[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan je iemand ook bannen uit een thread? ;)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kwam totaal niet bij me op :) Dacht ook dat het iets was dat je uit het doosje kon halen :)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ja, rupees. Als je ze eruit zou kunnen halen had je er in India mee kunnen betalen. :+
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die kan ik goed al een miljoen verzameld hebben in al mijn games :)
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik weet dat dit nu niet OOT 3D nieuws is deze keer maar...

    Ik kan me nu een echte Zelda fan noemen:+:

    [​IMG]

    Dit beeldje was van de E3 97 om Ocarina of Time te promoten er zijn ongeveer een stuk 80 van gemaakt.

    Edit: trouwens wel wat OOT 3D nieuws, als je de Gold Skulltulas nog herkent in Ocarina of Time en als nogal deze verzameld had(ik had ze allemaal in ieder geval) dan kan je wel herinneren een beetje dat je een paar rewards kreeg voor de Golden Skulltulas, en 1 van de Rewards was hier van dat als je dichtbij een Gold Skulltula kwam dat je Nintendo 64 controller ging vibreren, maar deze reward is eigenlijk nu hetzelfde maar een klein beetje veranderd blijkbaar... maar wat het exact gaat doen is nog niet zeker, maar dus een kleine verandering voor Ocarina of TIme:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat een lelijkerd die link :eek:
    Wel tof zoiets te hebben though, heb zelf nog een N64 versie van OoT ingeseald staan op een mooi plekkie in mn kamer. :+

    :lol::lol:
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Denk er wel om dat het beeldje van 1997 is, dus best wel oud en Link zag er toen die tijd wat anders uit. en over een gesealde Ocarina of Time kan je trouwens ook bij Nedgame.nl bestellen voor 30 euro en een paar andere webshops, so y'know :+.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Yeah I know it's not special maar het is wel leuk om te hebben want die dingen raken ook op. Had 'm toen voor een tientje bij nedgame besteld. Dus blijkbaar al in waarde gestegen ;)
    Ik bedoel, de beste game ooit moet elke zelfrespecterende gamer toch wel in seal hebben :+
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Hoe komt Nedgame nou aan nieuwe OOT copies? :eek:
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb zelf trouwens ook de gesealde Ocarina of Time voor de N64, maar ik heb ook de Goude cartridge versie :+.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Misschien is 't alléén het kartonnen doosje voor hetzelfde geld zit iggys wreckin balls ofzo er in.. I'll never know :+

    Ik heb de goude Majora's Mask cartridge *) *) :+
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik heb een gesealde Chrono Trigger. :+

    Mastat heeft geloof ik deze :eek:
    [​IMG]
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik weet niet of je echt veel van Zelda kent qua dit(:+) maar de goude cartridge van Majora's Mask is niet speciaal :+ want er is namelijk alleen maar de goude cartridge ervoor uitgebracht geen grijze.


    @ Modder-eter die is wel tof, ik heb hem op Ebay een keer gezien maar de prijs is echter niet enorm laag voor deze editie, er is trouwens ook deze op ebay:

    http://cgi.ebay.com/Zelda-Oracle-Ages-Oracle-Seasons-Limited-Ed-/230621281435?clk_rvr_id=232674398689

    voor de prijs heb ik niet zo'n interesse... ik heb wel Oracle of Ages + Seasons in seal maar al die goodies hoef ik op zich niet zo, ik verzamel veel van Zelda maar zulke spul hoef niet.

    en @ Modder-eter weer, heb je het over de Chrono Trigger(JAP) versie?, die zie ik enorm vaak voorbij gaan voor cheap in seal, terwijl de Amerikaanse toch echt veel en veel meer waard is(compleet dan).
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dik!
    Heb persoonlijk alleen een haat liefde relatie met Majora's Mask.
    Enorme sfeervolle game ook echt van genoten maar door de tijdsdruk voelde ik me toendertijd niet "vrij" genoeg terwijl het aan de andere kant ook weer een heel mooi systeem was. Nee ik houd niet van tijdsdruk lekker alles op m'n gemak doen. Maar al die maskers verzamelen was op zich al prachtig. _O_
    (laat ze die game maar naar 3DS brengen).

    Was ook niet serieus ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Zijn er maar 1000 van gemaakt, btw. Kost volgens mij een behoorlijke duit. :+

    Zoveel ga ik niet meer uitgeven aan oude games. Ben daar een beetje overheen gegroeid. Misschien dat ik nog wel die sealed OOT koop, aangezien dat gewoon de beste game ooit is.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja het zou echt een hobby zijn dan. Net zoals die gozer ergens op dit forum die alle limited editions van games spaart. Het is leuk om te hebben maar zo'n grote hobby is het voor mij niet meer. Ook deels denk ik omdat er gewoon laatste tijd veel bagger uit komt, waarvan ook veel van Nintendo.

    Plus zulke dingen sparen oid, als ik eraan zou beginnen zou ik ook alles willen hebben dus eindeloze missie ook voor m'n bankrekening.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik vind het tegenwoordig eigenlijk een beetje jammer van mijn geld. Het is wel tof om te hebben, maar buiten dat ik het in huis heb staan doe ik er weinig mee. Kan ik dat geld beter uitgeven aan nieuwe games/films whatever. :p
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    True, al moet ik wel toe geven, als er een nieuwe Zelda oid in Limited Edition versie oid komt ik me dan wel weer geroepen voel om die versie te halen. Volgens mij was met bijv. Wind Waker ook de eerste x aantal (wat achteraf volgens mij monster oplage was) limited. Dan zal ik d'r eentje hebben ook, niet dat ik er vervolgens veel mee doe maargoed.
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja, als ik jou was en je kan hem voor cheap vinden zou ik toch voor de goude cartridge gaan(dat is namelijk de Limited/Collector's Edition), de Amerikaanse versie het liefst die heeft namelijk leuke bugs in OOT, bijvoorbeeld:

    @ Modder-eter, wat vind je van me beeldje? =(.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Tof, maar zoals Aernhem ook al zei: Het is wel een lelijke Link, zeg. :+
     

Deel Deze Pagina