L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft hij een arcade of slim?
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind de keuzes om te maken af en toe nog wel lastig, heb wel alle clues dan maar toch geloof ik een persoon dan niet. Anyway, eerste case als detective perfect afgerond. Geniale case!

    Speelt heerlijk, tof sfeertje, en grafisch echt behoorlijk netjes. Jammer dat de Euphoria engine niet is gebruikt, maar in plaats van heb je wel die gezichten = legendary. Nieuwe GTA moet echt RAGE + Euphoria en dat motion capture voor gezichten gebruiken. Dat gaat echt awesome worden dan. _O_
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    GTA moet sowieo als eerst meer afwisseling krijgen. Missies waren echt allemaal hetzelfde. Zie ik liever dan nieuwe engine en andere foefjes als ik eerlijk ben.
     
  4. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de ps3 versie gekocht vind dat ondervragen toch lastig maar vind het spel er mooi uitzien
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb hem zopas ook gekocht. Ik heb helemaal niks van LA Noire gelezen omdat het me niks lijkt. Maar ik kon hem niet laten liggen 8)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gelukkig is die knakker weg, nooit zie je hem ergens echt posten, en dan komt een game uit en hij moet persé de boel lopen afkraken. Na 1x wist iedereen allang dat hij de game niks vond, prima...move the fuck on en laat gewoon iedereen verder van de game genieten. jammer zulke figuren altijd.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Hetzelfde als jij gehad, als is mijn 360 van een latere generatie. Elite om precies te zijn.

    Het is ze vergeven want man wat is die game zijn tijd vooruit. _O_
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft een arcade, wel met 250 gb hdd op (heeft hij tijd terug bijgekocht). De game loopt vlot erop. Zonder installeren van game.
     
  9. Stimpy

    Stimpy Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem net voor sluitingstijd (koopavond) bij E-Plaza gehaald hier in Gouda, idd 39,95 voor SotT versie. Stond zelfs op het schap groot geadverteerd als aanbieding voor deze prijs, dus dat zal wel bij elke E-Plaza zo zijn.

    Jammer dat soundtrack "slechts" een code is om hem te downloaden i.p.v. een cd'tje. Had ergens bij een online shop gelezen dat de SotT editie ook een afwijkend hoesje zou hebben, maar afgezien van een stickertje die vermeld dat het de SotT versie is, zie ik geen verschil. Maar dat laatste vind vind ik minder boeiend.
    Heb het spel nog niet opgestart, maar las een pagina of wat terug dat de SotT editie ook de Sharpshooter suit zou hebben, maar in de blaadjes met download codes zie ik alleen code voor de SotT case en voor de soundtrack. Waar is dan de Sharpshooter suit? Of krijg je die automatisch bij de SotT case?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Klinkt heel goed, maar in wat voor zin is ie zijn tijd vooruit dan? Ik kan het nog niet checken, morgen haal ik de game, maar ben wel benieuwd hiernaar.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Fysieke kracht is echt 100x _O_ waard. Misschien de auto's enzovoort niet, maar die boeien toch niet voor de belevenis. Ik zit echt naar echte mensen te kijken, schermgewijs dan. _O_
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Probeer gewoon ?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind alleen het einde van de missies wel vaak hetzelfde. Dat is jammer.
    Verder echt een waanzinnig mooie game!
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat gebeurt er eigenlijk als je de verkeerde keuzes maakt? (truth,doubt,lie)
    Wat voor invloed heeft dit?
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat je mogelijk verkeerde aanwijzingen krijgt waardoor je de verkeerde personen verdacht.
     
  16. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand zo een guide gekocht:

    Was me zus net in de states had ik haar kunne vragen dit te kopen.

    Op zavvi nu € 11,95

    L.A Noire Signature Series Guide Books



    Update: heb ik hem gelukkig nog besteld bij topgames.com vandaag; ik lees net op hun site dat het spel bij hun uitverkocht is.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    XBOX 360 Slim; Erg raar dat ik er dan wel last van heb.. Ik ga 'm morgen opnieuw installeren op de Harde schijf en hopelijk is het probleem dan opgelost!

    Owja, Catch ook geleegd, wil ook niet helpen. :'-(
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Die had je mits op voorraad van E-Plaza moeten krijgen. Echter geldt OP=OP. De code zit op een losse flyer met opdruk.
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Leeg je cash niet kijk naar waar ie staat en of er genoeg koude lucht bij komt .... zet er anders een gewone thuis fan op ...... met fable 2 helpt dit ..... al mijn andere spellen spelen behalve deze als het warm weer is ..... probeer eerst te koelen;

    Kan je met een pic laten zien waar je xbox staat (kast enzo) want die van mij heb ik uit het meubel gehaald. _0/
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hmm, ik heb L.A. Noire gereserveerd bij Futurezone.nl maar hij staat nog niet op ''verzonden'' oh well, dan maar wat later neem ik aan :+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina