50-5 (5.21.2011 3:55AM | 2 Minutes) 50-5 (5.21.2011 4:08AM | 3 Minutes) 50-2 (5.21.2011 6:08AM | 114 Seconds) En in alle 3 een perfection, we gaan echt als een beest vandaag Als alle gasten van het blauwe team neer zijn op Pinnacle dan hebben ze geen schijn van kans meer, die spawns zijn echt vreselijk op die map als je blauw bent.
Nice, 114 seconden is echt insane . Ben Halo zelf een beetje zat geworden. Ik hoop stiekem dat ze nog een nieuwe Forge World (Forge City, met headlong, terminal en turf ) gaan uitbrengen, maar acht de kans best wel klein. En behalve Forge World kan je bijna nergens leuk forgen
Ik dacht eerst; jullie zijn uber pro, en toen zag ik dat het SWAT was. LMAO xD Maar wel nice. Zou nicer geweest zijn als het TS of MLG was. BTW, add meee! Ik wil ook meedoen
Iemand die nog wil gaan voor de weekly? 2 uur gespeeld en we komen op het eind niet verder, omg... Was de laatste poging om ooit nog een weekly campaign te doen met LASO.
Die LASO shit waag ik me nooit aan. Is er een manier om al je beste games qua k/d ratio (of highest kills) te filteren? Zou wel leuk zijn om te zien.
Neen kan niet. Op HaloCharts.org heb je namelijk nog wat leuke opties. Alleen daar staat het ook niet bij. De Weekly is erg simpel deze week. Gewoon ff crossen door het 4de leveltje en je hebt hem binnen 4 minuten.
Meh, jammer. Had net een mooie kill. Zat in een Banshee en zo'n dude raakte me met een grenade launcher. Daardoor viel ik in een free fall recht op 1 van z'n teammates.
Hmm, hoe dan precies? Ik zie wel dat je kunt filteren op maps enzo, maar waar dan op k/d? Ik heb trouwens een BPR van 92. EDIT: Zie nu in m'n lijst twee mensen met hoger. Wins spelen daar zeker ook een grote rol in?
Vandaag een partij genaaid. Ik speelde met Neo, potje begint en ik heb de first strike. Vervolgens komt er bij 3-0 een black screen, Neo maakt daarna een kill en heeft spontaan een first strike en na het potje blijkt dat de mijne gewoon pleite is. Nu heb ik er al 700+, maar toch was het niet tof Sowieso zijn black screens altijd tergend want ik ben er ook al heel wat sprees op misgelopen en zelfs al een paar perfections. Aan het einde wel 15-0 of beter staan maar toch de medal niet krijgen, jammer dat ze dat nooit gefixt hebben. Ik heb trouwens een BPR van 85 dus met skills zal het niet zo veel te maken hebben want ik bak er over het algemeen vrij weinig van.
Maar het blijft wel een lekker spel Jij bent de laatste tijd ook wel weer lekker bezig. Je hebt zeker geen ander nieuw spel op dit moment
Ik heb genoeg (nieuwe) spellen liggen maar ik speel ze niet. Dus ik ben maar gestopt met het kopen ervan en hou het lekker bij Halo. Eind dit jaar zal ik MW3 wel in huis halen maar ik weet nu al dat ik die na 2 weken alweer verpats, net zoals de vorige 2 delen Maar ik speel ook alleen maar als de rest online is, alleen zal ik geen potje meer doen. Van de week 1 keer geprobeerd maar direct het eerste potje zat ik alweer tegen de 30 kills en hadden mijn teamgenoten weer allemaal -10 of erger. Dus daar waag ik me niet meer aan.