[XOne] xbox gekocht met live????hoi

Discussie in 'Games' gestart door bartvanz, 19 mei 2011.

1. bartvanz

bartvanz Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi

ik heb een xbox gekocht waar nog voor 9 maanden een live gold membership aan vast zit.

ik wil dit graag gebruiken maar hoe? heb een xboxlive account aangemaakt maar kan ik nu gebruik maken van het gold abonnement, of is dit overtezetten naar mijn account?

2. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Waarscheinlijk staat er een account op de xbox waar nog 9 maanden xbox live gold op staat. Of heb je wat code's erbij gekregen?

3. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het abonnement is aan een gamertag gekoppeld en kun je niet over zetten naar jouw gamertag.
    Je zult dus op de gamertag van degene waar je de xbox van gekocht hebt moeten spelen.

4. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Als ik jou was zou ik de account die je zelf hebt aangemaakt verwijderen en gewoon spelen op die account met 9 maanden live. Als je de gamertag niets vind kan je die volgens mij voor 800(P) veranderen. Kost wel wat maar dan kan je er wel 9 maanden tegenaan ipv 1.

5. rickymadness

rickymadness Guest

ik ga hier hellemaal mee akkoord gewoon doen wat deze persoon zegt ;)

dude denk gewoon ff na -> als een account live hebt wilt niet zeggen dat je xbox 360 live heeft als dat wel zo zou zijn dan kon je gewoon een account aanmaken en live spelen maar helaas live is per account

dus als je een account hebt waar live al op is en je wilt een nieuwe maken dat werkt niet maar als je 1 nieuwe account maakt heb je wel 1 maand gratis live :)

beterschap mvg rickymadness2

Deel Deze Pagina