[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    waar dan op eplaza?
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als je op de normale game klikt staat er dit:

    ''Reserveer nu en ontvang de speciale Zelda Pre-Sell box! Deze box bevat tevens een uitklapbare dubbelzijdige folder,OP=OP!''
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]







    [​IMG]

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Wat een slechte preorder bonus, zeg. :emo:
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Neem aan dat ze dergelijke grote releases wel iets beters kunnen verzinnen. Niet dat ik hiervoor nu een pre-order zou plaatsen...
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Vind ik ook, het valt enorm tegen het is zelfs de 25e verjaardag van Zelda deze jaar en vergeleken met de andere Special Editions(zie de Spirit Tracks LE bijvoorbeeld waar een tincase + 2 figuren bij zat) dan valt dit echt tegen, ik heb al posters genoeg van zelda, maar ach ja... het is in ieder geval wat :+.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    En dan krijg je als preorder bonus een hoesje dat eigenlijk al de standaard boxart had moeten zijn. :+
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Pre-order bonussen zouden mensen over de streep moeten trekken en/of een indicatie moeten zijn hoeveel games er verkocht gaan worden.
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik krijg nu echt het gevoel dat er helaas geen 3DS zelda editie komt deze jaar :+.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

    Ik hoop nog steeds van wel, maarja deze game verkoopt al goed, de 3ds verkoopt nog, kan idd zo zijn dat ze 't pas inzetten als Nintendo echt vind dat 't nodig is. Wel zuur, ik wil juist een Zelda 3ds ;p
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst komt de nieuwe Zelda voor de Wii voordat ze een nieuwe gaan aankondigen gok ik. Dus dat zal dit jaar wel niet meer worden.
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik hoop het ook natuurlijk, nu duurt het precies een maand tot OOT 3D uitkomt en er is nog geen info verschenen over een 3DS Zelda Editie gekomen, misschien komt het nog wel op de E3 want er werd wel gezegd dat ze informatie zouden uitbrengen wat ze deze jaar gaan doen op de 25e verjaardag van Zelda op de E3. we zien het wel... als ze toch het wel uitbrengen dan zou dat enorm mooi wezen.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou mooi wezen echter, de handheld is nog maar net uit. En dan zijn er vaak nog geen speciale edities van. En ik heb nu wel iets van, als er een Zelda 3DS editie was dan zouden de winkels al moeten zijn geïnformeerd. En die zouden het dan weer verwerken in hun reclame etc...

    Ik blijf in elk geval nog even hopen, maar zal Zelda 3DS gewoon oppikken met de 3DS als die uit komt. Grootste gedeelte van het spel kijk ik als het goed is naar het spel ipv naar de buitenkant van de 3ds:+
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Gewoon wachten tot de E3 voorbij is en als er dan geen informatie is over een Zelda 3DS is dan komt er gewoon ook geen Zelda 3DS :+, dat kan ik je dan wel voor 100% vertellen.
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    En anders zijn er vast wel third-party bedrijven die 3DS-Zelda skins op de markt brengen ofzo :+
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ugh, stickers etc plak ik dus echt nooit op me handhelds/consoles :+.
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( waarom duurt het nog zo lang tot het juni is, ik wil op vakantie en ik wil een 3ds met zelda\o/\o/\o/
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    10 dagen is toch niet lang?
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    14 dagen voor juni + en daarna nog 17 dagen wachten(om dat OOT 3D op 17 juni released) dat is 31 dagen dus dan is het eigenlijk wel best lang :+.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik net wakker was dacht ik ook van "huh 10 dagen?". Het duurt inderdaad nog wel even. Enfin, eerst de E3, ik elke show weer helemaal kijken maar zoals elk jaar kijk ik toch altijd het meeste uit naar de show van Nintendo. Die heeft toch iets "magisch"...
     

Deel Deze Pagina