[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. Poeles

Poeles Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk er ook over om hem te halen. Weet alleen nog niet op welk platform....

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hij is alleen nog op PC, er is kans dat ie naar consoles komt , ik hoop het echt!!!!!

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Lol Modder, jij bent echt reclame aan het maken voor deze game. Waarom vertel je niet eens je ervaringen? De foto's in de PC topic hebben we allemaal al gezien. ;)

Zavvi heeft hem gisteren verzonden, maar omdat Engeland aan de andere kant van de wereld ligt duurt het minimaal nog anderhalve week voordat ie aankomt. O_O

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Omdat ik slechts nog de intro achter de rug heb. Ik wil eerst nog wat verder spelen.

5. Poeles

Poeles Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar mijn PC is best wel outdated op het moment. Ik hoop ook dat hij snel naar de Xbox komt. Witcher 1 zou eerst ook naar de consoles komen maar dat is uiteindelijk nooit gebeurd.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt, echt heel jammer ook want ze waren best goed op weg ermee. Er zijn zelfs beelden van en dat zag er gewoon ok uit. Ik speel deel 1 nu op mijn laptop, laatst voor 3 a 4 euro gekocht op Gog.com.

Ik lees op allerlei forums dat mensen duidelijk kunnen zien dat de game ook voor console bedoeld is, qua hoe de game speelt enzo, ik hoop het echt. Misschien tijdens E3 een aankondiging van CD Projekt, who knows.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je had hem gewoon bij amazon moeten kopen. Ik kreeg hem vandaag binnen en nog wel de limited edition en dat voor 28€!

Kan er verder nog niet superveel over zeggen, behalve dat het wel een heel gedoe is om het optimaal in te stellen voor je PC. Net eraaan begonnen ...

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Bij Zavvi was ie ook relatief goedkoop en je kreeg de "Finisher Pack" erbij. Vraag me niet wat het doet.

Good buy! :thumbs:

GoG.com is ook van CD Projekt zelf. Een nevenactiviteit noemen ze het, maar een erg goed initiatief. Je kunt daar ook TW2 downen, zonder DRM.

EDIT:

Meer goed nieuws voor geregistreerde gebruikers:

============================================
    All The Witcher 2 DLC to be Free
    May 17, 2011 @ 2:31pm

--------------------------------------------------------------------------------

CD Projekt RED’s The Witcher 2 just released yesterday, but no matter how fast you tear through the main game, you can rest assured that additional content will be on the way – and that it will all be free for registered users!

Commenting during a Facebook Q&A session earlier this week, a company spokesperson revealed that “all our DLCs will be FREE. All of them.”

NICE!

Proof of the abnormally awesome announcement comes in the form of the game’s first piece of free DLC, “Troll Trouble”, which launched yesterday alongside the game itself and is said to offer a new side-quest with “as much a 90 minutes of additional gameplay.”

Of course, it’s important to note that this free content will apparently only be accessible only to registered users (no biggie, right?) and that there’s a clear distinction between “DLC” and “Expansion Packs” – the latter of which is unconfirmed at the moment, but will indeed carry some sort of price tag if the developer decides to pursue that direction.

So, are YOU playing The Witcher 2? Are you stoked for the game’s free DLC? Find out more about the project and eventual DLC deets over on the game’s official website.
    ============================================
    Bron: Gametrailers.

Maakt dus niks uit waar je hem besteld, alle DLC stuff is binnenkort voor iedereen gratis te downloaden.

Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb TW2 al, maar die draait echt vreselijk op mijn laptop, maar dat is logisch. Die game is te krachtig, op low/minimal settings en 1024 reso is het nog te doen,maar meer ook niet.

Maar check dit eens mensen...ik had dit nog niet gelezen...

Witcher 2 console in the works, is 'entirely new project' - Report
    Wednesday 27-Apr-2011 10:43 AM CD Projekt seemingly confirms PS3 and 360 version.

CD Projekt has seemingly confirmed PlayStation 3 and Xbox 360 versions of its upcoming role-playing sequel The Witcher 2: Assassins of Kings.

Speaking in an interview on Polish TV, CD Projekt's Michael Kicinski reportedly said that the studio is looking at the home console versions of the game as "separate projects" and revealed that it's currently working on them,

"Yes, it is for us an entirely new project. But of course, [we are] already working on it," he's reported to have said. "You can expect that during such events as the largest fair in the world of computer games, E3 and Gamescom [we will] inform you about what we're currently working on."

Last year The Witcher 2 publisher Namco Bandai told CVG it had no console plans "for the moment". The game is scheduled for a PC release on May 17

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat is te verwachten, aangezien ze nu de tijd hebben voor die ports. Maarja, ik ga lekker de superieure PC versie uitspelen. :cool:

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Alleen de DLC downloaden lukt nog steeds niet, hij blijft het proberen ...,

EDIT:
    Ha! Hij doet het eindeljk! Installing :)

Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik meende dat die daar al voor was geannuleerd, maar dat kan inmiddels ook weer anders zijn. Je weet soms hoe het gaat in deze industrie.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou dat ene artikel op de vorige pagina stamt nog maar uit april dit jaar, ik meen me niet te herinneren dat er daarna nog een artikel is geweest over dat de game niet meer komt. E3 zal het ongetwijfeld duidelijk gaan maken :)

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    I lol'ed
    [yt]V_0_HSHSC44[/yt]

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik was em al in de game tegengekomen en ik dacht, ok, niks bijzonders. Nu ik dit filmpje zie snap ik em pas :)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Deze samen met LA Noire gehaald. Noire voor de Xbox 360. Ik wacht wel met installeren tot die HD film klaar is met downloaden.

17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, ik ga morgen precies dezelfde 2 games halen :D

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Beiden schijnen moeilijk te zijn, maar van Noire wil ik nog weten in welk opzicht.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Same here :) Nu ja, Witcher 2 al binnen, Noire onderweg ...

En de moeilijkheidsgraad valt me tot op heden erg mee. Ik ben al wel wat bugjes tegengekomen ... Een vervelende is dat soms mijn vitality niet regenereert

Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ezio Noooooooooooo. :)

Moet je " The Witcher " gespeeld hebben wil je deel 2 begrijpen of is dit totaal ander verhaal lijn?:)

Deel Deze Pagina