Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat er splitscreen in dit spel zit, heb het laatst ergens gelezen
Woah lekker rap van dimplus. Ben morgen toch in de stad, zal ff kijken of ie misschien al ergens in de schappen ligt.
Nee ik bedoel niet split screen, maar dat je op XBL kan gaan en dan dat je tegen meerdere gamers raced, zoals in elke andere racegame (Blur,Forza,etc..) deel 1 had alleen maar dat je in je eentje op de baan kon rijden, en je kon dan wel tegen ghosts of tijden rijden maar het is juist toffer om andere autos tegelijkertijd op de baan te zien.
Dit ziet er waanzinnig uit, wat heb ik toch zo'n zin in dit spel. Hoop dat ik hem morgen of zaterdag toch ergens aan kan komen, perfect voor in de weekend.
Je hebt een best wel uitgebreide Multiplayer. Dit heb ik in de OP staan: [SPOILER1]Er zijn 2 categorieën in online multiplayer. Jam Session en Pro Tour Je kan het zien als Unranked en Ranked In Jam Session heb je 4 party modes, meer daar over hier onder. Je kan ook alle ander modes zoals Rally en Raid spelen. Als Host kun je alle opties veranderen zoals het niveau van schade of het verplicht uitzetten van assists (ABS, autobrake, hulplijn etc.) Vervolgens kiest de host een aantal stages met voor elke stage een tijd en (ochtend, dag, avond, nacht) en weersomstandigheid (Regen/sneeuw, mist, bewolkt, zon). Dan kies je een auto die je voor alle stages moet gebruiken. In Pro Tour worden de evenementen door de servers zelf gekozen. Party Modes: Er zij 4 party modes. Deze modes worden, op Cat & Mouse na, op de open Gymkhana maps gespeeld. Outbreak: Aan het begin is een speler geïnfecteerd. Deze speler moet proberen de anderen te infecteren. De laatste die geïnfecteerd wordt heeft gewonnen. Transporter: Een Capture mode waarbij je een flag moet pakken, die willekeurig op de map spawned, en moet terug brengen naar een basis. Invasion: De map wordt aangevallen door robots! Enjij moet deze kartonnen robots kapot rijden. Voor elke robot krijg je een punt. Maar let op! er staan ook kartonnen wolkenkrabbers die een punt van je score afhalen. Cat & Mouse: 2 teams. Elk team heeft een mouse en 3 cats. De missie is om de mouse van jouw team als eerste over de finish lijn te krijgen. Mouse = 60s Mini cooper. Cats = een van de Group B auto's[/SPOILER1]
Ik ga nog ff een filmpje uploaden, Rally Cross met meerdere op een circuit, wow, wat een actie en wat een snelheid, komt er zo aan !!
Zijn die controls zo twitchy? Of is die gast in het filmpje keihard met z'n pookje aan het raggen heen en weer?
Tof dat je weer zo'n avatar aan je achteruitkijkspiegel hebt hangen. Ik hou altijd wel van die leuke kleine toevoegingen
Die gast is maver Ik vind het wel jammer dat je niet ziet hoe je in zo'n meer flikkert, dat word mij te snel afgekapt door dat terminal damage menu.
Hier nog een filmpje Ik ben echt zwaar te spreken over de game, wat ziet het er geweldig uit. Ik speel trouwens met alles uit en dat is echt een uitdaging.
Ja hoor, het is weer zover. De game is nog maar een nano-seconde uit en er i al nieuws over 3(!) DLC-packs... http://thegamershub.net/2011/05/more-dirt-3-dlc-outed-by-trophy-list/ Schandalig.