[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel nu Campaign Mode - Versus, maar nu heb ik wel degelijk meer last van lag. In co-op is dit raar genoeg niet zo.

E: In Free Mode (oid) heb ik er echter geen lag. Vaag. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan het potje dan. Ik moet zeggen, ik merk echt een groot verschil tussen Medium en Light. Wall run <3

E2: Laat maar, Freeplay is ook erge lag. Ik hoop dat ik snel versus normaal kan spelen, want ik wil ook tegen echte mensen spelen. Zo niet, dan ben ik bang dat ik het ga verkopen, aangezien ik niet alleen maar co-op tegen AI wil doen.

Laatst bewerkt: 15 mei 2011
  2. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leuke reclame van Brink zojuist op tv bij Life for you :thumbs:

3. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Bedoel je dat je niet in je eentje die campaign coop wil doen?

Wij hebben de afgelopen dagen met een clubje van wisselend 4-8 man écht samen die campaign op HARD zitten spelen.. en dat is toch wel erg uitdagend.

De ai van BRINK past zich aan op de hoeveelheid menselijke tegenstanders (en hun levels, denk ik ook), want op HARD met 8 man was vele malen taaier als met 2 man.

versus is trouwens nu nog een stuk makkelijker omdat er nog niet echt "clan" battles zijn. Dus als wij met de oldskool club echt samenwerken dan heb je gewoon de overhand. Daarnaast wil je toch nog wel de casual CoD speler tegenkomen, die veel kills maakt maar voor de rest niet echt iets bereikt voor zijn team.

Al met al vind ik de game steeds toffer worden, en vooral leuker als je samen speelt. Alleen tegen en met de ai is t niet zo leuk...

en jammer van de lag in de public matches

4. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister even brak dat spel gespeelt. Damn ik werd gek van de lag. had snel het spel maar uitgezet.
    Vandaag maar even opnieuw proberen :)

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1

Pfff geen 14, 12, 10 maar gewoon 8? Speel op de pc gelukkig maar wel een flutmaatregel... voornamelijk dat die genomen moet worden.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    FAIL!

Dat dit tegenwoordig nog moet gebeuren. Dev kan alvast zijn bureau uit gaan ruimen...

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMEEE

4 vs 4 lol, dan heb je van iedere class nog net 1 haha

In principe is er niks mis met 4 versus 4, een andere en zeer grote FPS doet het ook. Heb de game nog niet gespeeld en het is lastig om te zeggen hoe dit zich uitpakt, maar zullen de maps dan niet te groot zijn voor 8 man?

Laatst bewerkt: 16 mei 2011
  8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je volgt de objectives dus als iedereen bij de hoofdobjectives zit kan het wel maar iedereen moet wel de juiste class zijn en geen sidemissions doen, samen werken en niet doodgaan als je bezig bent met het repairen van een crane bijv.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zijn de Europese servers er al en hebben de Amerikanen ook zoveel lag?

10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    4 vs 4.. de rest wordt aangevuld door bots

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm weet je dat zeker?! Heb ook al eens met een vol team met echte mensen gespeeld hoor :)

Edit: bericht op vorige pagina gelezen. Wat een crap zeg! Hoop dat ze dat nog oplossen...

Laatst bewerkt: 16 mei 2011
  12. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    in freeplay kan je voor big team ofzo kiezen, dan is het wel gewoon 8 vs 8 (real players)..
    mja heb regelmatig nog last van irritante lag :mad:

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe weet ik in vredesnaam wie nou precies een bot of human is? Kun je dat nog ergens aan zien? Die namen zijn soms redelijk apart. Of wat moet dat symbooltje erachter aangeven? Kan het alleen bij mijn team zien.

En campaign gametype dat is wel gewoon human vs human (globaal gezien) trouwens?

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als je op start drukt, zie je een 'ping balkje' achter iemands naam. Dan weet je of het een echt persoon is en ook gelijk hoe de connectie is. Verder kan je instellen bij campaign of je solo wilt doen of co-op tegen AI of versus waarbij beide partijen echte spelers hebben.

15. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag! Als je dood bent gegaan, kan je dan nog op de een of andere manier kiezen tussen spawnpoints? Soms moet ik echt een end lopen als ik dood ben gegaan...

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt er altijd maar 1. Soms kan die verspringen met een bepaalde missie.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben benieuwd hoeveel maps er bij zullen komen in de gratis DLC in juni, en ook of er nieuwe modes bijzitten.

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus, de lag begint op me zenuwen te werken. Er is helemaal geen stabiliteit. Het ene potje is de verbinding goed en in een ander potje loop je vast en lagt het kapot erg..

19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja heb ik ook regelmatig..eerste potje niets aan de hand..2de potje mega lag..wel jammer.

20. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat er geen bezwaar is als ik een aantal hier toevoeg. Een aantal Brink-spelers meer in mijn vriendenlijst zou niet misstaan.

Laatst bewerkt: 17 mei 2011

Deel Deze Pagina