[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou wel leuk zijn. Niet 300 vs 300 maar gewoon 64 spelers in een map. En dan als liefst realistisch mogelijk zoals BF3 wel doet volgens mij.

2. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    300 vs. 300? Dan krijg je helemaal dat niemand meer wint omdat de meerderheid uit tokkies bestaat die alleen maar voor de kills gaan i.p.v. voor het tactische teamwork!

En met 300 vs. 300 kan je bijna niet spawnen... Tenzij je echt een HUGE map hebt waarbij je tien minuten moet sprinten om naar de andere kant van de map te komen. Dan is er wel genoeg ruimte om veilig te spawnen! :lol:

3. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    300 misschien wat overdreven. Maar 100 vs 100 moet toch wel te doen zijn.

Dat is toch retevet?

En als de maps goed zijn, dan moet je wel samenwerken met grote groepen tegelijk, want overal zitten vijanden, werk je niet samen, kom je er nooit door heen.

nouja, zal nog wel even duren voordat een game net als de openingsscene uit priva ryan eruit gaat zien.

Ik zei al wel, 32 vs 32 is het leukst voor de gameplay. Maar als je zo nu en dan, als je ff zin hebt, in ene gigantische chaotische battle terecht wil komen, dan lijkt me dat alleen maar beter. Hoe meer keus hoe beter.

Laatst bewerkt: 15 mei 2011
  4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Lijkt me persoonlijk dus echt niets aan. Ik wil gewoon echt een rol KUNNEN spelen, en met 12 tegen 12 lukt dat soms nog wel, maar teveel mensen lijkt me gewoon kut.

Bijkomend probleem is dat ook dat als zo'n game niet een GIGANTISCHE verkoophit is, je na een paar maanden zit met GIGANTISCHE mappen waar normaal gesproken dus honderden mensen in zouden moeten rondlopen, maar dan lopen er maar een stuk of 40 of 50. Tja...(!)

En dan worden er ook nog veel mensen overal vandaan in dezelfde map gegooid, dus dan zit je met problemen als ping enzo...

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Zoals iemand al zei is MAG toch al een goed voorbeeld.
    Zoveel spelers werkt gewoon niet.

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon net zoals bf1942; minstens 18 vs 18 en hier en daar 32 vs 32.. 12 vs 12 is echt té mager.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als ze de mappen in gaan dammen valt dat wel mee ... maar als't van die gigantische mappen zijn is 12 v 12 echt TE weinig. Dan ben je dus eeuwig aan't zoeken en als je dan iemand ziet heb je vaak ook een sniper-kogel tussen je ogen 8)

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat BF3 gewoon zoiets moet doen zoals ze in het midden oosten doen. Leger van 100 man sturen . Wij zijn de rebellen tegen het leger .

9. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Rebellen? Volgens mij zijn de Taliban eerder de "rebellen". :p

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel in Libie/Jemen/Syrie :thumbs:
    Daar moet BF3 zich afspelen vind ik .

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat is er mis met MAG? Speel ik gewoon geheel lagloos. Zelfs met 256 man op 1 server...

12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ieder z'n eigen mening, het heeft de afgelopen 3 games op de Xbox 360 prima gewerkt!

13. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, op die fiets...

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb net die My Life trailer op Live gekeken, maar dat zijn toch gewoon de PC beelden? Godskolere wat is dat toch mooi, als de 360 versie zo eruit kan zien, alleen met misschien een mindere draw distance,iets minder scherpe textures etc, dan ben ik al extreem blij. Ik ben echt heel benieuwd naar de eerste 360 beelden.

15. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Wel voor de PC maar:
    Battlefield 3 Limited Edition 32.85 euro bij Wehkamp.
    Klik
    Klinkt behoorlijk goed dacht ik zo.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Inderdaad! Maar even bestellen :b: (ook al heb ik nog niet een goede computer ervoor :emo:)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie nu voor het eerste die trailer en de gameplay van 12 min.
    Ziet er super uit moet ik zeggen. Maar de nadruk zal wel meer op de MP liggen toch zoals altijd?

Zit daar verandering in? Ben niet echt fan van de vorige Battlefields met voertuigen etc.
    Daarom speel ik meestal COD. Van mij hoeven voertuigen niet zo. :)

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik hoop het wel :), maar dat is meestal zo geweest met BF, alleen de laatste twee hadden een story line (die ik nog nooit heb gespeeld :+)

19. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Informatie over de pre-order bonussen:

Niet echt bijzonder... Ik zou alleen pre-orderen als je die remakes van de Battlefield 2 mappen wilt. :)

Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oooh dus dat Wake Island En Karkand krijg je alleen als je pre-ordert? Als je de normale editie koopt krijg je gewoon alleen de gloednieuwe maps?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina