Ik zou het niet erg vinden om met Jack te spelen. Lijkt me best interessant om te zien wat er met hem gebeurt. Red Dead Redemption is een geweldige start voor het tragische verhaal van Jack Marston. En anders wil ik een coole proloog op Red Dead Redemption, over de tijd van John in zijn gang.
Eerst zien, dan geloven. De kans is wel groot dat de game nog op de huidige generatie consoles komt. Ben dan wel benieuwd hoe ze de game fris willen maken en geen herhaling.(wat stiekem ook helemaal niet erg zou zijn)
Ik juist niet. Ik vond de game goed, maar John vond ik een beetje een hypocriete kneus en ook qua design/voice-acting lag hij me niet helemaal. Kan gebeuren natuurlijk, maar liever zie ik dus een ander hoofdpersonage. De setting mag wat mij betreft wel een stuk eerder, dus 1850-1890 ofzo met de aanleg van die spoorwegen enzo. In RDR was het allemaal al een beetje op zijn eind.
Ik hoop ook dat het nu meer invloed op het verhaal heeft als je als een badguy wilt spelen. Dat vond ik echt lame aan RDR, had je volledig bad karma en dan deed je in een missie weer iets goed. :{
Ik zou ook wel het verhaal van Bill Munny (de hoofdpersoon uit Unforgiven) willen spelen. En dat je dan begint in de begintijd van zijn misdaadperiode en die helemaal meemaakt, en dat het dan ineens 20 jaar later is om een of andere reden en dat je dan als laatste paar missies het verhaal uit Unforgiven speelt. @ Nukem 007: Klopt dat sloeg eigenlijk nergens op. Daarom was ik als John een goodguy en werd ik als Jack een badguy. John had volledige goeie karma en Jack volledig slecht. Het nadeel aan bad karma is dat je een of ander kutpaard krijgt waar je niet vanaf komt.
Ik wil een keer met een vrouw spelen. Altijd die wannabe mafia of stoere figuren. Had graag een DLC van RDR willen zien waarin je een hoer speelt of zo á la Clint Eastwood.
lol. Maar op zich wel tof inderdaad om met een anti-held te spelen als DLC bijvoorbeeld.. daarom vondt ik de MP van RDR wel tof, zitten ook gewoon tengere lelijke kerels tussen.. dikke mexicanen, en zelfs zombies.
Nee dan wordt je continue verkracht in The Wild Wild West. Ik wil een neger spelen die tough times heeft met slavenhistorie enzo