claud van Damme heeft ook in heel veel films gespeeld, maar maakt dat de kwaliteit van de afzonderlijke films beter? Nah... Maarja wind je er niet over op, als je compare games doet dan zie je dat ik veel Halo heb gespeeld. Ben dus niet anti-halo oid. Maar Het kan zich voor mij gewoon niet meten met andere series. Zoals die van Gears of War, ook al is dat een ander soort shooter.
Met andere woorden: Volgens jou bestond er voor Halo nog geen deathmatch, team deathmatch en capture the flag? Of wat bedoel je precies? Halo heeft een goed pakket met stabiele online en leuke mogelijkheden samengevoegd, maar ze hebben niks zelf bedacht hoor betreft gamemodes en online.
Ik ben niet zo bekend met shooters. Heb nu Bulletstorm aangekocht & het bevalt me echt! Denk dat ik nu wel meer & meer shooters zal beginnen kopen. Maar deze is echt TOP
Meer richting shields, en al zijn alien wapens + voertuigen, het niet in-2-schoten = kill wat je bij call of duty hebt. Halo 1 was volgens mij de eerste in die categorie. Don't blame me if i'm wrong!
Alien wapens en veel health was al bij quake en Unreal tournament. Eigenlijk had 80% van de spellen die voor Halo uitkwam dat je niet met een paar kogels dood was. Voertuigen zaten al in Battlefield. Dat schild weet ik niet of er een spel eerder mee was.
Dit dus, echter vind ik zowel Quake als UT meer hardcore. Je beweegt sneller door de levels, je hebt meer moves (UT had bv de dodge sprong etc). En je health kwam niet terug. Sowieso wil ik weer eens een shooter waarbij je als je snel bent flink wat kogels kan ontwijken om de tegenstander vervolgens snel te killen. Net weer UT3 gedaan, heerlijk om raketten te ontwijken en dan een paar terug te schieten en wat kills te pakken.