[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hij zeikt over kleine dingen.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En jij gaat er op in dus je zeikt lekker mee. Doe niet zo moeilijk man, 195 minuten is gewoon erg lang. Punt. Of dat goed of slecht is, is wat anders. Dusky laat alleen zijn verbazing over de duur van de film zien, geloof ik.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dames, gedraag je.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zeik niet. Ik constateer alleen een feit.

    Precies.
     
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh moet je hier tegenwoordig ook melden welke film je gaat kijken ipv alleen achteraf als je hem gekeken hebt? :'-(
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Je mag toch wel zeggen dat je zometeen een bepaalde film gaat kijken? Ik zie hier zovaak mensen zeggen dat er nog een paar films op hun lijstje staan.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ mike: Pff jullie "groten" hebben ook echt op alles iets aan te merken he? 8)
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    'Groten'... Wtf zeg. Behandel elkaar gewoon zoals elk ander ipv constant dat gezeik dat de laatste tijd veel voor komt op elkaar.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het eerlijk gezegd ook een tamelijk nutteloze opmerking van Dusky Demon hoor. Ga eerst die film kijken dan. Maar goed.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Die term heb ik niet bedacht hoor. :+
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, word er een beetje moe van dat je jezelf en anderen telkens in een bepaalde positie plaatst. Niet alles opvatten als gezeik, en als je het wel gezeik vindt gewoon lekker niet terug reageren zou ik zeggen.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat is er nutteloos aan? 195 minuten is gewoon enorm lang voor een film, dat mag je toch wel zeggen of niet? Ben blij dat je juist hier alles kan neergooien ipv alleen een recensie van een film.
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een beetje nutteloos omdat hij de film nog niet gekeken heeft. Het is inderdaad lang (en waarom zou je dat vertellen als je toch weet dat, dat voor zich spreekt). Als je de film kijkt, weet je ook gelijk dat het helemaal niets uitmaakt en dat de film die hele 195 minuten toch interessant blijft. Maar genoeg hierover zou ik zeggen, doet er eigenlijk ook niet meer toe.

    Gister weer Cidade de Deus gezien.

    Het verbaast me telkens weer hoe geniaal die film in elkaar zit. Gewoon alles klopt. Het fantastische camera-werk, de regie, de acteurs en het gehele verhaal. Weet dat er een soort spiritueel vervolg (Cidade des Hommes als ik me niet vergis). Hoor dat die film een stuk minder is. Is het wel de moeite waard om die een keer te gaan kijken?
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Kijk dan ook naar Ultima Parade 174 ! Ook geweldig !
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Over een buskaping toch? Ergens in een ver verleden wat van gehoord, maar was de titel weer vergeten. Dus bedankt! :b:
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    isso esta correto
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Eternal Sunshine of the Spotless Mind

    Het verhaal gaat over een stel (Jim Carrey, Kate Winslet)dat hun gadachten laten wissen om geen herrineringen meer aan elkaar te hebben. Maar juist in dat proces komen ze erachter dat ze het eigenlijk niet willen.
    Mooie aparte film. Vond het tof hoe de verhalen door elkaar heen liepen en de manier van filmen. Ik kan Jim carrey ook wel waarderen in een serieuze rol. Mag van mij wel vaker gebeuren.

    8/10
    Begrijp het einde nog niet helemaal:

    [SPOILER1]Ze zitten weer samen in de auto zoals ook in het begin van de film. Is dit een flashback of zijn ze bewust weer opnieuw begonnen om het weer te herbeleven :confused:[/SPOILER1]
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    How Beer saved the world
    http://www.imdb.com/title/tt1832368/

    [​IMG]

    documentaire van Discovery over dat we zonder de uitvinding van bier eigenlijk niet meer hadden bestaan. Dankzij bier ontstond het wiel, schrijven, wiskunde, boekhouden. Dankzij bier werd Amerika ontdekt, konden er piramides gebouwd worden, werden bacteriƫn ontdekt etc etc etc.

    Denk dat je hem nog wel kan vinden op de download kanalen en zo te zien staat hij zelfs in delen op youtube!
    zeker de moeite waard! :b:
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha deel je ervaringen achteraf! :D Ik ben wat sceptisch over bier als superheld. :p Ben zelf dan ook niet echt een bierliefhebber.
     
  20. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn ook aan het werken aan een vervolg. "How Breezer's saved the universe". Aanrader











    ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina