L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Klopt, gaat gewoon vrijdag worden. Maar dat vind ik geen ramp, helemaal niet voor zo'n prachtprijsje. Heb die Lens of truth website gecheckt, het zijn zeer kleine verschillen en soms vind ik de 360 shots er iets mooier uitzien. Er word in de comments wel gepraat over dat het algemeen bekend is dat de performance duidelijk beter is op de PS3 versie, dat er soms pop up in de game is op 360 en framerate problemen. Misschien toch voor de PS3 versie gaan dan, ik weet het niet....

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  2. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Probeer het donderdag anders ;)

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Exact!
    De screens zijn afwisselend mooi op beide consoles. Maar als de performance echt minder is (dus dat de ervaring van de game er minder van wordt) dan ga ik misschien ook liever voor de PS3 versie (alhoewel die absoluut niet mijn voorkeur heeft).

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Nee man...bij mij ook echt niet. Het installeren is nog geen ramp, maar wel het feit dat ik speciaal de 360 aan moet gaan zetten om te kunnen babbelen met vrienden, want een game als L.A. Noire zal niet heel gauw uitgezet worden, dat speel ik wel wat uurtjes.

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    PS3 it is :)

6. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Blij dat ik dat luxeprobleem niet heb:+

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik haal m gewoon voor de 360, die minieme grafische verschillen boeien me niets.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik wacht ff op de Digital Foundry vergelijking. Komend weekend heb ik toch geen tijd

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik zie het verschil niet eens echt, soms ziet de Xbox 360 versie er beter uit en soms de PS3, het maakt me niet zoveel uit op welke console ik hem haal, maar ik heb al voor de 360 gekozen :+.

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, plus de xbox controller wint voor mij over de ps3 controller.

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Schijnen toch wel wat onnodige glitches in de game te zitten volgens Tweakers. Wel jammer voor en game die al lang in ontwikkeling is!

12. Trajanus

Trajanus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel raar dat de 15 andere reviews die ik al bekeken heb daar niets over zeggen. Zullen dan wel niet zo'n grote problemen zijn.

13. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Er zitten bovendien wat slordigheden in het spel, vooral op grafisch gebied. Zo botsten we tegen een vlonder waarop wat vaten stonden. De vlonder bewoog iets, maar de vaten niet. Toen we even later naar dezelfde terugkeerden, was de vlonder zelfs verdwenen, terwijl de vaten op dezelfde plek in de lucht zweefden. Ook de overgang naar de vele cutscenes verloopt niet altijd vlekkeloos. Zo zitten er 95 verschillende auto's in het spel en wordt keurig netjes bijgehouden in hoeveel daarvan je hebt rondgereden. Het is dus een sport om steeds een ander model te kiezen. Bij de overgang naar een cutscene levert dat echter problemen op, want als je aan komt rijden in een fancy ride, kan het zomaar zijn dat je in de daarop volgende cutscene opeens in een heel andere auto blijkt te zitten. Je zult bovendien regelmatig moeten bellen. Als er dan twee telefoons bij elkaar in de buurt staan, kan het zomaar gebeuren dat je belt met de ene, waarna je in de daaropvolgende cutscene opeens bij de andere blijkt te staan. Het zijn natuurlijk kleine slordigheden, maar bij een game die zo lang in productie is geweest, verwacht je het niet.

Bron: Tweakers.

Ik moet zeggen dat dit soort schoonheidsfoutjes mij niet zullen storen. Net zo min dat het mij zal storen of ik iemand kan doodrijden/verwonden met de auto.

Moet je maar leren sturen. ;)

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik hou daar dus niet van. Die kleine details maken een spel gruwelijk of gewoon goed. Ik ben een fan van Heavy Rain (geweldige game), ik vraag mij dus af of deze game niet teleurstellend gaat worden omdat ik Heavy Rain heb gespeeld. Het is niet hetzelfde spel of genre, I know that, maar het is toch een interactieve manier van gamen in beide games.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    sommige reviewers durven het niet te zeggen...

16. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2

paar kleine foutjes idd, maar goed wel jammer dat het erin zit na de productie tijd.
    weet wel dat autorijden echt raar is, voelt niet fijn aan

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan wel zien dat het draait op de GTA engine, die had ook zulke glitches. Volgens een maat van me zit er nog een zelfde glitch in die al zo lang in GTA zit, namelijk dat als je omdraait op de straat en weer terug, dat er opeens een hele andere verkeerssituatie is met andere auto's e.d.

Zeker jammer, maar storend is het allemaal niet.

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is een engine van team bondi, niet de RAGE engine.. zullen ze wel dezelfde truukjes gebruiken.

19. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    nog geen nieuws van zaken die hem eerder verkopen ?? ik heb toen ook is een spel bij frs gehaald , die had hem in de verkoop op de dag van de usa release.

dixons btw ook (en de gamestore,s)

als het goed is word het spel vandaag geleverd bij de shops . dus wie weet eind van de middag .

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zi zit ik ook precies na te denken. In essentie liggen mij de Rockstar games niet.

Heb nooit van GTA gehouden, GTA IV kon mij maar 1,5 week boeien, zal ik dit niet merken met LA Noire?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina