Red Dead Revolution

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 17 mei 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Don't care hoe ze het aanpakken, maar ik wil weer met John spelen.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou het niet erg vinden om met Jack te spelen. Lijkt me best interessant om te zien wat er met hem gebeurt. Red Dead Redemption is een geweldige start voor het tragische verhaal van Jack Marston. En anders wil ik een coole proloog op Red Dead Redemption, over de tijd van John in zijn gang.

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    C'mon Rockstar, breng deze zooi naar PC!:thumbs:

4. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
  5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou super zijn een vervolg op deze game.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Eerst zien, dan geloven. De kans is wel groot dat de game nog op de huidige generatie consoles komt. Ben dan wel benieuwd hoe ze de game fris willen maken en geen herhaling.(wat stiekem ook helemaal niet erg zou zijn)

7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad !

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Laat maar komen! Al hoop ik wel dat het om een prequel gaat. :)

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik juist niet. Ik vond de game goed, maar John vond ik een beetje een hypocriete kneus en ook qua design/voice-acting lag hij me niet helemaal. Kan gebeuren natuurlijk, maar liever zie ik dus een ander hoofdpersonage.

De setting mag wat mij betreft wel een stuk eerder, dus 1850-1890 ofzo met de aanleg van die spoorwegen enzo. In RDR was het allemaal al een beetje op zijn eind.

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik hoop ook dat het nu meer invloed op het verhaal heeft als je als een badguy wilt spelen. Dat vond ik echt lame aan RDR, had je volledig bad karma en dan deed je in een missie weer iets goed. :{

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou ook wel het verhaal van Bill Munny (de hoofdpersoon uit Unforgiven) willen spelen. En dat je dan begint in de begintijd van zijn misdaadperiode en die helemaal meemaakt, en dat het dan ineens 20 jaar later is om een of andere reden en dat je dan als laatste paar missies het verhaal uit Unforgiven speelt. :cool:

@ Nukem 007: Klopt dat sloeg eigenlijk nergens op. Daarom was ik als John een goodguy en werd ik als Jack een badguy. John had volledige goeie karma en Jack volledig slecht. :cool: Het nadeel aan bad karma is dat je een of ander kutpaard krijgt waar je niet vanaf komt.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil een keer met een vrouw spelen. Altijd die wannabe mafia of stoere figuren.
    Had graag een DLC van RDR willen zien waarin je een hoer speelt of zo á la Clint Eastwood.

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol.

Maar op zich wel tof inderdaad om met een anti-held te spelen als DLC bijvoorbeeld.. daarom vondt ik de MP van RDR wel tof, zitten ook gewoon tengere lelijke kerels tussen.. dikke mexicanen, en zelfs zombies.

14. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Nee dan wordt je continue verkracht in The Wild Wild West. Ik wil een neger spelen die tough times heeft met slavenhistorie enzo

Deel Deze Pagina