Mag je die spellen houden? Of gaan die na die 30 dagen PSPlus weg? En heeft iemand die mail voor wachtwoord al gekregen?? Ik heb er een heel extra mail account voor aan moeten maken
De games die gratis worden aangeboden mag je houden. Games die je binnenhaalt via die 30 dagen Plus ben je na die 30 dagen kwijt. Yep, mail is vrij nutteloos als je je wachtwoord al via de PS3 hebt veranderd.
Hoe kan je wachtwoord via ps3 veranderen? Toen ik wou inloggen zei die dat ik een mailtje krijg met nieuwe wachtwoord?
Toen ik wou inloggen kreeg ik het scherm waarin ik mijn wachtwoord moest veranderen. Anyway, dit komt uit de mail: EDIT: Sony vroeg er ook wel om: Bron: Eurogamer Niet dat de allerlaatste versies hackers gaan tegenhouden als ze je echt willen hacken, maar Sony maakte ze het wel extra gemakkelijk zo.
Ik druk op wachtwoord vergeten, moet ik geboorte datum invullen..... Die weet ik dus ook niet meer (niet serieus ingevuld) Zucht
Ja precies, zo heb ik het ook gedaan. Gelukkig hoefde ik mijn oude wachtwoord niet in te vullen, want die zou ik echt niet meer weten.
Maat van me had overtijd hetzelfde en hij wou niets kwijt van thropies enzo. Had dan even een toolje voor hem gemaakt dat automatisch request deed met iedere geboortedatum tot hij de goede had gevonden. Heb het echter nooit fatsoenlijk kunnen testen want hij had ondertussen al een andere manier gevonden . Ik weet niet meer wat die manier juist was, maar hij had (o.a.) een nieuwe account aangemaakt meen ik me te herinneren.
Heb alle games al, op infamous en dead nation na. Die maar downloaden dan. Weet iemand wanneer de store weer online gaat?
Dead Nation zeker weten, die wilde ik toch al halen. Waarschijnlijk Infamous als tweede game. Maar ik heb ook een PSP. Waar staat eigenlijk vermeld dat je dan nog twee games extra mag binnen halen? Telt dat niet als één account? Pursuit Force komt me niet bekend voor, toch maar eens te reviews checken. Geen slechte aanbieding alles bij elkaar genomen, al moeten de games je wel liggen.
Nice. De games op de PSP 3 spreken me alleen niet zo aan. 2e Game Wordt Infamous. Altijd al eens willen spelen, maar nooit aan toe gekomen. 't Ziet er nog steeds goed uit. Ach ik zie het wel. Gratis content is nooit mis natuurlijk. Misschien is die LBP wel leuk op de PSP.
Alright, waarom ook niet. En wat vinden jullie van de andere games? Pursuit Force, Killzone nog wat en Mod Nation. Ik heb het gevoel dat de PSP gratis titels ietswat in de schaduw vallen vergeleken met de PS3 free content?