L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga sowieso voor de 360 versie, de PS3 ligt hier al weken in de kast =( :). Nou hopelijk kan ik vanavond al gamen

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps.

Ps3 is toch de main platform voor deze game haha xD

3. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem nog niet.... maar heb 'gelukkig' de 40gb versie ps3.

Want op de 40gb ps versie zijn toch nog geen problemen hier overe gemeld of wel?? ik heb tot nu toe gelezen alleen de 60gb en 80gb versies.

4. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste 10 minuten zijn slaapverwekkend.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Verwacht ook geen actiegame. Tot nu toe vind ik alleen de hoofdcases leuk om te spelen, de sidemissies stellen 0,0 voor en zijn soms binnen 10 seconden al afgelopen. Het schieten en autorijden voelt niet lekker aan.

Het detective spelen met het ondervragen, het bekijken van bewijs materiaal etc. is echter wel goed uitgewerkt en uitdagend.

6. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar heb je hem vandaan en indien je hem ergens gekocht hebt....bonnetje???? alvast bedankt.

en op terug te komen op mijn vorige vraag....de 40gb ps 3 gebruikers zouden geen problemen met oververhitting moeten hebben he?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Hoe 'niet lekker' voelt het schieten?

Medium niet lekker zoals Mafia 2 of volkomen kut zoals GTA IV? :+

8. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Typisch weer een spel dit, 2 uur gameplay, 18 uur video gaap! Kan ik net zo goed een film opzetten toch? Of een paar seizoenen van baantjer kijken, ziet er nog beter uit ook ;)

9. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er al enkele mensen (zie bovenstaand??) die de game al hebben.
    zeg aub waar het gehaald is (en) laat een bonnetje zien.
    des te eerder kunnen wij ook aan de slag. DANK U

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Overhitting Naar het schijnt zorgt L.A. Noire zowel op de Xbox 360 als op de PlayStation 3 voor overhittings problemen. Hierdoor zal de console vastlopen of zichzelf simpelweg uitschakelen. Het schijnt hier met name te gaan om oudere types van de console, dus denk hierbij aan een 'dikke' 60GB of 80GB PlayStation 3 en de 'oude' witte Xbox 360's. Rockstar is inmiddels op de hoogte van het probleem en werkt op korte termijn aan een patch om dit probleem alsmede enkele andere bugs te verhelpen.

Oplossing
    Voor de mensen die morgen aan de slag willen met L.A. Noire heeft Rockstar een aantal tips vrijgegeven. Mocht je in het bezit zijn van een exemplaar van de game en bovengenoemde problemen ondervinden dan zijn er een aantal dingen die je kunt doen. Voor Xbox 360 gamers wordt geadviseerd het cache geheugen van de Xbox 360 te verwijderen. PlayStation 3 gamers wordt verzocht de game data (dus niet je savegame) te verwijderen. Mocht dit geen oplossing bieden dan zul je even moeten wachten op de patch voordat je kunt gaan spelen.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem bij een vriend gespeeld. Schieten is gewoon net zo kut als in GTA IV, daarnaast is het ook echt weer 10 minuten rondrijden, ergens aankomen, cut scene, rondlopen, cut scene, ondervragen, cut scene etc.

12. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, achja, er staat Rockstar op het doosje, daar gaat het iedereen toch om :)

Laat me niet weer foppen net als toen met RDR. Grootste frot spel ooit toen der tijd.

13. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Dan koop je hem niet?

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :D Ja, RDR was echt kut man. Wat een boutgame.... Hoe kunnen ze dat op de markt zetten. Gelukkig hebben we Haze nog toch?

15. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stand tot nu toe:

-Foregames in Breda en Tilburg verkopen hem
    -gamesshoppen schiedam verkoopt hem

Weet iemand verder nog enkele verkooppunten (al zullen deze punten vandaag wel groter worden denk/hoop ik

16. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik hier allemaal een beetje lees, ga ik toch maar wachten met het aanschaffen van LA Noire. Normaals gesproken bij twijfel koop ik de games, maar bij deze titel wacht ik toch maar af.

zijn er al reviews?

17. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haze is inderdaad nog beter ja :b:

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Misschien ligt het wilde westen genre je niet, of kan je er gewoon geen kloot van.

Red dead is master.

Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  19. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar totdat hij uit is. Denk dat veel mensen klagen dat die kudt is. Net als RDR, dat was het toen helemaal. Worden altijd lekker gehyped die games van Rockstar week voor release, iedereen massaal weer kopen en daarna weer klagen.

Alleen GTA is goed wat uit die stal komt, maar na GTA4 heb ik daar zelfs mijn twijfels over.

20. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben jij er ook 1 die graag toptitels speelt zoals Haze, Brink en Army of two? ;) Zijn toch allemaal de jonkies/nieuwkomers die die spellen spelen. De echte retro gamers zijn niet snel meer tevreden deze tijd ;)

Waar zijn die magische spellen gebleven zoals Starfox, Donkey Kong, FF7, dragon Quest etc etc etc.

Tis tegenwoordig niks anders meer als een uncharted, infamous, COD...allemaal spellen waar je in een rechte lijn naar het einde wandelt in 8 uur tijd.

Laatst bewerkt: 19 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina