[Centraal] Playstation Network Problemen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 mei 2007.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Mod Nation imo, ook zeer vermakelijk om even te spelen. Andere twee vond ik niks, Pursuit Force sowieso geen interesse om überhaupt te checken en shooters op de PSP zijn sowieso kut. Ook al is het niet eens first of een third person shooter.

Had graag Mod Nation op de PS3 gezien, dan maar InFamous en Ratchet & Clank. Toch gratis. PS3 mogen ze wel meer hacken. :+

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, word nou niet echt warm van het welcome back pack. Is gewoon oude shit die ze weg geven. Oude shit die ik al lang en breed gespeeld heb (en denk dat ik niet de enige ben).

3. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

:mad: hebben deze kleuters nou echt niks beters te doen?

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    :lol:

Moet er wel om lachen nu, terwijl het diep en diep triest is.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Het zijn gewoon lutsers. Paar pagina's terug zei ik nog dat die paginas er totaal niet professioneel uitzagen.

Ik heb mijn emailadres voor PSN aangepast en weer een nieuw wachtwoord aangemaakt op mijn PS3.

Will this be the end ?

7. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    En wie profiteert hier maximaal van als Nintendo zijn online-shit voor elkaar heeft?

Juist, Nintendo.

Iemand interesse in een ps3 slim 250gb? Ik koop wel een losse blu-ray speler. Dit komt niet meer goed.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nintendo ? Als er iemand zou kunnen profiteren op dit moment is het MS....

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nintendo en online :D Dat werkt altijd zo ontzettend lekker. Ze denken daar nog steeds dat online gaming niet is doorgebroken op consoles.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik wou net zeggen, van de drie consoles heeft de WII de minste goede online functionaliteit.

Microsoft profiteert enorm van dit imago verlies bij Sony. Het is ook wel triest, ik blijf het gevoel houden dat Sony meer had kunnen doen. Die hackers ruiken nu bloed...

11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik bedoel niet de Wii, maar de opvolger. :)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jij bent de enige hier die denk dat Nintendo echt online flink gaat uitpakken met de nieuwe console.

Ik denk dat het qua infrastructuur niet veel meer zal zijn dan ze nu op de Wii hebben

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn vertrouwen zijn ze nu echt kwijt. Het voorval van vandaag geeft aan wat voor prutsers het zijn bij Sony.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En dat is nog eens een understatement ...

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb nu eigenlijk zoiets van, krijg gewoon lekker de klere met je gare zootje. Voel er heel weinig voor om nog tijd en geld in Sony / PS te investeren.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd hele zielige mannetjes...(letterlijk en figuurlijk als je ze ziet)

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wtf. Had echt een hogere pet op van Sony.
    Gelukkig doet de PS3 eigenlijk alleen dienst als BR speler.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap het gezeik op Sony niet zo heel erg goed eerlijk gezegd. Alleen het melden zelf had beter gekund, maar verder....

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Rare conclusie...? Waar is dit op gebaseerd? Op niets.

Ik denk dat een PS3 gebruiker eerder over zal stappen naar een 360 dan Nintendo aangezien die 2 dichter bij elkaar liggen qua games/aanbod/online gaming dan Nintendo.

En een beetje fanatieke gamer gaat echt niet wachten op de nieuwe Nintendo console, helemaal niet nu de 360 zo goedkoop is...

Back to Sony:
    Mijn God, hoe slecht kun je zijn als bedrijf. Blijkbaar hebben ze daar niets geleerd. Dit is gewoon schande. Punt. (ja dat weegt wat zwaarder daar in Japan)

Persoonlijk maakt het me eigenlijk niet eens zo heel veel uit; online deed ik op de PS3 toch weinig; het zijn de exclusive sp games die mij aanspreken op de PS3. Online gamen doe ik op de 360 (loopt gewoon beter dan op de PS:cool:.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je snapt het serieus niet? Nadat ze eerst een service 'laten' hacken waardoor ze de klantgegevens van 77 miljoen leden kwijtraken is al erg genoeg, maar dat ze vlak nadat PSN EINDELIJK weer online is blijkt dat de site waar je je wachtwoord verandert (ofzo, ik heb dat via de PS3 gedaan) OOK alweer gehacked te zijn.

Mensen hebben alle recht om te zeiken lijkt me.
    Natuurlijk; stoute hackers. Moeten ze niet doen. Maar Sony had dit gewoon gemakkelijk kunnen voorkomen, door, je weet wel, voor fatsoenlijke beveiling te kunnen zorgen. De leaks in het syteem waren al maanden/jaren bekend. En dan nu weer met deze site?

En ik wil nu nog 2 extra games! :+

Laatst bewerkt: 19 mei 2011

Deel Deze Pagina