[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    volgens mij had ie een verbeterde variant gemaakt zonder o.a. de bijeffecten, omdat Di Nero er volgens mij op het einde er ook aan zat, maar hij nog steeds "slimmer" was dan Di Nero toen ie zelfs ongelukken zag aankomen en Di Nero verbaast was etc
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 't ook gezien en volgens mij was ie inderdaad maar wat aan het brabbelen. Alleen vraag ik me dan weer af, waarom beetje slap lopen lullen, hij snapt toch ook wel dat mensen hier over vallen? Maar misschien is dat wel wat hij wilt.

    Leuk hè. :+
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Maar eerlijk, hij zegt het ook wel op een totaal niet slimme manier.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja gewoon dom
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    't Is gewoon knullig, maar ik vond het eigenlijk wel grappig. 8)

    Maar goed, 't is allemaal publiciteit natuurlijk ook weer.
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja precies haha knullig is het juiste woord. Zelf niet weten wat hij nou moet zeggen en dan maar hakkelen :+
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net There Will Be Blood gezien. Niet een typische western, maar toch wel een western denk ik, vanwege de sfeer. Ik ben er eigenlijk nog niet helemaal over uit wat ik nou van de film vind. :9 Ik vond het einde een beetje deprimerend... Ik weet niet of ik het nou een goeie film vind of niet. Ik laat het maar eens even bezinken. :+

    Bovenaan mijn kijklijstje staat nu Schindler's List. Dan heb ik iig de hele top 10 gezien. Maar goddamn wat is dat een lange film. 195 minuten, sjezus.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    net Se7en gezien... zwaar teleurstellend :mad:
    Werd aangeraden en zag op IMDb ook een hoge score..

    O.a. omdat
    het einde gruwelijk voorspelbaar was, op het moment dat je wist 1 ongeïdentificeerd bloed, nog 2 slachtoffers, vrouw = zwanger was het plaatje al compleet. Er zat dus geen enkel WOW moment in, zonde want dat is wat ik bij films zo mooi vind.

    Waar die 8.7 op IMDb vandaan komt is mij dan ook een raadsel. Of mis ik de diepere betekenis...
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    @ Aernhem: Volgens mij was het ook zo dat de moordenaar uiteindelijk achter de inspecteur, Pitt, aan zou gaan. Ik meende dat die moordenaar alleen achter de zwakken aanging en dat heeft die bewezen met die zeven zonden. Die mensen waren volgens hem allemaal zwak. Pitt toonde zijn zwakte door overal op te reageren in tegenstelling tot zijn collega in de film, Freeman. Aan het einde zie je uiteindelijk wat hij ermee bereikt en dat is precies wat de moordenaar wilde. Een soort van 7/8 ste zonde. Ik kan me de hoge score ook niet echt voorstellen, maar daarentegen zitten er veel debielen op IMDB. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat maakt het nou uit dat het einde deprimerend is? Ik lees het alsof 't een minpunt is. Geweldige film is dat joh!
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn inderdaad meerdere manieren om het einde te zien, nouja eigenlijk één, alleen mijn gedachtegang voorkwam het "wow" moment terwijl het eigenlijk niet klopte want:
    de vrouw en baby waren niet de 2 laatste slachtoffers want (moviemeter):
    Als Doe neergeschoten wordt door Mills, maakt Doe z'n meesterwerk op een sublieme manier af : Mills maakt de zonde af waarvoor hij op voorhand al gestraft werd, en Doe wordt gestraft voor de zonde die hij al gepleegd heeft.

    Dus de andere mogelijkheid die ik pas achteraf dacht, dat Doe en Mills de laatste 2 "slachtoffers" is dus "waar"... Maar door m'n misvormde gedachtes het wow moment (z'n vrouw + kind dood) voorkomen 8)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Net The Godfather part III ook maar gekeken om het af te sluiten. Ik wist al dat het door iedereen als de minste uit de trilogie wordt gezien en soms zelfs als een zware teleurstelling, maar daar ben ik het niet mee eens. Misschien is het wel goed geweest om er met die voorkennis in te gaan, want daardoor kon ie juist niet snel teleurstellen zoals The Godfather part II dat wel deed voor mij.
    In tegenstelling tot part II zit hier wel weer een duidelijk verhaal in. Ik miste een beetje de charme van de eerste twee delen en niet iedereen acteerde even goed. Sofia Coppola is daar het beste voorbeeld van, al kon ik er wel doorheen kijken. Vooral haar laatste line was mij wat te cheesy en overacted, maar Al Pacino lapte het moment goed op. The Godfather part 1 steekt nog steeds ver boven de twee sequels uit voor mij, maar beide sequels zijn nog steeds ontzettend goede films. Misschien vond ik part III nog wel beter dan II wat me eerlijk gezegd verbaasde.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides gezien. Vond het teveel van hetzelfde en vooral ontzettend langdradig, saai en voorspelbaar.

    Enige pluspunt was Barbossa, zelfs Ian McShane viel tegen :mad:
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Zwaar teleurstellend? Aha.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat is toch zijn bedoeling? Hij provoceert, zoekt grenzen op (voor mijn gevoel alleen om publiciteit) en zet vervolgens een stap te ver. Spelletje verkeerd gespeeld en hij wordt er op afgerekend, shit happens.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En nog zwart-wit ook.

    Ik zou me lekker bij filmpjes van 90 minuten houden die niet vroeger dan 1990 zijn geproduceerd :thumbs:
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Kom op dude.
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kan die gast niet eerst eens daadwerkelijk de film gaan kijken voordat ie met kritiek komt? Wat een jankerd zeg.

    Bij 12 Angry Men ook al eerst dat gezeik. Alsof een kind eindelijk in het diepe durft te zwemmen. Kom op zeg...
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Hij gaat de film toch kijken? Laat hem lekker. Ik zou ook zo reageren en dan heeft het helemaal niks te maken of de film uit 1913 of 2011 komt. 195 minuten is toch ook lang? Je hoeft niet heel de tijd te blijven zeiken op dit soort kleine dingen.

    Battle: Los Angeles

    Eigenlijk is het gewoon een army movie met een sci-fi sausje. Het sci-fi sausje is wel oke, maar voor mij was vooral de diepgang in karakters een gemis. Ze spelen te veel in op de soldaten, maar het is allemaal veel te licht en door de slechte acteerprestaties eerder lachwekkend. 6.5/10

    Vanishing on 7th Street

    Deed me erg denken aan The Happening, ook zo'n film waar eigenlijk niks gebeurd en zonder enige uitleg. Saai, voorspelbaar en de karakters zijn zo slecht.. Zonde van de tijd! 4/10
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gast, shut the fúck up!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina