Xbox LIVE Arcade Games [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Luukiee09, 16 mrt 2011.

1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gatling gears is wel mooi, maar ik vind het speltype wat simpel uitgevoerd. Buiten de grapghics is er niets wat het onderscheid van andere top-down shooters. Jammer

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^idd teveel soortgelijke xbla games die hetzelfde doen. Ik koop hem wel eens in de aanbieding. Vindt 1200 MSP teveel voor zo'n game. Had 800 moeten zijn en zelfs dan had ik op een aanbieding gewacht.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Het feit dat het een twin stick shooter is onderscheid het al van de top down shooters. :p
    En niks mis met een goede twinstick shooter. Helemaal hetzelfde is het ook niet, bullethell momentjes e.d.

Zit blijkbaar genoeg content in dus 1200 zal een prima prijs zijn.
    Wacht wel tot de DOTW komt, geen zin in 1200 betalen heb ik natuurlijk wel. :p

4. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    huh, dus omdat het een twin stick shooter is onderscheid het zich van de top down shooters? :D I dunno, maar het is een twin stick shooter die je van boven af (top down) ziet. Het onderscheidt zich er helemaal niet van, omdat het een top down twin stick shooter is. En er is ook niks mis mee, maar je hebt er zoveel van en bijna allemaal zijn goedkoper op xbla dan 1200 punten.

"1200 msp is een prima prijs", maar ook jij laat het voor die prijs liggen ;)

5. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach Tco heeft zo zn vreemde momenten. Las ooit op gamer.nl dat ie het leuk vind om dwars te zijn oid. Schenk er niet teveel aandacht aan zou ik zeggen.

6. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja het blijft een top down view:p Een genre dat ik best tof vind, maar wat wel verzadigd begint te raken op xbla. Xbla is juist het platform om een beetje out of the box te denken, dan vind ik deze uitvoering een beetje te gewoontjes. Laat ze een vet realistische(Ghost recon achtige setting bv.)
    topdown shooter maken waarbij je een hoger camerastandpunt hebt zodat je wat verder kunt zien, zo creƫr je een nieuwe beweging in het genre.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:
    Ja zo kan ik van iedereen wel wat vinden wat iemand anders over hun zegt.

@rest; En top-down als gametype wordt meestal gebruikt voor Raiden, Ikaruga etc. Dus ja twin stick.

Tenzij je geen gametype bedoelde maar op camerastandpunt/view doelde. Dan hebben we beide gelijk alleen op een andere manier. :p

edit; Age of Booty is maar 200 punten deze week. Erg leuke multiplayer game. Vreemd dat die zo goedkoop is (voor de korting al). Als iemand nog 1vs1 of 2 vs 2 (altijd leuker) wilt let me know.

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  8. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet wat iemand over jou zei, maar wat je over jezelf zei lol

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het niet leuk om dwars te zijn dus dat wil ik wel eens zien dan. :p
    Met een simpele google search en wat gerichte woorden, sites en datums vind ik alleen maar dubbel en dwars reacties. :p

Anyway is er al bekend wat er binnenkort komt? Fez, Orcs must Die of iets?

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Die Fez moet gewoon uitkomen, maar die game is al zo vaak uitgesteld, hij zou oorspronkelijk een jaar geleden al uitkomen. En de ontwikkelaar is wel ernstig stil, oftewel, je hoort er helemaal niks over. Denk dat eerst Warped gaat uitkomen en dat ze daarna Fez uitbrengen. Maar ik reken er niet op dat die voor de zomer uitkomt. Staat bij mij op de eerste plaats van xbla games waar ik het meeste op wacht.

11. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen komt Sega Rally... niet iets voor mij. Fez duurt idd wel erg lang.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heavy Assualt 1 en 2 zijn een stuk goedkoper en er zijn er nog veel meer

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Achievement van Might & Magic: Clash of Heroes is geglitched. :mad:
    31 uur over singleplayer gedaan en alles gehaald..
    Schijnbaar gebeurt dat als je de game na de demo unlocked en dan doorspeelt. :'-(

14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laat het ubisoft even weten :thumbs:

15. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Assault Heroes bedoel je denk ik Syke?

16. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0

17. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nog verder terug in de tijd Kaneda: Ikari Warriors, Mercs en iets recenter op de Neo Geo: Shock Troopers

18. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mercs is ongeveer even oud als smash tv. Mercs nooit gespeeld aangezien die alleen uitkwam op de sega master system en later de megadrive(afgezien van arcade dan). Was altijd een nintendo-kind. Toen had je nog die keiharde lastercampagnes waardoor je echt een fanboy werd8)

http://www.youtube.com/watch?v=k7nsBoqJ6s8

http://www.youtube.com/watch?v=K03fQKkN7VI

Het was vooral sega die nintendo diste, maar daardoor kreeg ik echt een hekel aan sega:)

Ikari warriors is wel wat ouder, toen kon ik nog niet praten.

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Op de C64 was 1 van de betere games Commando, een top-down shooter. Vond hem wel altijd heel lastig.

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    edit: NVM, was de demo van de oude Sega Rally :emo:

Laatst bewerkt: 18 mei 2011

Deel Deze Pagina