FIFA 11 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Haha nu moet je niet mijn post gaan bewerken he jongetje?

Mijn originele bericht was:

Echt ik vind het verdedigen zo nep met Fifa 11.. Mensen die verdedigen door op LT+RT+A te drukken vind ik zo lame. Je kan er eigenlijk nooit langs en de computer doet alles voor je.. Hoop dat ze bij Fifa 12 niet zo een lame manier van verdedigen heb.

Let goed op dat !!!!LT+RT+A!!!! gedeelte.. Als je alleen LT drukt moet je alsnog zelf verdedigen en als je LT+RT+A gebruikt dan doet de computer alles \o/\o/\o/

Laatst bewerkt: 16 mei 2011
  2. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft mijn post bewerkt..

Nee hij heeft mijn post bewerkt zoek mijn bericht maar is terug..
    Als je verdedigt met alleen LT dan gaat je verdedigen zo jockeyen ernaast, maar dan moet je hem nog wel zelf besturen. Als je LT+RT drukt dan gaat ie rennen en jockeyen ook hier moet je nog zelf besturen, maar als je LT+RT+A drukt dan blijft het poppetje automatisch op volle snelheid bij de man lopen je hoeft dus nooit te sturen de CPU zorgt er automatisch voor dat je voor de bal komt. Je kan bij wijze van spreken gewoon de andere kant opkijken terwijl je zo verdedigt en dat vind ik lame. Ook kan je kan als iemand deze manier van verdedigen gebruikt werkelijk zelden passeren. Alleen met voorzetten en tikkie takkie voetbal wat ik haat.

Oja PS:

3. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wat is naar jullie mening de beste NIF Premier League GK? Ik dacht aan Cech, maar kheb eerlijk gezegd nog nooit met Reina gespeeld.

EDIT: Kzie staan Ultimate Team Happy hour? 2x zoveel kans op de TOTW Spelers. Of was het 20-21?

4. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op PS3 stijgen de contracts nu per uur, je kunt geen pakjes kopen dus ben benieuwd hoelang het nog speelbaar is.

5. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    via de web app kan je wel pakjes kopen.

6. Speeder30

Speeder30 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doen jullie die kapbeweging precies? met de rechterjoystick of via een "trucje"?

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo dat dan, waar doen LT en RT in het normaal bij verdedigen dan? Aan de bal is dat skilled dribbelen.. maar in verdedigende manier?

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nep-schot, dat doe je door eerst (B) (of (X)) in te houden en daarna (A) te drukken. Als je dan een andere richting op gaat, maak je een scherpe kapbeweging naar die kant toe.

9. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @davejong: ja oke, maar de meeste pakjes worden van psn geld gekocht en veruit de meeste via ut op de PS3

10. Speeder30

Speeder30 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, heb nog wat moeite met de timing ervan, vaak druk ik te laat op (A)

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Had ik op het begin ook, maar dat is puur een paar keer oefenen en dan heb je het zo onder de knie. Heel makkelijk!

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Me team nu. Gewoon spelers gekozen die ik lekker vind spelen. Leuk Lampard etc maar daar kan ik weinig mee. Alleen RM zoek ik nog iets beters... En nu maar IF's kopen.

O ja en Cech wordt nog vervangen door 85 Howard.

IF Hernandez is trouwens echt super relaxt. Beide IF's gehad maar de 85 speelt net zo lekker!

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  13. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Door LT te drukken begint je mannetje de goal af te schermen.
    Als je daarbij nog eens op A gaat drukken dan gaat je mannetje naar de speler toe en pakt die de bal af bij een slechte dribbel + dat hij de goal afschermt.
    Als je RT dan ook nog eens indrukt dan gaat je ventje mee sprinten + de goal afschermen + de bal afpakken als de speler een foute dribbel doet.

Dus LT + RT + A is een kut situatie, maar zeer makkelijk om hier overheen te spelen:D

14. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nice team! Haal als je geld over hebt je CM's IF. Beide worden zowel verdedigend als aanvallend veel sterker.

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren toch maar ff Long van Reading gehaald...man wat is die underrated!Hij is 79,maar speelt echt als een dikke tachtiger.Snel dat ie is...alleen fysiek istie iets minder!

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Jup. Eerste IF's die ik ga kopen (Howard hopelijk vandaag) zijn Ramires en Ivanovic. Beide niet duur maar nu al lekker spelend en dan helemaal helden denk ik. Daarna ga ik denk ik voo IF Bale of Toure gevolgd door Walcott. En uiteindelijk Vidic (komt binnenkort toty dus dan word de andere goedkoper) en Sagna en Cole (komen ook TOTY)

17. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Moet je het maar is zelf doen als je moet verdedigen, je merkt gewoon dat je eigenljk niet veel hoeft te doen :).

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IF Ramires speelt ok,is stukkie sneller.En Dlourou is gewoon een kopsterke fysiek sterke CB,die voor weinig op de kop kan tikken

19. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik zal die long ook eens proberen! Ben benieuwd!

20. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt rete snel en ongrijpbaar in de ruimte...kheb er pas 3 wedstrijden mee gespeeld,hij scoorde 2 x en gaf 2 assists

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina