[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hehe, ach ik heb de reden al gezegd :+... trouwens ik had ook gehoord dat de Majora's Mask Limited Edition op Ebay staat alleen heb ik nogal moeite om het te vinden... :+.
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    @ Glitches

    lol wist nog dat je uit je tijdschriftje oid glitches ging doen.
    Oneindig van doe goldskulnogwatdingen, geloof ik ook iets met bottle kopiëren ofzo?
    Is alweer lang geleden maar kan me d'r wel wat van herinneren. Ben duidelijk niet zo goed op de hoogte als OniRyo, vind het al heel wat dat ik dit weet :+

    Wat ook zo is, is dat ik er van overtuigd ben dat als ik ouder was dan dat ik op dat moment was, de game ook minder indruk had gemaakt. Perfecte game op perfect moment uitgekomen. Als je jonger bent heb je toch minder aan je kop en kan je helemaal op gaan in zo'n wereld... dat is toch wat moeilijker tegenwoordig merk ik bij veel games.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja, Ganon(dorf) zijn bloed was dus eigenlijk officieel rood in Ocarina of Time, maar in Europa is het altijd groen geweest, niet dat dit een groot verschil is maar dan nog... en met de Moslimse teksten in de Fire Temple is helemaal interessant.
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Die is zeker tof, check www.first4figures.com maar eens, daar staan veel Zelda beeldjes op en fotos(hun zijn de makers van de meeste Zelda beeldjes).

    En dude... een realdoll :+.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Zitten leuke dingen tussen van Zelda. Maar een onbetaalbare hobby om die dingen te verzamelen. De meeste mensen vragen de hoofdprijs voor unieke dingen.

    Ik heb zelf wat beelden en poppetjes van Zelda, maar heel bijzonder zijn ze niet. Ja, die van First4Figures, waar een beperkte oplage van is.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die gesealde versie is geen drol waard :) Heb er zelf 2. Destijds kon je die overal kopen. Denk een over productie o.i.d.

    Hier zitten leuke dingen bij \o/

    Zelf heb ik iedere game in originele verpakking. Sommige ook nog gesealed. CD-i games en game&watch (1x gesealed).

    In de winkel had ik destijds een keramiek statue van Link. 40 cm. hoog en woog wel een paar kilo. Koste toen al €249,- nooit verkocht trouwens :)

    Trouwens die kaarten zijn nice! Eens kijken of ik die ergens kan vinden ^^
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie mijzelf later nog wel eens een vitrine ergens neerzetten en daar dan de beste games en wat beeldjes in doen... Weet nog dat ik bij Nintendo, Utrecht was en dat ze het daar ook heel leuk hadden gedaan _O_.

    Uiteraard hoop ik nog eens bij Nintendo HQ in Japan te kunnen komen\o/\o/\o/
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wie niet? :)
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony/ Microsoft fanboys:cool:

    Moet wel tof zijn om daar dan bij de HQ's een rondleiding te krijgen, van nes tot Wii²? en dan krijg je ook nog informatie die niet bekend is/ was.

    Maarja moet ik eerst maar eens een baantje in de games industrie regelen:+
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Over de Majora's Mask Limited Edition Adventure Set hij staat dus wel op ebay :+:

    http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280679014835&ssPageName=STRK:MESELX:IT


    en @ GForce over welke Game & Watch heb je het, de Game Watch of toch echt de Game & Watch? want zover ik weet is de Game & Watch niet gesealed geweest?, maar de Game Watch wel. en ik weet dat de gesealde OOT niet zoveel waard is, dit had ik ook 2 pagina's terug gezegd dat de gesealde OOT nog verkocht wordt in vele websites, maar de complete goude OOT is zeker wel weer wat waard, en trouwens dat beeldje die ik ook liet zien een paar pagina's terug is zeker ook wel wat waard(ik heb alles erbij de doos, de piepschuim etc) dat beeldje wordt minimaal voor 500 dollar verkocht :+.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ooh, dus jij hebt die 220 euro geboden? :+
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik hier veel zin in zeg, maar dit heb ik al 20 keer getypt in dit topic. Ik deel met jullie nog even welke momenten mij altijd zullen bijblijven.

    Begin van het spel:
    ---------------------
    Het begin van het spel vond ik eigenlijk helemaal niet boeiend, wat saai en ik moest mij er even door heen slaan. Logisch ook als je het vergelijkt met games als Link's Awakening en A Link to The Past.

    Lon lon ranche:
    ------------------
    Mijn favoriete gebied in Zelda, ik ben geen eens een grote liefhebber van paarden maar het had zoveel sfeer. Lon Lon Ranche is ook één van mijn lievelingsliedjes van dit spel. Prachtig!

    Favoriete battle:
    -------------------
    Als je vecht tegen
    een ganondorf die steeds door schilderijen op je af komt
     

Deel Deze Pagina