Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, vooral die animaties moet toch makkelijk te verbeteren zijn. Dat kan willekeurig elk game-softwarehouse tegenwoordig dus dat moet Konami ook kunnen.
    Ik hoorde van anderen dat online tegenwoordig goed speelbaar is. Ikzelf heb van de week ook zonder problemen een paar potjes gespeeld. Maar ja, dat komt misschien omdat er niet zoveel spelers meer op de servers zitten.

Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wilde gister, sinds lange tijd, weer is online proberen. Kreeg echter geen tegenstander (1 vs 1 ranked match).
    Heb de game een halfjaar niet gespeeld en dus geen recente online ervaring. Mijn ervaring van een halfjaar terug was laggy.
    Konami kennende wordt zo'n probleem nooit fatsoenlijk opgelost.

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    idd die animaties moeten niet zo moeilijk zijn en vertrouw ook wel dat dat goed komt.

maar dan hoop ik ook meteen dat ze de tactieken wat uitgebreider maken (als je in balbezit bent. en dat er dan ook meer dingen mogelijk zijn) en dat je per speler weer kan zeggen of ze mee komen naar voren of achter blijven enzo

ohh en om nog wat aan mijn rijtje toe te voegen:
    • De wisselvalligheid van de keepers
    • Met bal wel kunnen sprinten
    • Dat je bij een ingooi/vrijetrap/corner verder gaat als hoe de spelers stonden
    • Dat er meer weer types komen en dat die ook effect hebben
    • Meer licenties
    • Een veel betere scheids
    • Meer tactieken <3
    • Meer fun dingen om 1 vs 1 tedoen (zaaltje ofzo)

Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ze moeten gewoon die Edit mode fixen! Creeëren ze 2 fake leagues om compleet te editten, kun je maar 20 eigen logo's saven 8). Wat is dat voor een domme beslissing, maakt die 2e league dus compleet nutteloos. Terwijl je dus wel 800 shirtjes kunt saven 8).
    Misschien wel bewust zodat niet iedereen bij 2011 blijft hangen?

5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Zou kunnen dat het marketing is. maar als ze PES 2012 gewoon beter maken(met o.a. de bovenstaande punten) dan zouden volgens mij genoeg mensen PES 2012 kopen.

Dus als ze dat expres doen, wisten ze gewoon al dat PES 2012 niet veeel beter wordt 0.o

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar dat is nu juist waarvan Konami in dat filmje van vorige week gezegd heeft dat ze dat sterk gaan verbeteren, heb je dat filmpje niet gezien?
    Off the ball running wordt veel beter en aangezien de taktieken altijd een belangrijke rol in PES heeft gespeeld, neem ik aan dat je dat allemaal zelf helemaal kunt instellen ( bijvoorbeeld met die kaarten, maar dan een verbeterde soort ).

Trouwens, ik heb vandaag een nieuwe Xbox gehaald, dus dat probleem is gelukkig weer opgelost :)

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Jaa heb filmpje wel gezien, maar hoop ook echt dat het ze ook lukt ;)

okee chill,, was nog gleukt met account en data omzetten?

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, was een makkie met de data-transfer-kabel :)
    Ik heb er nog Fable III en Halo bijgekregen, maar Halo zal ik nooit spelen, is mijn smaak niet.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Blijft het toch een heerlijk spel soms. Net tegen een vriend een briljant potje gespeeld.

Ik 2-0 voor met rust , uiteindelijk wordt het 2-2 (had net zo goed ook 4-2 kunnen zijn voor mij). Eerste helft van de verlenging scoort hij de 3-2. Ik ga 4-3-3 spelen (verdediging met Chivu,Vertonghen en Touré). uiteindelijk krijg ik in de 115e minuut een vrije trap die ik scoor met Chivu. Vervolgens hij vanaf de aftrap nog een goede mogelijkheid , ik probeer te counteren maar word neergehaald op de middenstip. Vrije trap Vertonghen op Robben , die de bal doorspeelt naar Anita die 'm vervolgens voorgeeft en Chivu die hem met een halve omhaal erin knalt. Heerlijk, die ontlading.

Chivu_O_

10. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen tegenstander ? heb je wel willekeurige tegenstanders ingesteld?
    Ik krijg binnen 5 a 10 seconden altijd wel een gamer. Soms stel ik hem in op 'alleen Nederlanders'...dan wacht ik een paar dagen...en dan is er soms iemand ! De nederlandse server kunnen ze ook uitzetten, die wordt nooit gebruikt. jammer

Mooi glimmend kastje he? ja ben er ook blij mee...vooral die soft touch knoppen..ge-wel-dig....maar nu kan ook de kat hem aandoen als hij erlangs loopt, das minder :mad:

Mooie lijst, hoop dat we er iets in versie 2012 van terugzien!

Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja dat kastje is mooi glimmend zwart :)
    Gelukkig heb ik geen kat, hond, kind of ander ongedierte die het apparaat spontaan aan kan zetten :D

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Spul krast ook super hard bij mij. Jammer van het stijlvolle apparaat

13. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Nouja liever een kat die hem aanzet dan dat ie hem onder het gamen uitzet toch :)

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Even een algemene vraag voor iedereen die nog PES on-line spelen:

Ik heb van verschillende mensen gehoord dat de lag zo goed als verdwenen is: Vinden jullie dat dan een goede reden om toch weer een toernooi te spelen?

Als er hier genoeg mensen voor te vinden zijn, wil ik dan wel wat organiseren.
    Dat doe ik dan wel via digitaalgras, omdat die forum-structuur makkelijker is om er op een overzichtelijke manier uitslagen en tabellen te plaatsen.

Kortom, jullie reactie graag of jullie een toernooi interessant vinden....

Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  15. CrazyD

CrazyD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online gaat al een tijd goed. Speel nog erg vaak(bijna dagelijks) online en gaat bijna altijd goed. Soms een minder potje maar dat kan dan natuurlijk ook aan de verbinding van de tegenstander liggen.(ongeveer 1 op de 10 potjes) Ik heb nog steeds erg veel plezier van PES 2011, dus een toernooi doe ik zeker aan mee.

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Het is speelbaar maar zeker niet lagvrij. Heb mijn system updates maar is binnengehaald en vind nu binnen luttele seconden een tegenstander :9 Heb wel plezier in pes online, of ik win of niet :)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zou zeker geinteresseerd zijn. Lag is nu verkleind tot een factor die hoogstens irriteerd, maar niet meer de hele wedstrijd verziekt.

18. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben ook wel geinteresseerd in een toernooi.\o/

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als we minimaal 8 man bij elkaar krijgen organiseer ik het :)
    Bij minder kan je geen goed format opzetten.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zou er eventueel nog een onofficiële optionfile uitkomen met nieuwe tenues van clubs denken jullie?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina